Az idei második negyedévben több mint egymillióval csökkent a TV előfizetések száma az Egyesült Államokban. A piacvezető kábelszolgáltatók az összes ügyfél több mint felét tudhatják magukénak.
A második negyedévben is folytatódott a TV előfizetők számának csökkenése az Egyesült Államokban a Leichtman Research Group elemzése szerint. Az időszak végére, júniusban 77,6 millió előfizetőjük volt a szolgáltatóknak, ez 1,23 millióval kevesebb, mint az első negyedév végén. A hét legnagyobb kábeltársaság uralja a piacot, összesen 42,6 millió ügyfelet tudnak felmutatni.
A tanulmány szerint egyébként 2020 második negyedévében 275 ezerrel több fogyasztó döntött úgy, hogy lemond a TV előfizetéséről, mint idén az április-júniusi időszakban. A hét legnagyobb kábelszolgáltató 590 ezer ügyfelet veszített, ez viszont több, mint egy éve, akkor alig több mint 500 ezer volt a csökkenés.
Az elemzés alapján egyébként csökken a tévét lemondók száma, az elmúlt egy évben összesen 4,52 millióan váltak meg előfizetésüktől az Egyesült Államokban, míg az előző egy évben még 5,46 millióan.