- Hirdetés -

TOP25 – Ők voltak a legnézettebb tévés celebek

|

- Hirdetés -

Öt tévés híresség is több mint hatmilliós nézettséget produkált az elmúlt évben, és a Marketing&Media magazin televíziós nézőszámok alapján összeállított celebes toplistája 25. helyéhez is legalább négymillió nézőt kellett elérni. A csatornák szintjén nagyon szoros eredményt hozott a nézőszámos celeblista.

Hiába érhető el több mint száz magyar nyelvű csatorna, aki igazán széles körben ismert tévésztár szeretne lenni, annak az RTL Klubon vagy a TV2-n kell szerepelnie. Más televíziókon feltűnő hírességek csak mutatóba kerülnek be az immár évek óta elkészített celebnézettséges összeállításunkba. Szintén hosszú évek tapasztalata, hogy a legnagyobb nézőkört elérő sztárok nagyjából fele-fele arányban kerülnek ki az RTL Magyarország és a TV2 Csoport műsoraiból. A tavaly publikált – 2019-es adatok alapján készített – 25-ös toplistánkhoz hasonlóan most is gyakorlatilag fej-fej melletti verseny volt, de kicsivel megint az RTL nyert.

Szám szerint ez úgy néz ki, hogy a 25-ös listára 44 celeb neve került be a sok nézettségi holtverseny miatt. Ebből 22-en az RTL Magyarország csatornáin, 21-en a TV2 Csoportnál tűntek fel a képernyőn. Rajtuk kívül a Sonyhoz tartozó Viasat 3 is képviselteti magát a listán egyetlen celebbel. A Viasat 6 képernyőjén is láthattuk tavaly az egyik top 25-ös helyezettet, de ő igazából az RTL-es jelenlétének köszönhette a listás szereplését.

Hatmilliós élmezőny

Egy évvel ezelőtt a celebes nézettségi toplista első helyén ÉNB Lali, született Kamarás Norbert trónolt. Az akkor összehozott közel hétmillió fős elérését két műsornak, a Love Islandnek és az Éjjel-nappal Budapestnek köszönhette. Egy év alatt nagyot fordult a világ, Lalinak már nyoma sincs a top 25-ben. A listavezetőnek ugyanakkor továbbra is egy RTL-es híresség számít, méghozzá Nádai Anikó, aki négy műsorral – Anikó-show, Házasodna a gazda, Reggeli, Való Világ – ért el közel 6,5 millió nézőt. Nádai Anikó egy évvel ezelőtt a lista kilencedik helyén állt, akkor három műsorral éves szinten 6,16 millió televíziózót ért el.

Az RTL-es listavezető egészen minimális előnnyel nyert a TV2 különféle műsoraiban feltűnt Till Attila előtt, aki 6,48 milliós nézőszámot tudhat magáénak. Ezt három produkcióval, a Bezár a bazárral, a Nicsak, ki vagyok?-kal és a Sztárban sztárral érte el. Tilla a tavalyi listánkon szintén a második volt, a mostanihoz hasonló 6,5 milliós eléréssel.

A nézettségi toplista élén jellemzően azok tűnnek fel, akik párhuzamosan több produkcióban is szerepelnek. Ezért is nagy szó Palik László harmadik helyezése, aki tavaly a TV2 sikerműsorának számító Exatlonnal egymagában produkált 6,4 milliós nézőszámot. 2019-ben csaknem ugyanekkora elérése volt Paliknak, de akkor az Exatlon nézőszáma kiegészült a Fuss, család, fuss! című műsorral is.

Hatmillió feletti nézettséggel még két celeb büszkélkedhet, mindkettőjüket az RTL Klub képernyőjén láthattuk. Sebestyén Balázs az Álarcos énekes két évadjának és a Nyerő párosnak köszönhetően 6,27 millió nézőt zsákolt be. Ezzel visszatért az élmezőnybe, hiszen a 2019-es adatok alapján készült összeállításunkban csak a 16. volt. Gáspár Laci a korábbi toplistánkon a 12. helyen állt az x-faktoros szereplésének köszönhetően. Tavaly elmaradt az X-Faktor, de három műsorral vigasztalódhatott – Álarcos énekes, Made in Karantén, Maradj haza magadnak –, amelyek révén 6,23 millió néző találkozhatott vele, így a lista ötödik helyére ugrott.

 

A legtöbbet nézett tévésztárok

 

Heszler Róbert

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható. A következő napokban további celeblistákat mutatunk majd be az mmonline.hu-n, így például kiderül, hogy kik számítanak állócsillagnak a TOP25-ös rangsorban, illetve kik a közösségi média legfelkapottabb sztárjai.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....