- Hirdetés -

Több mint félmilliárdan használják a Huawei alkalmazásáruházát

|

- Hirdetés -

Ugrásszerűen – egy év alatt 81%-kal – nőtt a HUAWEI Mobile Services-be (HMS) integrált alkalmazások száma, a havi aktív AppGallery felhasználók száma pedig meghaladta az 560 milliót– jelentette be a HUAWEI Technologies Lisszabonban, az éves fejlesztői konferenciáján. A vállalat a 2021-es Web Summit-on beszámolt legújabb, harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatairól. Minden kulcsfontosságú mutató, az alkalmazások mennyisége, a regisztrált fejlesztők száma és a havi aktív felhasználók mennyisége (MAU) is nőtt. Ez megerősítette a HMS pozícióját, mint a harmadik legnagyobb globális mobil ökoszisztéma.

Bejelentette harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatait Lisszabonban, a Web Summit fejlesztői konferencián a HUAWEI. A vállalat jelenleg 5,1 millió regisztrált fejlesztőt segít összekapcsolni több mint 730 millió HUAWEI készüléktulajdonossal világszerte. A HMS Core rendszerbe integrált alkalmazások száma egy év alatt 81%-kal, 173 ezerre nőtt, és az idei év első három negyedévében az AppGalleryben az összes letöltés száma több mint 332,2 milliárd volt világszerte, ami 13%-os éves növekedést jelent. Így a HMS továbbra is a világ harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémája.

2018-as indulása óta a HUAWEI AppGallery több mint 560 millió aktív felhasználót ért el világszerte, ebből 42 milliót Európában. A vállalat emellett jelentős fejlődést ért el saját HMS-alkalmazásai terén is: a HUAWEI Petal Maps már havi 7 millió aktív felhasználóval rendelkezik Európában, a HUAWEI Petal Search pedig 32 millió aktív havi felhasználóval és 3000 partnerrel bír világszerte. Az AppGalleryben ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható, az alkalmazásáruház aktív felhasználói számának további növekedését érdemben segítheti, hogy a HUAWEI 2021 októberében bemutatta új zászlóshajó készülékét, a Nova9-et.

Megújult a HUAWEI keresőmotorja

A vállalat saját intelligens alkalmazásai, a Petal Search, a Petal Maps és a Petal Assistant fejlesztése folyamatos: a konferencia keretében frissítették a Petal Search 2.0-t. A következő generációs, mesterséges intelligencia-vezérelt keresőmotor 20 különböző területen – úgy, mint a hírek, videók, vásárlás, repülőjáratok, helyi vállalkozások, és még sok más – kínál innovatív keresési élményt.
A közelmúltban Red Dot Design Awarddal jutalmazott Petal Maps már több mint 166 országban és régióban érhető el, jelenleg 20 millióan használják világszerte havonta. Legújabb frissítési csomag része többek között a nagy pontosságú helymeghatározás, a topográfiai megjelenítési mód, a sávszintű navigáció és a Map Studio.

Elindult a HUAWEI Ads

A HUAWEI eszközökre készült, valós idejű hirdetési piac, a HUAWEI Ads mostantól világszerte elérhető médiaügynökségek és alkalmazás-kiadók számára. A platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy elhelyezhessék reklámjaikat a HUAWEI ökoszisztémában, beleértve az eszközöket és az AppGalleryt valamint megjelenjenek a Petal Search-ben, más HUAWEI alkalmazásokban és több ezer harmadik féltől származó appban is. 2020. januári indulása óta a HUAWEI Ads napi forgalma elérte a 600 milliót Európában, és az AppsFlyer legfrissebb jelentése szerint az egyik leggyorsabban növekvő platform a kontinensen. A vállalat ösztönző programjának keretében a szolgáltatás ingyenes próbaverziót kínál.

Fejlesztői kitek a HMS Core-ban

A vállalat az eseményen összesen 69 kitet és 21 738 API-t jelentett be, melyek versenyképesebb funkciók létrehozását segítik a HMS Core 6-ban. Ezek intelligens, kontextus- és forgatókönyv-alapú megoldásaikkal minőségi alkalmazások hozhatók létre több eszközön, beleértve az okostelefonokat, táblagépeket, okostévéket, viselhető okoseszközöket és audiotermékeket. Ráadásul ezek Androidon, HarmonyOS-en és iOS-en futó appok esetében is alkalmazhatók.

Új partnerségek

2021-ben a Huawei meglévő és új partnerkapcsolatokat épített ki vezető márkákkal, melyek számos területet fednek le a HMS-ben. Legyen szó e-kereskedelemről, közlekedési integrációról a Petal Searchben és a Mapsben (iTaxi, Awin, Dott), mobilfizetésről (Curve, Lydia), vagy egészségügyről (Runtastic, Fifty).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA