- Hirdetés -

Több száz csapost képzett a Dreher

|

- Hirdetés -

Idén a fővárosra összpontosított a Csapolt Minőség Program: a Dreher csapolómesterei 108 település 377 vendéglátóipari egységében összesen 883 pultosnak tartottak oktatást. Az elkészítés folyamatának legapróbb részleteit, a látványt és esztétikát is kiemelten kezelő képzések 42 százaléka Budapesten zajlott, túlnyomó részt a Dreher és a Pilsner Urquell márkákkal. Sőt a csapolómesterekkel idén úgynevezett tapster nightokon találkozhatnak az érdeklődők.

Június végére átlépte a 400-at azoknak a vendéglátóipari egységeknek a száma, amelyek pultosai a Dreher csapolómestereitől sajátítják el a csapolás művészetét a szakértelemre és felkészültségre alapozó, a minőségi sörélményt előtérbe helyező Csapolt Minőség Programban. A hónap elejéig 108 település 377 vendéglátóipari egységében összesen 883-an kapták meg az oktatást annak érdekében, hogy a frissen csapolt sör íze mellett annak felszolgálása, esztétikuma, az elkészítés különleges, ünnepélyes atmoszférája részévé válhasson a fogyasztói élménynek.

Az idei képzési eredmények felül fogják múlni a tavalyiakat, amikor is az újranyitás után a teljes évben 118 település 367 egységében zajlott oktatás, amely közel 1000 pultosra terjedt ki. Más volt a képzés fókusza: míg 2021-ben kiemelten sok képzésre került sor a Balaton környékén, az idén a főváros volt a célkeresztben: az eddigi oktatások 42 százalékát budapesti vendéglátóhelyeken tartották. Az elméleti és gyakorlati oktatásból álló, ebben az évben a Dreher és a Pilsner Urquell márkákra koncentráló programnak olyan technikai részletek is a részét képezik, mint a berendezések tisztítása vagy a megfelelő karbantartás. „A legmagasabb minőségi elvárásoknak megfelelő sörkezeléshez minden apró részletnek megvan a jelentősége, ennek a tudásnak a megszerzéséhez pedig elengedhetetlen az alaposság” – vezet be a Csapolt Minőség Program részleteibe Molnár Szabina, a Dreher Sörgyárak országos trade marketing vezetője. A szakember azt is elárulta, hogy 2022-ben legalább 450 egység oktatását tervezik, azoknál a létesítményeknél pedig, ahol szükséges, szezonon kívül is visszatérnek majd a csapolómesterek.

„A visszajelzések alapján a fogyasztók is egyre nyitottabbak erre a nálunk még újszerűnek számító fogyasztói élményre, ami tovább erősíti a minőségi sörcsapolás melletti elkötelezettséget a vendéglátószektorban” – teszi hozzá a szakember. Erre alapozva a vállalat – azon túl, hogy nagy lendülettel folytatja a 2017-ben elindított Csapolt Minőség Programot – tapster nightokat szervez idén 60 vendéglátóipari egységben. Ezeken a négyórás eseményeken a fogyasztók személyesen találkozhatnak a Dreher csapolómestereivel, akik nem csupán a sörcsapok feletti felügyeletet veszik át és szolgálják ki a vendégeket, hanem közben a helyes csapolás fortélyairól, kulisszatitkairól és fontosságáról is mesélnek. A tapster nightok menetrendje a www.csapoltminoseg.hu oldalon követhető nyomon, ahol extra tartalmak is megtalálhatók a csapolómesterekről és magáról a csapolásról.

Ami nem is annyira könnyű, mint elsőre látszik: Felméri Péter és Elek Péter humoristáknak legalábbis meggyűlik a bajuk ezzel a feladattal, amely Molnár Szabina szerint szintén az egyre tudatosabb csapoltsör-fogyasztást támogatja. Utóbbi az alapfeltétele annak, hogy az emberek ne csupán keressék a minőségi sörélményt, hanem meg is tudják fogalmazni az ezzel összefüggő elvárásaikat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...
televízió nézettség

A The Floor és a Tények áll az élen

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de...

Erősen nyitott az HBO új dokumentumfilmje

Május 21-e, kedd óta elérhető a Maxon Hörcher Gábor kreatív dokumentumfilmje, az Emma és Eddie: A képen kívül, amely rögtön a top 3-ban nyitott, pontosabban a Dűne: Második rész után a legnézettebb film lett...

Erősen árérzékenyek lettek a hazai sörfogyasztók

A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – állítják az Auchan szakértői. A klasszikus ízek a legkedveltebbek, emellett a csökkentett energia- és alkoholtartalom került előtérbe. A legjobban...

Világhírű festőművésszel dolgozott a BMW

A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott valóra. A 20-as rajtszámot viselő BMW M Hybrid V8 versenyautó június 15-én...

Bababolt szekciót indít az eMAG

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között...

Volt, aki egyszerre 3 milliót fizetett SZÉP kártyával

Ma már szinte úgy használjuk – az egyedülállóan digitálisan is elérhető – K&H SZÉP kártyát is, ahogyan a bankkártyánkat. Nemcsak az érintésmentes fizetési mód szempontjából, de gyakoriság és elköltött összeg tekintetében is. Az adatok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...