Közel 2,3 millió darab tojás, mintegy 140 ezer kilogramm sonka és 1,5 millió darabnál is több húsvéti édesség fogyott az ünnepek előtt a Tescóban. Az áruházlánc a nagyhéten több mint 32 millió darab árucikket értékesített, melyek jelentős részéhez Clubcard-kedvezményt használtak fel a vásárlók, illetve 57 ezer nyugdíjas használta ki a hűségkártya előnyeit a húsvétot megelőző utolsó kedden. A Tesco Otthonról szolgáltatáson keresztül rendelt termékek darabszáma 35-50 százalékkal emelkedett ebben az időszakban.
Mintegy 76 ezer tálcányi tojás, 22,5 ezer kilogramm kalács, közel 140 ezer kilogramm sonka, 728 ezer darab csokinyúl és kis híján 840 ezer darab csokitojás, 173 ezer csomó retek és több mint 145 ezer darab tormakrém – ez a Tesco húsvéti slágertermékeinek értékesítési mérlege az idei ünnepet megelőző hetekből.
„Összesen 32,3 millió darab termék talált gazdára a nagyhéten üzleteinkben és online. Számos különféle kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítottunk húsvét előtt, amelyek találkoztak a vásárlóink igényeivel. Így a tavaly karácsonyi számokat is felülmúlva az árucikkek jelentős részének beszerzéséhez vették igénybe a Clubcard nyújtotta árcsökkentő lehetőségeket. Külön öröm számunkra, hogy húsvét hetében majd 57 ezer nyugdíjas használta ki a keddi vásárlásvégi 5 százalékos Clubcard-kedvezményt. Ezzel a karácsonyi időszakhoz képest plusz 3 ezer nyugdíjasnak segíthettünk még optimálisabban beosztani a háztartási kiadásokra fordítható pénzt. Az elmúlt 6 hétben több mint 150 millió forinttal támogattuk nyugdíjas vásárlóinkat. Remélem, hogy az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limit enyhítésével, illetve eltörlésével, valamint a különböző konstrukciókban elérhető alacsony árú, ugyanakkor kiváló minőségű termékek kínálatával minden vásárlónk számára teljesebbé tehettük a húsvéti ünnepeket” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
A Tesco online rendelési és házhozszállítási szolgáltatása, a Tesco Otthonról szintén nem tétlenkedett. A napi rendelések száma körülbelül 35 százalékkal emelkedett, míg a naponta az áruházakban összekészített termékek darabszáma 50 százalékkal 150 ezerre növekedett húsvét hetében, ezzel párhuzamosan pedig a kosárérték 20-25 százalékkal volt magasabb a napi átlaghoz képest.
„Személyesen is tapasztaltam a húsvét előtti utolsó napokban jellemző fokozott vásárlói érdeklődést. Sokan a szombati napra időzítették az ünnepi termékek beszerzését, így áruházaink többsége tele volt aznap. Köszönöm kollégáim odaadó, megfeszített munkáját és teherbírását, mellyel mindent megtettek annak érdekében, hogy a hozzánk betérők kényelmesen és kompromisszumoktól mentesen intézhessék a húsvéti bevásárlást is” – tette hozzá Hevesi Nóra.