- Hirdetés -

Történelmi meccsek a Bajnokok Ligájában

|

- Hirdetés -

Soha nem volt még arra példa, hogy az OTP Bank-Pick Szeged és a Telekom Veszprém összecsapjon a nemzetközi kupákban. A 2022-23-as BL-szezon azonban úgy alakult, hogy a két magyar sztárcsapat egymás ellen játszik a nyolcaddöntőben. Épp ezért nagyon készül mindenki, a klubok, a szurkolók és persze a meccseket közvetítő Sport1 is. Ráadásul az Európa Ligában a Ferencváros férficsapata ír történelmet.

A magyar férfi klubkézilabda legrangosabb eseménye vitán felül a Veszprém és a Szeged összecsapása, legyen az bajnoki mérkőzés vagy kupatalálkozó, a két sztárklub meccseit mindig kiemelt figyelem övezi. Összesen 184-szer mérkőztek meg eddig, és ezeken a meccseken 125-ször nyert a Veszprém, 52-ször diadalmaskodott a Szeged, és hétszer született döntetlen. 2001 óta nem volt olyan, hogy nem a két nagyágyú végzett a bajnokság első két helyén. A következő pár napban azonban sikerül tovább emelni a párharc rangján, hiszen a Bajnokok Ligájában néznek farkasszemet egymással, a tét pedig nem kisebb, mint a negyeddöntős szereplés a klubkézilabda csúcssorozatában. Március 22-én, szerdán a Pick Aréna, március 30-án, csütörtökön pedig a Veszprém Aréna lesz csordultig tele kézilabdaszurkolókkal. Soha nem volt még ilyen, nem meglepő, hogy a jegyek pillanatok alatt elkeltek mind a két meccsre.

Úgy jöhet össze ez a párharc, hogy a Telekom Veszprém az A-csoport harmadik helyén végzett a PSG és a Magdeburg mögött, míg a Szeged hatodik lett a B-jelű nyolcasban, a Barcelona, a Kielce, a Nantes, a Kiel és az Aalborg előzte meg. A Veszprém – Szeged párharc győztese majd az előző kiírás ezüstérmesével, a lengyel Kielcével játszik a négyesdöntőbe jutásért.

Ebben a szezonban rengeteg dolog történt mindkét klub háza táján. A Szeged például már bejelentette, hogy szezon végén távozik a klubtól Juan Carlos Pastor vezetőedző, nem lenne meglepő, ha minél szebb eredménnyel szeretnének búcsúzni a spanyol szakembertől, aki 2013 óta dolgozik a Tisza partján. A Veszprémnél térdsérülést szenvedett Omar Jahja, az ő pótlására érkezett egy világklasszis a Kielcétől, az olimpiai- és világbajnok francia Nedim Remili személyében, ő a BL-ben a Szeged ellen mutatkozik majd be. Nem lesz viszont ott Petar Nenadics, akivel közös megegyezéssel szerződést bontott a klub. Mivel a veszprémi kapusok közül Vladimir Cupara sérült, így könnyen előfordulhat, hogy Rodrigo Corrales mellett Mikler Krisztián is szerepet kap majd. Ismerős lehet ez a név, hiszen ő a Szeged magyar válogatott kapusának, Mikler Rolandnak az öccse. Ez azt jelenti, hogy akár testvérpárharc is lehet a kézilabdás magyar Clásicón.

A Sport1 mindkét mérkőzést élőben közvetíti, helyszíni stúdióból jelentkezik majd mindkét arénából. Az első felvonás Sport TV-s keretét már pontosan ismerjük: a Méhes Gábor-Borsos Attila páros kommentálja a derbit, a műsorvezető Petur András lesz, aki Deli Rita, illetve Császár Gábor szakértő véleményét is kikéri majd a Pick Arénában.

A menetrend:

OTP Bank-Pick Szeged – Telekom Veszprém: március 22., szerda 17:45, Sport1 (élő); kommentátor: Méhes Gábor

Telekom Veszprém – OTP Bank-Pick Szeged: március 30., csütörtök 18:00, Sport1 (élő); kommentátor: Bartha Zoltán

A Fradi is történelmet ír az EL-ben

A Ferencváros kézilabdacsapata olyan magasságokba jutott, ahol még sohasem járt. A csoportkör utolsó fordulójában hihetetlen izgalmak közepette az Európa-liga legjobb 16 csapata közé kvalifikálta magát. Itt pedig az egyik igazi nagyhal, a Montpellier lesz az ellenfél. A franciák 2018-ban Bajnokok Ligáját nyertek. Nem a zöld-fehérek az esélyesek, de a Flensburg elleni döntetlent sem sokan jósolták volna meg, mégis összejött Lékai Mátééknak. Mindkét mérkőzést kedden játsszák, március 21-én és március 28-án, az első találkozót Budapesten, a másodikat Montpellierben, természetesen a Sport1-n meg lehet majd őket nézni.

Ferencváros – Montpellier: március 21., kedd, 20:30, Sport1 (élő); kommentátor: Ágai Kis András

Montpellier – Ferencváros: március 28., kedd, 20:30, Sport1 (élő); kommentátor: Ágai Kis András

Fotó: handballveszprem.hu / Kovács Anikó)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...

Mentorprogrammal segítik a magyar e-kereskedőket

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....