- Hirdetés -

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

|

- Hirdetés -

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band 9 felülmúlja elődeit, míg a trendi Always-on Display kialakítással és a lenyűgöző, akár 14 napos akkumulátor-üzemidővel kivételes fitness-társként szolgál, amely a felhasználókat egy egészségesebb és aktívabb életmód felé vezeti.

Az elegáns és könnyű HONOR Band 9 szimmetrikus kialakításával ragadja meg a figyelmet. A mindössze 16,3 g tömegű és 9,49 mm vastagságú karkötő tökéletes egyensúlyt teremt a karcsúság és a könnyedség között a tökéletes kényelem érdekében. A HONOR Band 9 fémteste áramot nem vezető, vákuum-metalizált (NCVM) kivitelének köszönhetően kifinomultságot áraszt magából. A felhasználói élmény további fokozása érdekében a készülék könnyen levehető, gyorsan kioldható pánttal egészült ki, ez lehetőséget ad a tulajdonosának, hogy stílusának megfelelően szabja személyre eszközét.

Mindenre kiterjedő egészségügyi és fitness funkciók

A HONOR Band 9 célja, hogy magasabb szintre emelje a felhasználók fitnesz- és egészségügyi állapotát, ezért számos innovatív funkcióval rendelkezik. A Fitness Age funkcióval a karkötő a felhasználók maximális oxigénfelvételén alapuló korfelmérést végez, így szakzsargon nélküli értékelést nyújt a fittségi szintjükről. Az eszköz az általános fittség elemzésével és a teljesítmény lekövetésével lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hatékonyan tervezzenek, és így fejleszthessék magukat.

A HONOR Band 9 összesen 96 edzésmód választékát kínálja a különböző felhasználói igényeknek és preferenciáknak megfelelően. Az atlétikai sportoktól kezdve a táncon át a vízi sportokig és a labdajátékokig a felhasználók pontos adatokhoz férhetnek hozzá az edzések optimalizálása érdekében. A kiegészítő a fitneszkövetésen kívül átfogó, egész napos egészségügyi monitorozást is kínál, mint például a pulzusszám, a vér oxigéntelítettsége, az alvás minősége, a stressz szintje és a menstruációs ciklusok lekövetése. A felhasználók így a visszajelzések alapján, átfogóbb tudás birtokában tervezhetnek.

A HONOR Band 9 lenyűgöző akkumulátorral és kijelzővel érkezik. A 180mAh kapacitású akkumulátorral akár 14 napos üzemidőt biztosít egyetlen feltöltéssel, így nem kell gyakran újratölteni. Az eszköz támogatja a mágneses töltés is, így gyorsan és kényelmesen lehet újra üzemképessé tenni.

1,57”-os AMOLED kijelzőjével a HONOR Band 9 egy kétsoros elrendezésű indítóoldalon jeleníti meg az ikonokat, intuitív információmegjelenítést és fokozott interakciót biztosítva. Az 500 nites csúcsfényerővel és az akár 60 Hz-es frissítési frekvenciával a felhasználók éles és tiszta képet kapnak, így fogadva értesítéseket az időjárásról, az üzenetekről, a zenelejátszásról vagy a telefon megtalálásáról. Az Always-on kijelzőhöz számos divatos óralapot kínál, így a felhasználók egyedi stílusuknak és preferenciáiknak megfelelően személyre szabhatják a HONOR Band 9-et.

A HONOR Band 9 fekete színben már kapható a Media Markt, az eMag és az Euronics kínálatában, 14 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Balázsék miatt hatósági eljárást indította a Médiatanács

Hatósági eljárás indításáról döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Rádió 1 Balázsék című műsorszámának egyik epizódjával kapcsolatban. A testület vizsgált egy, a TV2-n sugárzott kereskedelmi közleményt is, amelyet túl rövidnek és...

Magyar rendezőre emlékezik a filmcsatorna

A közelmúltban elhunyt András Ferencre emlékezik a Magyar Mozi TV.Június 22-én és 23-án, azaz szombaton és vasárnap késő délutántól egészen éjjel 11 óráig a kiváló rendező leghíresebb filmjeit vetíti a csatorna. Mindkét nap egy-egy...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette több évtizedes hazai és nemzetközi szakértelmét az építőipari digitalizációs eljárásokban...

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Puskással kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy különleges kampányfilmmel és ahhoz kapcsolódó, többcsatornás marketingkampánnyal idézi fel Puskás Ferenc emlékét. A nemzeti lottótársaság ezzel vezeti be újabb futball témájú sorsjegyét a piacra. A Szerencsejáték Zrt. az idei nyári kontinenstornára...

Adatlopásoktól rettegnek a vásárlók

Egyre több vevő aggódik amiatt, hogy a vásárláskor megadott adatai kiszivárognak, ami a kereskedőket is lépésre kényszeríti – mutat rá az EY legfrissebb, 30 ország több mint 23 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából.Megnehezíti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....

Fizetőfal a Ringier-nél, elindult a GLAMOUR Plusz

Elindította első fizetőfalas kiadványát a Ringier Hungary. A GLAMOUR Plusz három konstrukcióban kínál olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek. A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti...

Csökken a magyar vállalkozások száma

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...