- Hirdetés -

Tovább bővült a Netrisk-csoport

|

- Hirdetés -

Külföldi cégekkel bővült a Netrisk-csoport kelet-közép-európai online biztosításközvetítő platformja, miután a csoport megvásárolta a cseh Porovnej24.cz és a szlovák Netfinancie.sk összehasonlító portálokat működtető társaságok 100 százalékos tulajdonrészét.

A 2011-ben alapított Porovnej24.cz a harmadik legnagyobb cseh összehasonlító portál, míg a 2006-ban alapított Netfinancie.sk a szlovák piac második legnagyobb online biztosítási brókercége.

Mint ismeretes, a cseh és szlovák online közvetítői piacon is meghatározó pozíciót betöltő Klikpojišteni (a továbbaikban: Klik) társaság 2020 májusa óta a Netrisk-csoporthoz tartozik, a mostani lépéssel tehát a Netrisk jelentősen megerősítette piaci pozícióit mind Csehországban, mind Szlovákiában. A csoport a két országban a tranzakciót követően összesen már több mint 1,1 millió biztosítási szerződést kezel, nem számítva azt a 160 ezer biztosítást, amelyek a szintén a Porovnej24.cz rendszerét használó további közvetítőkhöz kapcsolódnak.

Mind a Klik, mind a Porovnej.24 és a Netfinancie transzparens díjösszehasonlítási lehetőséget kínál ügyfeleinek online portálon és irodán keresztül egyaránt. Tevékenységük kiterjed többek között a kgfb, casco, lakás- és utasbiztosítási, valamint kockázati életbiztosítási területekre, a csoport emellett Csehországban energiaszolgáltatók, hitelezéssel és egyéb pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó cégek ajánlatainak összehasonlításával is foglalkozik.

„A mostani két akvizíció is meggyőző jele annak, hogy elkötelezettek vagyunk a Netrisk-csoport aktív kelet-közép-európai terjeszkedésének folytatása mellett, amelyet hazai tudásbázisunkra és tapasztalatainkra építve az előző évben kezdtünk el – hangsúlyozta Sebestyén László, a Netrisk-csoport elnöke. – A cseh és szlovák piacon folytatott tevékenységünk ennek a stratégiának kulcseleme, melynek sikerét jól jelzi a Klik folyamatos növekedése és erősödő piaci pozíciója is.”

Zbynek Laisek, a Porovnej24-et üzemeltető L2S társaság vezérigazgatója a tranzakció kapcsán elmondta: „Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy részévé válunk a Netrisk-csoportnak.Ez a tranzakció megerősíti, hogy az online összehasonlítási tevékenység túlmutat a nemzeti határokon, egyben biztosítja a szükséges forrásokat és támogatást is ahhoz, hogy tevékenységünk kiszélesítése révén saját piacunkon piacvezetővé váljunk. ”

„Az online összehasonlító szegmens egyik térségbeli úttörőjeként örömmel csatlakozunk a Klik és az egész Netrisk-csoport közösségéhez. E szereplőkkel elsőként ismertettük meg ügyfeleinkkel az online összehasonlítás előnyeit, és erőink egyesítésével tovább gyorsíthatjuk innovációs tevékenységünket ezen a területen” – tette hozzá Vladimir Cvik, a Netfinancie.sk vezérigazgatója.

A Netrisk-csoport regionális online biztosításközvetítő platformjának kialakítása 2020-ban vette kezdetét, azt követően, hogy a bostoni székhelyű TA Associates globális növekedési magántőke-társaság megszerezte a Netrisk 75 százalékos tulajdonrészét. A korábbi többségi tulajdonos, a varsói székhelyű MCI Group közép-európai magántőke-társaság 23,7 százalékos részesedésével továbbra is a cégcsoport tulajdonosa maradt, aktívan segítve a Netrisk nemzetközi pozícióépítését. A Netrisk-csoport a cseh és szlovák piacon való megjelenésével tavaly májusban vált regionális szinten is jelentős szereplővé, és ezt a pozícióját a biztosításközvetítői szektor határokon átívelő egyesítése révén a jövőben tovább kívánja erősíteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA