- Hirdetés -

TOP25: taroltak az e-kereskedők

|

- Hirdetés -

Palocsay Géza, a Jófogás.hu-t és a Használtautó.hu-t is működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója végzett az idei „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon” rangsor élén. Ebben az évben már kilencedik alkalommal készítette el a digitális piac legmeghatározóbb 25 személyét tartalmazó toplistát a Marketing&Media magazin, és mindhárom dobogós helyre e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatok vezetői kerültek.

A szakmai zsűri döntése alapján a második Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője, a harmadik pedig Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgató-társalapítója lett. A digitális világ gyors változását mutatja, hogy az idei listára csaknem a szereplők fele most először került fel. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy az e-kereskedelem mellett növekedett a véleményvezérek-főszerkesztők súlya is. A hazai digitális világban ugyanakkor továbbra is kevés a hölgy, legalábbis erre utal, hogy a top 25-ös listán mindössze két női szereplő foglal helyet.

Negyedikként a világ egyik legbefolyásosabb digitális vállalata, a Google hazai vezetője, Bíró Pál végzett. Sopov István nemcsak az Adaptive Média tulajdonosaként, hanem az IAB Hungary elnökeként is befolyásos szereplő, ezt díjazta a szakmai zsűri az ötödik hellyel. Vinnai Balázs, a Misys-utód Finastra korábbi alelnöke, jelenleg a W.UP pénzügyi szoftverfejlesztő elnöke a digitális banki szolgáltatások vezető fejlesztő vállalatainak vezetőjeként, valamint a Codecool programozó iskola alapítójaként is befolyásos szereplője a hazai digitális iparnak, idén hatodik a rangsorban. Új belépő a listán, és rögtön a top10-be került két véleményvezér-főszerkesztő: Szigeti Péter (24.hu) hetedik, Tóth-Szenesi Attila (Index.hu) pedig nyolcadik helyezettként. A lista 9. helyén szereplő Mészáros Dávid az ingatlan.com-ot vezeti, amely ma már megkerülhetetlen a hazai ingatlanpiacon. A tizedik helyezett idén Ziegler Gábor, a CEMP-X Online Zrt. tulajdonosa lett.

A 2018-as toplista is jól mutatja, hogy a digitális világ befolyásos szereplői között nagyrészt férfiak foglalnak helyet. A 25-ös listára mindössze két hölgy került fel. D. Tóth Kriszta, a wmn.hu főszerkesztője 13. helyezett, Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója pedig 22. lett a rangsorban.

A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média frissen megjelent számában olvasható. Az összesített lista megtekinthető a Marketing&Média Facebook oldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10...

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA