- Hirdetés -

Tovább bővült az LTM portfóliója

|

- Hirdetés -

Tovább tart a LifeTime Media (LTM) Sales House által képvisel portfólió dinamikus bővülése: a napokban aláírt szerződés alapján az LTM Sales House értékesíti a Mediacity Magyarország Kft. portfoliójának, azaz a CHIP Magazin, a Családi lap, a Digitális Fotó, az IPM és a Motorrevü hirdetési felületeit, továbbá a Daylight Media kiadásában megjelenő ÉLETMÓDI egészség és szépség magazin és az EgészségABC magazin hirdetési felületeit is.

 

A Mediacity független és hiteles tartalomszolgáltatóként lapjaival a magasabb presztízsű olvasókat, illetve külön a férfi közönséget is célozza. Nagy hagyományokkal rendelkező magazinjaik, mint az IPM és a Családi lap, illetve a tematikus CHIP Magazin, Digitális Fotó és Motorrevü egyaránt óriási potenciált jelentenek a hirdetési piacon.

 

A Daylight Media egészséggel, életmóddal, stílussal foglalkozó televíziós műsorainak sikereire alapozva alakította print portfólióját: az Életmódi magazin, valamint a háziorvosi rendelőben terjesztett EgészségABC magazin egészségügyi tematikájú cikkeket tartalmaz, kiegészítve prevenciós megoldásokkal, valamint az Életmódi esetében szépségtippekel, divattal, receptekkel, életmód tanácsokkal. „A nyomtatott sajtó piacán egyre nehezebb a tematikus médiumok hirdetési felületeit értékesíteni és ez nem is igazán a mi profilunk – mondta Földi Katalin, a Daylight Media ügyvezetője –, ezért kerestünk és a LifeTime Media személyében találtunk olyan partnert, amely profi színvonalon képes értékesíteni a lapjaink felületét.”

 

„A Daylight Médiával és Médiacityvel aláírt szerződések révén a LifeTime Media által képviselt fogasztói magazin portfolió 15 lapra bővült – mondta Ruszkai Nóra, a Kiadó Sales House működését is felügyelő társ-ügyvezetője. – Büszkék vagyunk arra, hogy új partnereinknek is köszönhetően független Sales House-ként a nyomtatott média piac egyik legnagyobb, lassan megkerülhetetlen szereplőjévé váltunk.” Kürti István, a kiadó operatív igazgatója hozzátette: „Ez már egy olyan nagyságú és minőségű portfolió, amellyel látványosan és egyben költséghatékony módon lehet elérni az A és B státuszú célcsoportokat, azokat a magas jövedelemmel rendelkező, felsőfokú végzettségű, véleményvezér embereket, akik a változó médiapiacon is a nyomatott sajtót meghatározó információforrásnak tekintik.”

 

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban. A Kiadó célja, hogy prémium (A és B státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve outsourcing tevékenység keretében külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (Lege Artis Medicinæ, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.

 

A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos és –2017. februárjától – az Életmódi, a Páciens magazin, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin és a Digitális Fotó hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA