Különleges lapszámmal készült az év végére a Marketing&Media magazin, amelyben a hazai média- és reklámpiac, a digitális szektor és a legnagyobb hirdetők vezetői szólaltak meg, közel negyvenen. Az mmonline.hu-n a következő napokban több összeállítással is jelentkezünk a lapban megjelent anyagok alapján, amelyekből kiderül, hogyan élték meg 2020-ról, mik voltak a legnagyobb kihívások, hogyan alkalmazkodtak a járványhoz és természetesen a 2021-es tervek és várakozások is szóba kerülnek.
Megsínylette a magyar média-, reklám- és ügynökségi ipar, valamint a rendezvények piaca is az idei évet. A Marketing&Media ezúttal is felkérte szerkesztőbizottságának tagjait, hogy röviden értékeljék az idei esztendőt, mondják el, mi volt a legnagyobb kihívás és nehézség számukra az idén, és arra is kíváncsiak voltunk, mennyire optimisták a következő évet illetően.
Összeállításunkban megszólalt többek között Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, aki még soha nem tanult ennyit az alkalmazkodásról, a lehetőségek felkutatásáról, a csapatösszetartásról, az emberekről és az üzletről egyetlen év alatt, csak tapasztalati úton, mint az
idén. Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója pedig arról is beszélt, hogy a 2020-as egy előre nem láthatóan fájdalmas, elkerülhetetlen és nagyon tanulságos esztendő volt. Kovács Tibor, a RAS ügyvezető igazgatója pedig többek között azt emelte ki, hogy idén bebizonyosodott, hogy igenis oda tudunk figyelni másokra, képesek vagyunk a törődésre és az odafordulásra, nem idegenedtünk el egymástól teljesen.
A Covid-19 járvány hatalmas ugrást hozott a digitalizációban, ami persze óriási kihívást jelentett a cégek többségének, az infokommunikációs szektor szereplőinek pedig egyben komoly lehetőséget is. A Marketing&Media év végi, Évkönyv kiadványában 8 hazai IKT vállalat vezetője mondta el gondolatait arról, hogyan pörgette fel a digitalizációt a járvány, milyen változásokat hozott a piacon és a cégük működésében, illetve milyen tapasztalatokat lehet levonni belőle. Összeállításunkban többek között Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója, Christopher Mattheisen, a Microsoft hazai vezetője, illetve Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője is megszólal.
Az elmúlt évek hagyományait követve a Marketing&Media magazin ezúttal meg megkérdezte a médiásokat és a legnagyobb hirdetők képviselőit, hogyan töltik az ünnepeket és az év végét. Megtudhatjuk, hogyan tölti a két ünnep közötti időszakot többek között Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója, vagy kinek a főztje a karácsonyi kedvenc Kerekes Péternél, a Coca-Cola ügyvezető igazgatójánál. De beszámolnak arról is a topevezetők, hogy hogyan szerzik be a karácsonyi ajándékokat, illetve milyen tervekkel indulnak neki 2021-nek.
A Marketing&Media legújabb száma holnaptól már elérhető, az mmonline.hu-n pedig az év végéig folyamatosan közlünk részleteket az év végi lapszámból.