- Hirdetés -

TOP25 – Ők voltak a legnézettebb tévés celebek

|

- Hirdetés -

Öt tévés híresség is több mint hatmilliós nézettséget produkált az elmúlt évben, és a Marketing&Media magazin televíziós nézőszámok alapján összeállított celebes toplistája 25. helyéhez is legalább négymillió nézőt kellett elérni. A csatornák szintjén nagyon szoros eredményt hozott a nézőszámos celeblista.

Hiába érhető el több mint száz magyar nyelvű csatorna, aki igazán széles körben ismert tévésztár szeretne lenni, annak az RTL Klubon vagy a TV2-n kell szerepelnie. Más televíziókon feltűnő hírességek csak mutatóba kerülnek be az immár évek óta elkészített celebnézettséges összeállításunkba. Szintén hosszú évek tapasztalata, hogy a legnagyobb nézőkört elérő sztárok nagyjából fele-fele arányban kerülnek ki az RTL Magyarország és a TV2 Csoport műsoraiból. A tavaly publikált – 2019-es adatok alapján készített – 25-ös toplistánkhoz hasonlóan most is gyakorlatilag fej-fej melletti verseny volt, de kicsivel megint az RTL nyert.

Szám szerint ez úgy néz ki, hogy a 25-ös listára 44 celeb neve került be a sok nézettségi holtverseny miatt. Ebből 22-en az RTL Magyarország csatornáin, 21-en a TV2 Csoportnál tűntek fel a képernyőn. Rajtuk kívül a Sonyhoz tartozó Viasat 3 is képviselteti magát a listán egyetlen celebbel. A Viasat 6 képernyőjén is láthattuk tavaly az egyik top 25-ös helyezettet, de ő igazából az RTL-es jelenlétének köszönhette a listás szereplését.

Hatmilliós élmezőny

Egy évvel ezelőtt a celebes nézettségi toplista első helyén ÉNB Lali, született Kamarás Norbert trónolt. Az akkor összehozott közel hétmillió fős elérését két műsornak, a Love Islandnek és az Éjjel-nappal Budapestnek köszönhette. Egy év alatt nagyot fordult a világ, Lalinak már nyoma sincs a top 25-ben. A listavezetőnek ugyanakkor továbbra is egy RTL-es híresség számít, méghozzá Nádai Anikó, aki négy műsorral – Anikó-show, Házasodna a gazda, Reggeli, Való Világ – ért el közel 6,5 millió nézőt. Nádai Anikó egy évvel ezelőtt a lista kilencedik helyén állt, akkor három műsorral éves szinten 6,16 millió televíziózót ért el.

Az RTL-es listavezető egészen minimális előnnyel nyert a TV2 különféle műsoraiban feltűnt Till Attila előtt, aki 6,48 milliós nézőszámot tudhat magáénak. Ezt három produkcióval, a Bezár a bazárral, a Nicsak, ki vagyok?-kal és a Sztárban sztárral érte el. Tilla a tavalyi listánkon szintén a második volt, a mostanihoz hasonló 6,5 milliós eléréssel.

A nézettségi toplista élén jellemzően azok tűnnek fel, akik párhuzamosan több produkcióban is szerepelnek. Ezért is nagy szó Palik László harmadik helyezése, aki tavaly a TV2 sikerműsorának számító Exatlonnal egymagában produkált 6,4 milliós nézőszámot. 2019-ben csaknem ugyanekkora elérése volt Paliknak, de akkor az Exatlon nézőszáma kiegészült a Fuss, család, fuss! című műsorral is.

Hatmillió feletti nézettséggel még két celeb büszkélkedhet, mindkettőjüket az RTL Klub képernyőjén láthattuk. Sebestyén Balázs az Álarcos énekes két évadjának és a Nyerő párosnak köszönhetően 6,27 millió nézőt zsákolt be. Ezzel visszatért az élmezőnybe, hiszen a 2019-es adatok alapján készült összeállításunkban csak a 16. volt. Gáspár Laci a korábbi toplistánkon a 12. helyen állt az x-faktoros szereplésének köszönhetően. Tavaly elmaradt az X-Faktor, de három műsorral vigasztalódhatott – Álarcos énekes, Made in Karantén, Maradj haza magadnak –, amelyek révén 6,23 millió néző találkozhatott vele, így a lista ötödik helyére ugrott.

 

A legtöbbet nézett tévésztárok

 

Heszler Róbert

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható. A következő napokban további celeblistákat mutatunk majd be az mmonline.hu-n, így például kiderül, hogy kik számítanak állócsillagnak a TOP25-ös rangsorban, illetve kik a közösségi média legfelkapottabb sztárjai.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...