Tovább nyomul a focis vonalon a Lidl

A Lidl tovább bővíti labdarúgó partnerségi portfólióját és a 2026/27-es szezon végéig két UEFA klubverseny, az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz. Az együttműködés keretében a vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is folytatja egyedülálló Lidl Kids Team programját, ezzel több mint 12 ezer gyermek számára biztosítva, hogy a mérkőzéseken játékoskísérőként vehessenek részt. A most bejelentett partnerség az UEFA EURO 2024 sikeres együttműködésének hozománya, a YouGov tanulmánya szerint ugyanis a Lidl volt a nyári labdarúgó torna legláthatóbb márkapartnere.

Az egészséges életmód és az egészséges táplálkozás népszerűsítésével párhuzamosan a profi és az amatőr sport támogatása is a Lidl hosszútávú elkötelezettségének fontos része. Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca így örömmel jelenti be, hogy három évig az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz.

A vállalat számára kiemelten fontos a fogyasztók egészségének és kiegyensúlyozott táplálkozásának érdekében az egészséges élelmiszerek biztosítása. Ugyanakkor tisztában van azzal, hogy az egészséges életmód alapja a mindennapi mozgás és a sport Mivel az UEFA nagy labdarúgóversenyei a világ legnépszerűbb sporteseményei közé tartoznak, a Lidl az új labdarúgó partnerség révén minél több fogyasztót szeretne a mozgásra ösztönözni. A Lidl célja újabb sporttámogatói partnerségével továbbra is az, hogy a „We’re on your team” szlogen zászlaja alatt – hivatalos friss zöldség- és gyümölcsbeszállító partnerként – mozgásra és az egészséges életmódra inspirálja a szurkolókat. A Lidl így a TV-reklámoktól kezdve a stadionokban elhelyezett plakátokon át egészen a kereskedelmi megjelenésekig az aktív életmódot népszerűsíti majd. A vállalat ugyanakkor gondoskodik arról is, hogy az embereket közelebb hozza az UEFA égisze alá tartozó két eseményhez, valamint arról, hogy az egészséges és friss élelmiszerek a lehető legjobb árakon, mindenki számára elérhetők legyenek.

A bejelentett együttműködés révén 30 európai országban, köztük hazánkban is folytatódik a vállalat nagy sikerű Lidl Kids Team programja. Az exkluzív kezdeményezés keretében a 2026/27-es szezonig 12.364, 6-10 éves kor közötti gyermek részesülhet abban az életreszóló élményben, hogy hivatalos játékoskísérővé váljon valamelyik nemzetközi futballmérkőzésen.

Ezzel párhuzamosan a Lidl a továbbiakban is lehetőséget biztosít alkalmazottai és a vásárlói számára is, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre, így hozva közelebb mindenkit az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga felejthetetlen élményéhez. A Lidl Kids Team-ben való részvétel lehetőségével pedig a vállalat Európa-szerte még több gyermeket szeretne ösztönözni az aktív életre. Az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás korai életkorban történő implementálása ugyanis bizonyítottan csökkenti a felnőttkori táplálkozással összefüggő betegségek kockázatát. A Lidl továbbra is kiemelt figyelmet fordít a gyermekek egészségének megőrzésére, például a tudatos táplálkozásról, vagy a gyermekeknek szóló marketingre vonatkozó külön irányelvein keresztül.