- Hirdetés -

Több mint 4 milliárdból korszerűsített a SPAR

|

- Hirdetés -

Öt SPAR áruház – Szarvason, Dorogon, Szegeden, Tatabányán, és Debrecenben – újult meg, több mint 4 milliárd forintból.

„A vásárlók minőségi kiszolgálását, a fenntartható működést és a környezeti terhelés csökkentését tartjuk elsősorban szem előtt, amikor egy-egy áruházunkat megújítjuk. Így történt ez a nemrégiben újranyitott, együttesen több mint négymilliárd forintból átalakított öt üzletünk esetében is. Szarvason, Dorogon, Szegeden, Tatabányán és Debrecenben folytatódott idén a SPAR Magyarország modernizációs programja, amelynek révén korszerű, jól áttekinthető környezetben mutathatjuk be széles, a speciális fogyasztói elvárásoknak is megfelelő és egyre bővülő termékválasztékunkat, amelyben hangsúlyos szerepet kapnak a friss, kényelmi és egészségtudatos élelmiszerek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Kívül-belül átalakult a szarvasi SPAR

Április 28-án vehették birtokukba a megújult szarvasi szupermarketet a vevők: nyolcszázmillió forintos ráfordítással új berendezések, hűtőbútorok, zöldséges állványok, pékség bútorok és kasszák kerültek a belső térbe, ahol mostantól önkiszolgáló kasszák is hozzájárulnak a gyorsabb, kényelmesebb fizetéshez. Az üzlet eladóterét új koncepció alapján tervezték meg, nagy hangsúlyt helyezve a frissáru kínálatra: ennek jegyében az áruházba lépve mindjárt pékárupultok, kényelmi termékekkel megtöltött hűtőpult és a zöldség osztály fogadja a vásárlókat, akik a SPAR to Go helyben készült meleg-étel kínálatából is válogathatnak. A pultsor végében kialakított tejosztály vezet az ital- és mirelit részleghez, amelyeken át a teljes bevásárlási kör elérhető. A LED világítás és a környezetkímélő, CO2 alapú hűtésrendszer illeszkedik a hazai áruházlánc alapvető filozófiájához, amely az energiatakarékosságot is messzemenően szem előtt tartja. A szarvasi üzlet 23 dolgozónak biztosít munkahelyet.

Napelemet is kapott a felújított dorogi szupermarket

Több mint 860 millió forintos beruházásból újult meg a 30 főnek munkát adó dorogi SPAR üzlet. A kiszolgálópult és pékség megjelenését a legújabb dizájn szerint alakították ki, s az épület homlokzatát is megújították. A június másodikán átadott, modern üzletben kicserélték az eladótér berendezéseit, új hűtőbútorokat, zöldséges állványokat, pékségbútorokat, kasszákat és önkiszolgáló pénztárakat helyeztek el. Az eladótérben az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kapott a frissáru kínálat. A helyben sütött pékárukat kínáló pultok, a kényelmi termékekkel megtöltött hűtőpult és a zöldség osztály már ennek jegyében fogadja a vásárlókat, akik a pékség szomszédságában a pultsorba integrált SPAR to Go egységben friss ételek, valamint saláták és desszertek széles választékát is megtalálják. Az eladótérben LED világítást építettek ki, a hűtéstechnológia környezetkímélő, CO2 alapú, a szupermarket elektromos igényének kiszolgálását pedig napelemes rendszer segíti.

Megszépült az egyik szegedi áruház

Megújult arculattal és kínálattal várja régi és új vásárlóit a szegedi Szilléri sugárúti SPAR szupermarket: a közel 800 millió forintos beruházás révén új berendezéseket kapott az üzlet, modern hűtőbútorok, zöldséges állványok, pékségpultok kerültek az eladódérbe és a kasszasor is megújult. Nemcsak a belső design felel meg immár a mai kor követelményeinek, hanem az épület homlokzata is megszépült. A 27 főt foglalkoztató üzlet korábbi eladóterének méretei nem változtak, de az átrendezésnek és az új bútoroknak köszönhetően átlátható, szellős, kényelmes környezetben vásárolhatnak a június 2-ai újranyitás óta az idelátogatók. Külön hangsúlyt kapott a frissáru kínálat: a bejáratnál alacsony bútoros zöldség osztály fogadja a vásárlókat, amelyet a kényelmi termékekkel megtöltött hűtőpult egészít ki. A tejtermékeket, csomagolt friss csemege és hús termékeket kínáló hűtősor vezet el a pékséghez és a frisspulthoz. A kiszolgálópultok sorába helyben készült melegételeket kínáló SPAR to Go pultot integráltak. A pult végében elhelyezett italosztály és mirelit hűtő érintésével a teljes bevásárlási kör elérhető a vásárlók számára. Az eladótérben alacsony fogyasztású LED-világítás került beépítésre, a hűtést pedig új, környezetkímélő szén-dioxid alapú rendszer biztosítja.

Modern SPAR Tatabányán

Több mint 800 millió forintos beruházás révén kívül-belül megújult a Dózsa utcai SPAR szupermarket Tatabányán: az eladótérbe új hűtőbútorok, zöldséges állványok, pékség bútorok, kasszák és önkiszolgáló pénztárak kerültek. A pékség modern pékáru adagolói a legújabb koncepció szerint kerültek kialakításra, hátulról tölthetőek, s áttekinthető, látványos árukihelyezésre adnak lehetőséget. Nagy hangsúlyt helyeznek a friss árukínálatra: a helyben sütött pékáruk, a kényelmi termékekkel megtöltött hűtőpult, a zöldség osztály, a SPAR to Go helyben készült melegétel kínálata, s a pultsor csomagolt friss csemege és hús termékei kényelmes választási lehetőséget biztosítanak. A pult végében kialakított tej osztály vezeti a vásárlót az üzlet hátsó részébe, ahonnan az italosztály és mirelit hűtő érintésével a teljes bevásárlási kör elérhető. Az eladótér LED világítása, az ajtóval ellátott hűtőbútorok és a környezetkímélő CO2 alapú hűtésrendszer mind-mind a takarékos, környezetbarát és fenntartható működést szolgálják. A június 9-én újranyitott áruház 24 dolgozónak biztosít munkahelyet.

Megújult a SPAR debreceni, Szentgyörgyfalvi úti üzlete

Június 16-án immár megszépült külsővel és belsővel nyitott újra a SPAR debreceni, Szentgyörgyfalvi úti szupermarkete, ahol 23 munkavállaló dolgozik. A 860 millió forintos beruházásnak köszönhetőn az eladótér teljes berendezését modernizálták: új hűtőbútorok, zöldséges állványok, pékségbútorok, kasszák és önkiszolgáló pénztárak szolgálják immár a vásárlók kényelmét. Az áruházba lépve a helyben sütött pékáru pultok, a kényelmi termékekkel megtöltött hűtőpult és a zöldség osztály fogadja elsőként a vevőket, akiket a pultsorba integrált SPAR to Go helyben készült melegétel-kínálata vezet a kiszolgálópultok felé, innen pedig a tej-, ital-, és mirelit osztály érintésével a teljes bevásárlási kör elérhető. Az eladótérben barátságos fényű, alacsony fogyasztású LED-világítást építettek ki, a hűtéstechnikát pedig környezetkímélő, szén-dioxid alapú rendszer biztosítja.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....