A nagy érdeklődésre tekintettel a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata három nappal meghosszabbította a Sportmarketing Díj nevezési határidejét, így november 20-án 18 óráig lehet leadni a pályázatokat.
Az idén első ízben kihirdetésre kerülő Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. Emellett a már megvalósult, sikeres hazai példákon keresztül a kommunikációs szakemberek megismerhetik a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányait, és ezek üzleti jelentőségét.
A Sportmarketing Díjjal hagyományt szeretne teremteni a Tagozat, emellett az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi kategóriáinak és sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A Sportmarketing díjra négy fő kategóriában lehet pályázni. A négy kategória közül pedig a három ESA kvalifikációs kategóriák győztesei közül kerül ki azaz egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, nemzetközi színterén is megmérettetni magát.
„Már múlt hét végén is sok pályázat érkezett a Díjra. Bíztunk benne, hogy nagy népszerűségének fog örvendeni a Sportmarketing Díj, de arra nem számítottunk, hogy még az utolsó pillanatokban is annyian fognak érdeklődni a lehetőség iránt, hogy meg kell hosszabbítsuk a pályázatok leadásának határidejét. Pénteken az elnökséggel közösen azt a döntést hoztuk meg, hogy egy pár nappal kitoljuk a nevezés határidejét, hogy minél több pályamű tudja magát megméretni az első Sportmarketing Díjon, hogy minél több kiváló hazai kampányon keresztül mutathassuk be a sportmarketing, mint iparág üzleti jelentőségét” – mondta Németh Ottó, a Sportmarketing Díj zsűrijének elnöke, az MMSZ Sportmarketing Tagozatának alelnöke.