Ma este mutatja be a Marketing&Media magazin a TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban rangsorát. Már csak pár órát kell várni, hogy kiderüljön, milyen változások vannak a listán és milyen meglepetéseket tartogat a rangsor.
A poitika továbbra is erőteljesen meghatározza a hazai média működését. 10 éve egy ember volt a rangsorban, aki a politikához köthető volt, azóta tucatnyi, főleg a kormánypárthoz közel álló befektető, vezető áll médiacég mögött vagy az élén.
A nők szerepe nem erősödött a tavalyi rangsorhoz képest. Feltűnő, hogy szinten teljesen eltűntek a tartalomgyártók a listáról 2008 óta. Idén a múlt évhez képest jelentős mértékben változott a TOP50-ben szereplők köre, a rangsorban lévők 20 százaléka cserélődött.
Az idén már 11. alkalommal összeállított listát ma este, a Hello Baby Barban mutatja be a Marketing&Media magazin a Magyar Reklámszövetséggel közösen szervezett gálán.