A békéscsabai Csaba Rádióval is hálózatos megállapodást köthet az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. a Médiatanács döntése értelmében.
Ezen a héten is több rádiós döntést hozott a Médiatanács, amelyek közül az országos rádiópiac helyzetére az van legnagyobb hatással, hogy Andy Vajna rádiója újabb adóval kapcsolódhat hálózatba. A Csaba Rádió az új partner, ami a jövőben átveszi a Rádió1 műsorát, igaz 4 órát saját tartalommal tölt meg.
A Médiatanács a Budapest 101,6 MHz közösségi rádiós frekvencia hasznosítására kiírt pályázaton az egyedüli, alakilag és tartalmilag érvényes ajánlatot benyújtó Fontana Média Kft.-t hirdette ki nyertesnek, amely a szerződéskötéstől számított 120 napon belül köteles megindítania a Sola Rádió néven tervezett médiaszolgáltatását. A rádió koncepciója, hogy a reformáció 500. évfordulóján indulva a keresztény hit és értékrend alapjain minél szélesebb közszolgálati műsortartalmat közvetítsen minél több hallgatóhoz, alternatívát nyújtva a médiapiacon jelenleg szereplő liturgikus jellegű vallási adások mellett.
A tanács elfogadta a Tokaj 101,8 MHz helyi közösségi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetét, a dokumentumot tíz munkanapon belül közzéteszi honlapján.
A Médiatanács hozzájárult ahhoz is, hogy a Szeged 87,9 MHz rádiós frekvencián működő Európa Rádió november 6-tól megszüntesse hálózatba kapcsolódását a Debrecen 94,4 MHz-en szóló Európa Rádióval, és közösségi helyett kereskedelmi jelleggel folytassa működését.
- Hirdetés -
Tovább terjeszkedhet Vajna rádiója
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jelentős változások a HVG-nél
Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...
Kiáll a nők mellett a Maltesers
Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...
Újra a hazai utakat járják a Google autói
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
A Google Utcaképnek köszönhetően...
Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat
Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban.
A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...
Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban
A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...
5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában
Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...
Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki
A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...
Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából
Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...
Új trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt.
A COVID-időszak kezdetben érthető módon...
Tovább erősödött a BioTechUSA
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...
- Hirdetés -