- Hirdetés -

Tökéletes szelfiket ígér a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

A Huawei bemutatta legújabb belépő kategóriás okostelefonját, az Y7 2019-et. Az Y széria legfiatalabb tagja a gyártó csúcskészülékeihez hasonlóan, okos-akkumulátor megoldásokkal és fejlett mesterséges intelligencia vezérelt kamerarendszerrel rendelkezik. Várhatóan idén márciusban érkezik a hazai boltok polcaira.

A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta az Y széria legújabb készülékét, az Y7 2019-et. A képességeiben a csúcskategóriás készülékekre emlékeztető, stílusos és megfizethető áru Y széria új tagja 6.25 hüvelykes Huawei Dewdrop kijelzővel, 13 MP-es kamerával, két napos üzemidőt biztosító akkumulátorral, valamint nyolcmagos Qualcomm processzorral szerelte fel a gyártó. A fiatalabb generációk számára az Y7 2019 hasznos társ lehet a nem szokványos közösségimédia-tartalmak előállításában: a készülék dinamikus, tűéles felvételeket készít még kevésbé kedvező fényviszonyok között is.

Tökéletes szelfik minden körülmények között

Az Y7 2019 azoknak készült, akik otthonosan mozognak a közösségi médiában. A Huawei legújabb készüléke 6,25 hüvelykes Dewdrop kijelzőt kapott, amely elsőként a Huawei Mate 20 szériájában mutatkozott be tavaly októberben. A készülék 86,7 százalékos képernyő-test arányának köszönhetően az Y széria történetében először a képek és videós tartalmak nagy felületen és kiváló minőségben megtekinthetők. A gyártó eddigi legkisebb notch-ában kapott helyet a 8 MP-es f/2.0 előlapi kamera, mely nem töri meg a teljes képernyős kialakítást. A készülék támogatja a gesztusvezérelt és mosolyfelismerő fényképezési módokat, melyek szelfikészítésnél lehetnek a felhasználók segítségére. Az Y7 2019 a Selfie Toning 2.0 technológiának köszönhetően tökéletes portréképeket készít. A készülék kamerarendszere háromfokozatú megvilágítási beállításokat kínál, így gyér fényviszonyok között is jó minőségű, részletgazdag portrék készíthetők.

A Huawei Y7 2019-et úgy tervezték, hogy kategóriájában a lehető legjobb fényképezési élményt nyújtsa: a hátlapi, tartós kerámia borításban és fém alvázban kapott helyet a f/1.8 rekeszidejű 13 MP-es, illetve a 2MP-es f/2.4 rekeszidejű MI- támogatott kamerapár. A Bokeh-effektusnak köszönhetően a felhasználó akár utólag is beállíthatja a háttér elmosottságának mértékét, hogy a készülék a lehető legjobban fókuszáljon a kép alanyára – akárcsak a digitális fényképezőgépek esetében. Az Y7 2019 tűéles fotókat készít tekintet nélkül arra, hogy a fotó alanya az emberi arc vagy egy természeti táj.

A készülék mesterséges intelligencia által támogatott hátlapi kamerarendszere huszonkét különböző tárgyat és helyzetet ismer fel. Az Y7 2019 továbbfejlesztett kamerája ötven százalékkal több fényinformációt képes rögzíteni elődjeihez képest. Éjszakai üzemmódban (Night Mode) a készülék négy, gyors egymásutánban készített kép fényinformációit dolgozza fel egy végső képhez, ami tiszta, éles és részletgazdag. Hasonlóképpen működik a HDR mód, ennek használata során a készülék három, különböző expozícióval készített képet használ fel egy végső, dinamikusabb kép elkészítéséhez. A HDR mód egyik specialitása a hátulról megvilágított tárgyakról készített képek – a digitális kombináció lehetővé teszi, hogy a kamera azokat a tárgyakat is részleteikben örökítse meg, melyek a kép sötétebb részein találhatók.

Okosakkumulátor-megoldások, fejlett gyorstöltés

Az Y7 2019 a Huawei legfrissebb Android O-alapú operációs rendszerét, az EMUI 8.2-t használja. A háttérben futó rendszeroptimalizáló folyamatok mellett az EMUI 8.2 egy sor olyan energiatakarékossági intézkedést is tartalmaz, amelyek segítik a felhasználókat, hogy a lehető legoptimálisabban használhassák a készülékeiket. Az EMUI 8.2 akkumulátorkímélő üzemmódja (Battery Saving Mode) a nagyobb energiahatékonyság érdekében bizonyos, háttérben futó szolgáltatásokat letilt a telefonon, ezzel biztosítva a kiegyensúlyozott, zavartalan készülékhasználatot az Y7 2019 tulajdonosa számára. Ezek a funkciók összhangban működnek a 4000mAh-s akkumulátorral, amely akár kétnapos üzemidőt biztosít általános, mindennapos használat mellett is. A készülék támogatja a gyorstöltést, valamint az 5V/2A töltést is. Az Y7 2019 akár 700 alkalom – két év használat – után is megőrzi teljesítményének 80 százalékát, és az akkumulátor továbbra is megbízható marad.

A Huawei Y7 2019 erejét egy Qualcomm Snapdragon 450 nyolcmagos processzor biztosítja. A 14nm-es CPU nyolc nagy hatékonyságú ARM Cortex-A53 magot tartalmaz, melyek 1.8GHz-en garantálják a többmagos teljesítményt és a kitűnő energiahatékonyságot. A Vulka-támogatású Adreno 506 grafikai egység problémamentes teljesítményt biztosít. Az Y7 2019 32GB-os tárhelye micro SD kártyával akár 512 GB-ra is bővíthető.

Biztonság és gyors adatátvitel

A Huawei Y7 2019 kétféle biometrikus azonosításra is képes. A Face Unlock 2.0 technológiának köszönhetően az okostelefon a másodperc töredéke alatt képes megbízhatóan azonosítani a tulajdonosa arcát. A gyártó ujjlenyomat-olvasó 4.0 funkcióval szerelte fel a készüléket, amely 0,37 másodperc alatt feloldja az okostelefon kijelzőjét. A leolvasó panel mindezek mellett fotók és videók készítésére, az ébresztőóra ébresztő lekapcsolására és a hívások fogadására is alkalmas.

Az Y7 2019 tulajdonosai a fejlett „Ne zavarjanak” módnak köszönhetően átirányíthatják a beérkező hívásokat a készülék másik SIM kártyájára. A hívó fél értesítést kap, hogy a hívott fél nem elérhető, valamint a funkciónak köszönhetően a hanghívások mellett más értesítések – kivéve a legfontosabbakat – sem akadályozzák a felhasználót a szórakoztató programok használata közben. A Party Mode használatával a Huawei és Honor-felhasználók összeköthetik készülékeiket zenei fájlok lejátszása céljából. A készülék nyolc egyidejű kapcsolat létesítését támogatja – akár egy Wifi hotspot-, valamint a Huawei Share 2.0 technológiának köszönhetően 1 GB mennyiségű adatot már 1,5 perc alatt képes továbbítani a gyártó egyéb okostelefonjaira.

A Huawei Y7 2019 alkonyatkék, éjfekete és korallpiros színekben, idén márciustól lesz elérhető a hazai kiskereskedelmi partnerek, áprilistól pedig a Telenor kínálatában, 64 990 forintos javasolt bruttó fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA