- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Bánhegyi Zsófia és Horváth Magyary Voljč Nóra

|

- Hirdetés -

Év végi sorozatunk következő részéből kiderül, mire legbüszkébb az elmúlt évből Bánhegyi Zsófia, aki elárulta azt is, hogy jövőre egy nagy dobásra készülnek. Horváth Magyary Voljč Nóra pedig vezetői kihívásokról és az irodába történő visszatérésről is beszélt a Marketing&Media magazinnak.

Nagy dobásra készülünk

Bánhegyi Zsófia, Szerencsejáték Zrt., marketing és kommunikációs igazgató

Legnagyobb siker

A nyári futball-Eb alatti kampányunk a szakmai visszajelzések alapján is talán az egyik legjobban sikerült kommunikáció volt a reklámpiacon az adott időszakban, és ez a bevételi számokban is megjelent. Azonban a legbüszkébb mégis arra vagyok, hogy novemberben elindítottuk kiterjesztett szemléletformáló programunkat a fogyatékossággal élők integrációja területén, amelyet egy hosszú távú új kommunikációs platform is támogat, Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! címmel. Az idén átadott, immár 18 befogadó játszótérrel pedig több mint 10 ezer ép és fogyatékos gyermeket érünk el országszerte – egyértelműen ez a legkedvesebb projekt minden érintett kollégám számára.

Kihívások

Nagy kihívást jelentő trendek jellemzik a szerencsejáték-iparágat, amelyre a nemzeti lottótársaságnak és a társaság marketingjének is válaszokat kell adnia. A lottózói hálózatban és a digitális csatornákon nyújtott játékosélmény integrált, együttes kezelése talán az egyik legfontosabb feladatunk. Elsősorban az online sportfogadás területén a globális, engedéllyel nem rendelkező versenytársaink a legmodernebb megoldásokkal és szolgáltatással célozzák a magyar fogadókat is.

Gőzerővel készülünk

Nagy dobásra készülünk a lottójátékok területén március végén, amelyre gőzerővel készül csapatunk. Az ún. lassabb játékoknál kihívás, hogy a fiatal felnőtt generációt megszólítsuk, és hosszú távon biztosítsuk a generációs váltást a játékosok körében. Itt a márkaépítésnek, a marketingnek és a pozicionálásnak hatalmas szerepe van, és rendkívül hálás feladat kreatív fejlesztés szempontjából is. A társadalmi felelősségvállalási területen terveink szerint további jelentős lépéseket teszünk a fogyatékosságügyben, kibővítve eddig is nagyszabású vállalásainkat.

 

Vezetőként izgalmas volt

Horváth Magyary Voljč Nóra, K&H Csoport, kommunikációs igazgatóság, ügyvezető igazgató

Növekvő eredmények

Pénzügyileg az első háromnegyed év rekordmagas eredményt hozott. Munkafeladatok tekintetében izgalmas újdonságot, új kreatív platformot vezettünk be és jó néhány tendert bonyolítottunk le. A növekvő eredmények lehetővé tették, hogy újabb és újabb kampányokra allokálhassunk forrást.

Vezetőként izgalmas volt, hogy miként segítsük a kollégákat a folyamatos átállásban a munkarend tekintetében, és érjük el azt, hogy az elkötelezettségük ne sérüljön akkor sem, ha már negyedik alkalommal vezetjük őket végig a változásgörbén. Mentorként újabb két fiatalt tudtam segíteni, hogy vezetői kihívásokkal birkózzon meg, ami óriási öröm.

Ha ők nem lennének ilyenek…

A csapatomra vagyok a legbüszkébb, akik kiváló szakemberek, tehetségesek, kreatívak, mindig mindent megoldanak, nincs számukra lehetetlen! Ha ők nem lennének ilyenek, hogyan tudtunk volna bevezetni egy finteches, neobankos kreatív platformot, drasztikusan növelni a márka ismertségét és elismertségét mint innovatív szolgáltató, hogyan tudtunk volna lebonyolítani egy média- és egy kreatív tendert home office-ból vagy hogyan tudtunk volna négyezer kollégának az egész évre inspirációt nyújtó évindító rendezvényt szervezni?

 

Vissza az irodába

Az egyik legnagyobb kihívás a belső kommunikációval segíteni a kollégák visszatérését az irodába és az újabb változásgörbén való útjukat (mert visszajövünk az irodákba, kedves koronavírus!). Emellett kihívás a digitalizációban és az innovációban tett újabb lépéseink megmutatása és elmagyarázása a bel- és külvilágnak, illetve annak megismertetése, elfogadtatása, hogy miért alkalmazunk fokozatosan egyre több környezetvédelmi szempontot a hitelezési és befektetési politikánkban, miért és hogyan segítjük az ügyfeleinket abban, hogy egy fenntarthatóbb gazdasági modellre térjünk át mindannyian mind a vállalati, mind pedig a magánszféránkban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Neo Interactive-val dolgozik a Raja

Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és meghatározó szereplőjévé váljanak a magyar piacnak is. Ennek eléréséhez az...

Az LG is beszállt a League of Legends Eb-be

Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Árrobbanás várható az ingatlanpiacon

Számos tényező befolyásolhatja 2022-ben az ingatlanpiac alakulását, de a jelenlegi előrejelzések szerint nyárig akár 20 százalékos emelkedés is realizálódhat az újépítésű lakások piacán. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa szerint a trend mögött az...

Idén a MATE az EFOTT házigazdája

Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozójának (EFOTT) idei házigazdája a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) – jelentették be az Educatio Oktatási Szakkiállítás megnyitóján. Az agrárfókuszú intézmény profiljában központi szerepet kap a fenntartható...

Így hat a közösségi média az online vásárlásra

Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni? A válasz látszólag egyszerű: könnyű és kényelmes néhány kattintással kiválasztani és megvenni bármit, ráadásul a közösségi platformokon megjelenő hirdetések szinte észrevétlenül az...

Extra évaddal jön a díjnyertes sorozat

A BAFTA-díjas ikerdokik ismét bevetésre indulnak. Az „Ismerjük meg a testünket!” c. extra évadban a korábbi évek legjobb részleteit tematikus csoportosításban, testrészenként, új kommentárokkal és továbbra is a gyermekek nyelvén mutatják be a sztárdokik....

Kiderült, mikor rajtol az RTL új sorozata

Január 31-én indul az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret, a Drága örökösök és a Keresztanyu után a Scripted Productions egy új műfajban és egy saját fejlesztésű sorozatban próbálja ki magát. Hámori Barbara,...

Megdöbbentő adat jött a TikTok sztárjairól

A TikTok videomegosztó portál legnagyobb sztárja majdnem kétmillió dollárral többet keresett tavaly, mint a világ egyik legnagyobb olajvállalatának vezetője egy évvel korábban. - jelentette pénteken az Axios amerikai hírportál. Darren Woods, az ExxonMobil elnök vezérigazgatója...
sms mobiltelefon

Így hatott a mobilozásra a COVID

Jelentős hatással voltak a COVID-járvány miatti intézkedések és változások a hírközlési fogyasztási szokásokra, így a mobiltelefon- és mobilinternet-szolgáltatás piacára is – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2017 harmadik negyedévétől...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A generációk közti mobilhasználatot kutatta a Telenor

Tízből négy magyar érzi úgy, hogy a mindennapokban kevesebb időt tud szánni a szeretteivel való kapcsolattartásra, mint szeretné – derül ki a Telenor kutatásából. Ez az arány a 40 alattiak körében magasabb (mintegy 45%)...

A Neo Interactive-val dolgozik a Raja

Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és meghatározó szereplőjévé váljanak a magyar piacnak is. Ennek eléréséhez az...

Az LG is beszállt a League of Legends Eb-be

Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Árrobbanás várható az ingatlanpiacon

Számos tényező befolyásolhatja 2022-ben az ingatlanpiac alakulását, de a jelenlegi előrejelzések szerint nyárig akár 20 százalékos emelkedés is realizálódhat az újépítésű lakások piacán. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa szerint a trend mögött az...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA