- Hirdetés -

Tovább növekedett a BMW

|

2023 harmadik negyedévében a BMW Group globális eladásai 5,8 százalékkal növekedtek. Ez idő alatt 79,6 százalékkal több tisztán elektromos meghajtású modell talált gazdára. A zéró emissziójú BMW modellek értékesítési mutatója ismét duplázott.

2023 harmadik negyedévében a BMW Group világszerte 93 931 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített, amely 79,6 százalékkal múlja felül az előző esztendő megegyező időszakának hasonló mutatóját. A BMW önmagában ismét megduplázta zéró emissziójú modelljei eladási számait: idén július és szeptember között 100,3 százalékkal több tisztán elektromos meghajtású BMW talált gazdára, mint 2022 harmadik negyedévében. A müncheni központú vállalatcsoport sikerrel formálta értékesítési növekedéssé az emisszió-mentes modellek iránt mutatkozó ügyféligényeket.

„A harmadik negyedév értékesítési sikertörténete egyértelműen azt mutatja, hogy ügyfeleink nagyra értékelik hajtáslánc-technológiákon átívelő, vonzó modellpalettánk sokszínűségét. Tisztán elektromos meghajtású modelljeinket kiváltképp intenzív ügyfélérdeklődés övezi, zéró emissziójú modelljeink eladásai az év első kilenc hónapjában jelentős mértékben túlmutatnak a piaci átlagon” – fogalmazott Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Úton vagyunk a 2023-as évre kitűzött célok teljesítése felé” – tette hozzá.

A BMW Group világszerte 621 699 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített a július és szeptember közötti három hónapban. Éves viszonylatban ez 5,8 százalékos fejlődésnek felel meg. A vállalatcsoport mindegyik kulcsfontosságú piacán tovább tudta erősíteni versenyképes pozícióját. A BMW Group a 2023-as esztendő első kilenc hónapjában összesen 1 836 563 darab új autót adott el, amely 5,1 százalékos abszolút növekedést jelent.

Az augusztusban bejelentett várakozásoknak megfelelően a BMW Group stabil értékesítési növekedést tűzött ki a teljes 2023-as évre, a fejlődés motorjának pedig elsősorban a felsőkategória, a luxuskategória és a tisztán elektromos meghajtású portfólió modelljeit tekinti. 2023-ban a zéró emissziójú modellek a globális értékesítési számok hozzávetőlegesen 15 százalékát teszik majd ki.

A BMW továbbra is a prémium szegmens elsőszámú márkája

A BMW márka 549 941 darab új autót adott el 2023 harmadik negyedévében, amely 6,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Vonzó modellpalettájának köszönhetően a BMW kínálata iránt kimagasló ügyfélkereslet mutatkozik, amellyel továbbra is őrzi iránymutató pozícióját a prémium szegmensben.

A BMW tisztán elektromos meghajtású modelljeit eközben kiváltképp intenzív ügyfélérdeklődés övezi: a július és szeptember között értékesített 83 211 darab modell 100,3 százalékkal haladja meg a 2022 harmadik negyedévében regisztrált mutatót. 2023 első kilenc hónapjában a BMW márka 217 138 darab tisztán elektromos meghajtású új autót adott el.

A BMW 4-es sorozat és a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 rendkívüli népszerűségnek örvend, akárcsak a BMW X1 és a zéró emissziójú BMW iX1. A felsőkategóriában és a luxuskategóriában elsősorban a BMW 7-es sorozat, a modellfrissítésen átesett BMW X7, valamint a BMW X5 és a BMW X6 az értékesítési fejlődés motorja.

Sőt mi több, a bajor prémiummárka ügyfelei az új BMW 5-ös sorozatról és a tisztán elektromos meghajtású BMW i5 modellről is rendkívül pozitív visszajelzéseket küldenek. „A BMW i5 piaci bevezetésével újabb modellünk érkezik meg a zéró emissziójú portfólióba, amellyel az elektromos mobilitás térnyerésén dolgozunk. A modellre érkező előrendelések egyértelműen igazolják ügyfeleink rajongását eme újdonságért” – mondta Pieter Nota. A BMW i5 premierje egyúttal azt is jelenti, hogy a BMW Group immár összes főbb képviselt szegmensében kínál ügyfeleinek tisztán elektromos meghajtású modellt.

A BMW M divízió sikertörténete folytatódik

A BMW M GmbH világszerte 48 978 darab új autót adott el 2023 harmadik negyedévében, amely az előző esztendő megegyező időszakának tükrében 13,2 százalékos fejlődés, és amely minden kétséget kizáróan igazolja a BMW M modellek létjogosultságát a teljesítményre optimalizált és nagyteljesítményű modellek szegmensében. Az eladási mutató kimagasló növekedéséhez a hat hónappal ezelőtt bevezetett BMW XM is hozzájárult. A BMW i7 M70 xDrive és a BMW i5 M60 xDrive a júliusban beindított sorozatgyártás óta a BMW M modellcsalád két legújabb tagja, amelyek a hálózatról tölthető BMW M menetteljesítményt a legmagasabb fokú eleganciával, luxussal és kényelemmel párosítják. A BMW M divízió így magabiztosan tekint 2023 utolsó negyedévére, kiváló úton haladva egy újabb abszolút értékesítési rekord felé.

A MINI új modellekről rántotta le a leplet

A MINI világszerte 70 384 darab új autót értékesített 2023 harmadik negyedévében, amely 2,6 százalékos gyarapodásnak felel meg. Az exkluzív stílusjegyekkel és felszereltségi tételekkel bemutatott legújabb különkiadások – a MINI John Cooper Works 1to6 Edition és a MINI Clubman Final Edition – nagymértékben járultak hozzá a MINI márka modelljeit övező népszerűséghez. Július és szeptember között a MINI 10 720 darab tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE* és MINI Cooper SE Cabrio modellt értékesített, amely 0,4 százalékos csökkenés. A nemrégiben leleplezett, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper és a 2024-ben debütáló zéró emissziójú MINI Countryman párosával a brit prémiummárka újabb mérföldkőhöz érkezik a tisztán elektromos gyártóvá fejlődés felé vezető úton.

A Rolls-Royce az első Spectre modellek átadására készül

A Rolls-Royce Motor Cars 1 374 darab luxusautót értékesített az esztendő harmadik negyedévében. Az előző év megegyező időszakában regisztrált mutatóhoz viszonyított 9 százalékos elmaradás megfelel az előzetes várakozásoknak, tekintve, hogy a második negyedévben a Dawn és a Wraith modellek gyártása befejeződött, a goodwoodi létesítmény pedig az első Spectre modellek heteken belül esedékes átadására készül. A tisztán elektromos meghajtású szuperkupét továbbra is elsöprő ügyfélérdeklődés övezi, 2025 végéig érő előrendelésekkel. A Rolls-Royce továbbra is nagy hangsúlyt fektet a Coachbuild és a Bespoke luxusautókra, miközben a Phantom, Ghost, Cullinan és Black Badge modellek iránt töretlenül intenzív kereslet mutatkozik. Bőséges előrendeléseinek és az első három negyedévben értékesített 4 555 darab (-3,1%) luxusautójának köszönhetően a Rolls-Royce Motor Cars az esztendő utolsó negyedévére is magabiztosan tekint.

BMW Motorrad: a harmadik negyedév értékesítési mutatói a folyamatos ügyfélérdeklődést igazolják

A BMW Motorrad világszerte 52 037 darab robogót és motorkerékpárt adott át ügyfeleinek 2023 harmadik negyedévében, amely 0,5 százalékos javulásnak felel meg. Miután a BMW Group kétkerekű divíziója rekordot jelentő értékesítési mutatóval zárta centenáriumi éve első félévét, az ügyfelek érdeklődése a robogók és motorkerékpárok iránt mit sem csökkent. A BMW Motorrad sikertörténetének a magával ragadó modellpaletta olyan innovatív újdonságai ágyaznak meg, mint például a nagyteljesítményű M 1000 R motorkerékpár. Az új R 1300 GS negyedik negyedévben érkező piaci bevezetése a BMW Motorrad idei legfontosabb világpremierjének ígérkezik, amely mentén a divízió értékesítésének a továbbfejlesztett Boxer GS is újabb lendületet ad majd.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

Kínában a BMW Group 210 331 darab új BMW és MINI modellt értékesített az év harmadik negyedévében, amely éves viszonylatban 1,8 százalékos csökkenés.

Az Egyesült Államokban 91 849 darab új modell kelt el, amely 7,8 százalékos értékesítési növekedésnek felel meg.

Európában 221 496 darab új BMW és MINI modell talált gazdára, amely a 2022 harmadik negyedéves értékesítési mutatók tükrében 12,9 százalékos fejlődést jelent.

A müncheni központú vállalatcsoport ez idő alatt Németországban 70 901 darab új BMW és MINI modellt értékesített.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...