A Lenovo második negyedévi bevétele a kilencedik egymást követő évben nőtt az előző év azonos időszakához képest, magas adózás előtti árbevétellel és nettó árbevételi növekedéssel továbbra is jól teljesít.
A csoport bevételei a kilencedik egymást követő negyedévben növekedtek az előző év azonos időszakához képest, elérve a 13,5 milliárd dollárt. Az adózás előtti árbevétel 45%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, 310 millió dolllárra. A nettó árbevétel 20%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, 202 millió dollárra.
A Lenovo továbbra is a világ első számú szereplője a globális PC-piacon, 17,3 millió egységnyi rekordszállítmánnyal, beleértve a prémium szegmensek két számjegyű növekedését. A szoftver és szolgáltatások bevételei 35%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest, 883 millió dollárra.
Az árbevétel összetételét tekintve továbbra is kiegyensúlyozott a vállalat négy földrajzi területén (Amerika, Ázsiai-csendes-óceáni térség, Kína, valamint Európa, Közel-Kelet és Afrikai térség), térségenként több mint 20%-os részesedéssel.