- Hirdetés -

Tovább bővül az európai streaming piac

|

Európában elsőként Skandináviában, szeptember 20-án indítja el streaming szolgáltatását a SkyShowtime. A Comcast Corporation és a Paramount Global közös streaming vegyesvállalata minőségi és népszerű szórakoztató tartalmak széles palettáját kínálja majd az európai fogyasztók milliói számára. A SkyShowtime a következő hónapokban és 2023 első negyedévében több országban, köztük Magyarországon is elérhetővé válik.

Az új európai streaming szolgáltatás, a SkyShowtime a világ legnagyobb stúdióinak legjobb szórakoztató tartalmait egyesíti a platformján. A szolgáltatás a világszerte legjobban várt sorozatok és filmek széles választékát foglalja magában, több ezer órányi minőségi szórakoztatást kínálva az egész család számára.

Televízióban először lesznek majd láthatóak a legújabb mozifilmek a Paramount Picturestől és a Universal Picturestől, Hollywood két legpatinásabb stúdiójától, amelyek együtt Hollywood teljes mozibevételének az 50%-át biztosítják.

A SkyShowtime olyan új sikerfilmeknek ad majd otthont a mozibemutatókat és az adathordozókon történő megjelenést követően, mint például a Top Gun: Maverick, a Jurassic World Világuralom, a Minyonok: Gru színre lép, Az Északi, az Énekelj! 2., a Sonic a sündisznó 2., Az elveszett város, a Downton Abbey: Egy új korszak, a Nem, a Belfast, a Rohammentő és A rosszfiúk.

A szolgáltatás kínálatában megtalálhatóak lesznek továbbá új prémium sorozatok, gyermek- és családi tartalmak, illetve átfogó válogatás a Universal Pictures, a Paramount Pictures, a Nickelodeon, a DreamWorks Animation, a Paramount+, a SHOWTIME, a Sky Studios és a Peacock ikonikus videokönyvtáraiból – egy közös helyen streamelve. A SkyShowtime emellett helyi saját gyártású műsorokat, dokumentumfilmeket és önálló, egyedi adásokat is tartalmaz majd.

A SkyShowtime elsőként Dániában, Finnországban, Norvégiában és Svédországban lesz elérhető.

„Alig néhány hónappal a teljeskörű hatósági jóváhagyás megszerzése után streaming szolgáltatásunk hivatalosan szeptember 20-án elindul. Izgatottan várjuk, hogy előfizetőink exkluzív hozzáférést kapjanak az ikonikus és világhírű stúdiók legújabb sorozat- és filmpremierjeihez. Hamarosan további részleteket is közzéteszünk majd a többi országban várható indulási dátumokról és még több nézőhöz juttatjuk el a SkyShowtime-ot Európa-szerte" – nyilatkozta a hivatalos bejelentést követően Monty Sarhan, a SkyShowtime vezérigazgatója.

A SkyShowtime 2022 utolsó negyedévben Hollandiában is elindul. A következő hónapok és 2023 első negyedéve során a SkyShowtime elérhetővé válik Spanyolországban, Portugáliában, Andorrában és Közép-Kelet-Európában is. A régiónkban a következő piacokra terjed majd ki a szolgáltatás: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Csehország, Észak-Macedónia, Horvátország, Koszovó, Lengyelország, Magyarország, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia. A konkrét időpontokat és árakat ezeken a piacokon az elkövetkező hónapokban jelentik be.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...

A TikTokon és a YouTube-on tobzódnak a tinédzserek

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...