- Hirdetés -

Több mint 700 milliós adomány az Auchantól

|

2023-ban több mint 700 millió forint értékű támogatást biztosított az Auchan Magyarország többek között élelmiszermentéssel, termék- és Bizalompont-adományozással, illetve különböző partneri programok finanszírozásával. Ezen felül a vásárlók is aktívan részt vettek a programokban, így évről évre bebizonyítják, hogy csatlakozva a vállalathoz, szívesen állnak a társadalmilag fontos ügyek mellé.

A társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és az összefogás kiemelt helyen szerepel az Auchan vállalati kultúrájában. A tavalyi év során 9 karitatív szervezet munkáját támogatták 18 közös szervezésű akció keretében, összesen 60 034 278 forint értékben. Az akciók célja legtöbb esetben a nehéz körülmények között élők megsegítése volt.

A Magyar Élelmiszerbank és a Magyar Vöröskereszt már több éve stratégiai partnere az Auchannak az élelmiszermentés területén. A két civil szervezet segítségével tavaly összesen 875 tonna el nem adott, de jó minőségű élelmiszer került a nélkülözőkhöz közel 550 millió forint értékben. Ezenfelül a tavalyi évben 280 tonna emberi fogyasztásra már nem alkalmas élelmiszert juttattak el állatmenhelyeknek és állatparkoknak több mint 50 millió forint értékben.

Ezen kívül az Auchan Alapítvány közel 60 millió forinttal támogatott több olyan projektet, amelyek célja az egészséges életmód és a helyes táplálkozás népszerűsítése volt. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közös “Okostányér” országos Tudáspróba a 12-14 éveseket célozta meg, míg az Okos Doboz Alapítvány “Miből Mennyit Egyek” programja a felnőtt lakosságra fókuszált, akiknek online dietetikai tanácsadást nyújtott. A két program több mint 4 200 embert ért el, emellett pedig már harmadik éve zajlik 24 településen 5 000 iskolás bevonásával a GYERE - Gyermekek Egészsége Program az MDOSZ szervezésében.

Mára szinte hagyománnyá váltak az Auchan adománygyűjtő akciói, amihez a vásárlók is előszeretettel csatlakoznak. Ilyen kezdeményezés volt az augusztusban megszervezett tanszergyűjtés a Nagycsaládosok Országos Egyesülete javára, illetve a Magyar Vöröskereszt „Egy csomag szeretet” gyűjtőakciója, amely során 32,5 tonna tartós élelmiszer és tisztítószer jutott el a rászorulókhoz az ünnepekre. Ehhez hasonló mennyiségű adomány gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett akció során.

Az Auchan mindennapi működésében fontos szerepet tölt be a vállalati önkéntesség és az esélyegyenlőség is. A tavalyi évben 1000 munkatárs vállalt önkéntes munkát, amelyre a vállalat egy fizetett szabadnapot biztosított számukra. Ezenkívül részt vehettek a tanszergyűjtésben és egy szociális főzésen is a Magyar Élelmiszerbank Egyesület szervezésében.

A vállalati több mint tíz éve többszáz megváltozott munkaképességű kollégát foglalkoztat, fontosnak tartja az integrációjuk elősegítését. Éppen ezért az esélyegyenlőség jegyében két érzékenyítő tréninget szervezett a Kézenfogva Alapítvány és a Nem Adom Fel csapatával, hogy a munkatársak betekintést nyerjenek a fogyatékkal élők mindennapjaiba. Ősszel a Siketek és Nagyothallók Szövetségével ismét közös kampányt indítottak a Siketek Világnapja alkalmából, amely egyszerre szólította meg a vásárlókat és a munkatársakat. A Magyar Rákellenes Liga „Add tovább a mosolyodat” kiállítását is befogadta az üzletlánc, 19 Auchan áruházban tartottak interaktív foglalkozásokat a Liga önkéntesei.

Az Auchan tavaly több mint 700 millió forint értékben nyújtott támogatást, és továbbra is elkötelezetten áll ki a jó ügyek mellett erre biztatva vásárlóit is.

„Vállalati stratégiánk egyik legfontosabb pillére a társadalmi felelősségvállalás, vállalati kultúránkban pedig aktívan él a szolidaritás fontossága. Egyre szélesebb körben szervezzük meg adománygyűjtéseinket és jótékonysági kampányainkat, amelyeket önkéntes munkatársainkkal és vásárlóinkkal közösen valósítunk meg. A tavalyi eredmények azt mutatják, hogy számukra is egyre fontosabb, hogy együtt segítsünk másokon, ez pedig tovább ösztönöz minket arra, hogy folytassuk törekvéseinket” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...