- Hirdetés -

Tovább bővült a SPAR

|

- Hirdetés -

Új kereskedelmi komplexumot épített a SPAR Törökbálinton, melyben helyet kapott egy szupermarket is. A több mint 2,7 milliárd forintos beruházásból elkészült, környezetbarát megoldásokat alkalmazó épület – a SPAR szupermarket vonatkozásában – 48 új munkahelyet teremtett a Pest megyei településen.

„A SPAR alapítása óta az egyik legfontosabb stratégiai céljaként tartja számon az üzletlánc folyamatos bővítését. 1991-ben az első szupermarket megnyitása óta már összesen 393 helyszínen rendelkezünk saját üzemeltetésű áruházzal. Az idei évben is nagyot lépünk előre: örömmel adtuk át legújabb fejlesztésünket a Törökbálinton és térségében élőknek a mai napon. Az beruházásra összesen 2,7 milliárd forintot fordítottunk” – ismertette Heiszler Gabriella a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A város vezetése és a SPAR még 2019 októberében állapodott meg a beruházásáról, azt követően pedig el is kezdődött az építkezés, melynek eredményként egy új, modern, a legmagasabb szintű kereskedelmi szolgáltatásokat kínáló bevásárlóközponttal bővült Törökbálint.

„Felelős városvezetőként elengedhetetlennek tartom településünk folyamatos fejlődését, fejlesztését, a lakosok komfortérzetének javítását, igényeik kielégítését. Legyen szó oktatásról, kultúráról, sportról, munkahelyteremtésről vagy kereskedelemről – a kitűzött célunk mindig a legmagasabb ponton van. Pontosan egy esztendővel ezelőtt került sor a beruházási megállapodás aláírására. Az akkor kietlen területen mára egy XXI. századi színvonalú, modern, minden tekintetben a legfejlettebb technológiákat alkalmazó bevásárlóközpont áll. Mindezt úgy, hogy közben hónapokra megállt a világ körülöttünk. Úgy gondolom, ez az a megingathatatlan stabilitás és régmúltra visszatekintő professzionalizmus, ami kiválóan illeszkedik városunk értékeihez” – mondta Elek Sándor, Törökbálint polgármestere.

A Feketerét utca 2. szám alatti megnyílt csaknem 5 ezer négyzetméteres komplexum felét a SPAR-szupermarket foglalja el, a fennmaradó részben pedig különféle üzletek nyílnak hamarosan. A bevásárlóközpont előtti tágas, 9 ezer négyzetméteres parkoló több mint 250 gépkocsi fogadására képes, ahol összesen 6 elektromos autótöltő is várja a villanyautóval érkezőket. Ezen kívül játszótér is épült a gyermekes családoknak.

A szupermarket belső designja a SPAR legújabb koncepcióját követi. A gondosan kiválasztott belső burkolatok, színek barátságos atmoszférát teremtenek a tágas eladótérben. Az áruház széles közlekedőinek, áttekinthető elrendezésének köszönhetően kényelmes lehetőséget kínál, akár egy nagybevásárlásra is. Az üzletben a SPAR enjoy. convenience üzem márkatermékei is kaphatóak lesznek, illetve hűtött italos helyiséget is kialakítanak, ahol nagyobb mennyiségben kínálják majd a hideg innivalókat a vásárlók számára. A gyors, kényelmes fizetési lehetőségeket az egyre népszerűbb önkiszolgáló kasszák segítik.

A vásárlókat a bejárat mellett zöldségosztály, valamint modern pékáru részleg fogadja. Ezeket kényelmi termékekkel, készételekkel feltöltött hűtővel tettek teljessé. A pékség szomszédságában a SPAR to Go helyben készült melegételeket kínáló ételpultja várja a vásárlókat.

Az új SPAR szupermarket nemcsak küllemében lett modern, hanem a technikai megoldásai is a kornak megfelelően fejlettek és energiatakarékosak. Az eladótérben korszerű, alacsony fogyasztású LED-lámpákat építettek be a szakemberek. A hűtéstechnika új, környezetkímélő, szén-dioxid alapú, amelynek hulladékhője télen az áruház fűtését is gond nélkül megoldja.

 

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...