- Hirdetés -

Tovább növekedett az Accor

|

A növekedési céloknak megfelelő, szilárd első féléves teljesítményről számolt be a vállalat.

„Az Accor – összhangban a befektetőknek tavaly bemutatott középtávú kilátásokkal – az idei első félévben is szilárd teljesítményt nyújtott. Ez bizonyítja modellünk erejét, csapatunk működési és pénzügyi fegyelmét, illetve a csoport és márkáinak erőteljes lendületét – mondta Sébastien Bazin, az Accor elnök-vezérigazgatója. – Aktivitásunk minden régióban és minden márkánk esetében a második negyedévben is magas maradt, a fejlődési ütemünk felgyorsult, a luxus és lifestyle területeken pedig jelentős partnerségi megállapodásokkal erősítettük tovább vezető pozíciónkat. Ez a teljesítmény lehetővé teszik számunkra, hogy megemeljük a 2024-re vonatkozó RevPAR-célkitűzésünket, és megerősítsük a csoport erejébe és ambíciójába vetett bizalmunkat.”

„Az elkövetkező heteket a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok is fémjelzik, amelyeknek az Accor az egyik partnere. Már hónapok óta aktív csapataink szakértelmüket, vendéglátás iránti szenvedélyüket és nagylelkűségüket az olimpiai falu, a médiafalu és a szállodáinkba látogatók szolgálatába állítják. Ezzel is hozzájárulunk Franciaország ismertségének növeléséhez világszerte” – tette hozzá Sébastien Bazin.

2024 első féléve megerősíti az Accor – 2023. június 27-i tőkepiaci napon bemutatott és a közelmúltban kiadott eredmény- és bevételi jelentésekben megismételt – növekedési kilátásait.

A csoport földrajzi és szegmensek szerinti diverzifikációja mind a két üzletág – Premium, Midscale és Economy, illetve Luxury és Lifestyle – esetében kulcsszerepet játszik. A kereslet továbbra is erős, és az Accor rendelkezik a szükséges ismertséggel ennek kihasználására.

2024 első félévében az Accor 146 szállodát nyitott – ez 24 000 szoba, ami 4,1%-os nettó egységszám-növekedést jelent az elmúlt 12 hónapban. 2024. június végén a csoport 5 682 szállodában 838 722 szobás portfólióval rendelkezett, 218 000 újabb szobával (1 297 szálloda) a tervekben.

A csoport bevételei

2024 első félévében a csoport 2 677 millió eurós bevételt ért el, ami 11%-os növekedés 2023 első félévéhez képest. Ez a Premium, Midscale és Economy üzletág esetében 4%, a Luxury és Lifestyle üzletág esetében pedig 22%-os emelkedést jelent.

Csoportszintű EBITDA

A csoportszintű EBITDA értéke 2024 első félévében 504 millió eurót tett ki, ami 13%-os növekedést 2023 első félévéhez képest. Ez a teljesítmény az erős bevételekhez, a menedzsment és franchise (M&F) tevékenység működési tőkeáttételéhez és a tulajdonosoknak nyújtott szolgáltatások szigorú költségfegyelméhez kapcsolódik. Ez lehetővé tette, hogy a csoport a várakozásoknak megfelelően pozitív EBITDA-t könyveljen el az üzletág ezen részén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...