Év végi sorozatunk következő részéből kiderül, mire legbüszkébb az elmúlt évből Bánhegyi Zsófia, aki elárulta azt is, hogy jövőre egy nagy dobásra készülnek. Horváth Magyary Voljč Nóra pedig vezetői kihívásokról és az irodába történő visszatérésről is beszélt a Marketing&Media magazinnak.
Nagy dobásra készülünk
Bánhegyi Zsófia, Szerencsejáték Zrt., marketing és kommunikációs igazgató
Legnagyobb siker
A nyári futball-Eb alatti kampányunk a szakmai visszajelzések alapján is talán az egyik legjobban sikerült kommunikáció volt a reklámpiacon az adott időszakban, és ez a bevételi számokban is megjelent. Azonban a legbüszkébb mégis arra vagyok, hogy novemberben elindítottuk kiterjesztett szemléletformáló programunkat a fogyatékossággal élők integrációja területén, amelyet egy hosszú távú új kommunikációs platform is támogat, Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! címmel. Az idén átadott, immár 18 befogadó játszótérrel pedig több mint 10 ezer ép és fogyatékos gyermeket érünk el országszerte – egyértelműen ez a legkedvesebb projekt minden érintett kollégám számára.
Kihívások
Nagy kihívást jelentő trendek jellemzik a szerencsejáték-iparágat, amelyre a nemzeti lottótársaságnak és a társaság marketingjének is válaszokat kell adnia. A lottózói hálózatban és a digitális csatornákon nyújtott játékosélmény integrált, együttes kezelése talán az egyik legfontosabb feladatunk. Elsősorban az online sportfogadás területén a globális, engedéllyel nem rendelkező versenytársaink a legmodernebb megoldásokkal és szolgáltatással célozzák a magyar fogadókat is.
Gőzerővel készülünk
Nagy dobásra készülünk a lottójátékok területén március végén, amelyre gőzerővel készül csapatunk. Az ún. lassabb játékoknál kihívás, hogy a fiatal felnőtt generációt megszólítsuk, és hosszú távon biztosítsuk a generációs váltást a játékosok körében. Itt a márkaépítésnek, a marketingnek és a pozicionálásnak hatalmas szerepe van, és rendkívül hálás feladat kreatív fejlesztés szempontjából is. A társadalmi felelősségvállalási területen terveink szerint további jelentős lépéseket teszünk a fogyatékosságügyben, kibővítve eddig is nagyszabású vállalásainkat.
Vezetőként izgalmas volt
Horváth Magyary Voljč Nóra, K&H Csoport, kommunikációs igazgatóság, ügyvezető igazgató
Növekvő eredmények
Pénzügyileg az első háromnegyed év rekordmagas eredményt hozott. Munkafeladatok tekintetében izgalmas újdonságot, új kreatív platformot vezettünk be és jó néhány tendert bonyolítottunk le. A növekvő eredmények lehetővé tették, hogy újabb és újabb kampányokra allokálhassunk forrást.
Vezetőként izgalmas volt, hogy miként segítsük a kollégákat a folyamatos átállásban a munkarend tekintetében, és érjük el azt, hogy az elkötelezettségük ne sérüljön akkor sem, ha már negyedik alkalommal vezetjük őket végig a változásgörbén. Mentorként újabb két fiatalt tudtam segíteni, hogy vezetői kihívásokkal birkózzon meg, ami óriási öröm.
Ha ők nem lennének ilyenek…
A csapatomra vagyok a legbüszkébb, akik kiváló szakemberek, tehetségesek, kreatívak, mindig mindent megoldanak, nincs számukra lehetetlen! Ha ők nem lennének ilyenek, hogyan tudtunk volna bevezetni egy finteches, neobankos kreatív platformot, drasztikusan növelni a márka ismertségét és elismertségét mint innovatív szolgáltató, hogyan tudtunk volna lebonyolítani egy média- és egy kreatív tendert home office-ból vagy hogyan tudtunk volna négyezer kollégának az egész évre inspirációt nyújtó évindító rendezvényt szervezni?
Vissza az irodába
Az egyik legnagyobb kihívás a belső kommunikációval segíteni a kollégák visszatérését az irodába és az újabb változásgörbén való útjukat (mert visszajövünk az irodákba, kedves koronavírus!). Emellett kihívás a digitalizációban és az innovációban tett újabb lépéseink megmutatása és elmagyarázása a bel- és külvilágnak, illetve annak megismertetése, elfogadtatása, hogy miért alkalmazunk fokozatosan egyre több környezetvédelmi szempontot a hitelezési és befektetési politikánkban, miért és hogyan segítjük az ügyfeleinket abban, hogy egy fenntarthatóbb gazdasági modellre térjünk át mindannyian mind a vállalati, mind pedig a magánszféránkban.