- Hirdetés -

Tovább erősödik az Invitech Solutions

|

- Hirdetés -

Az Invitech Solutions az év első felében több lépésben is tovább szélesíti szolgáltatás-portfólióját. Ennek a folyamatnak egyik állomása a komoly beszállítói kapcsolatokkal és üzleti ügyfélkörrel rendelkező NewCo ICT Security Services Kft. IT-biztonsági üzletágának a napokban lezáruló megvásárlása is. A cég ezzel a lépéssel saját fejlesztési folyamataiban is időt takarít meg, és újabb ügyfélkört tudhat a magáénak.

 

Az integrációt követően a NewCo által kínált szolgáltatások az Invitel Csoporthoz tartozó Invitech Solutions infokommunikációs megoldásainak szerves részét fogják képezni. Az üzletrész megvásárlása azért is volt kézenfekvő választás, mert a NewCo által kínált, az üzleti folyamatokat kiszolgáló hálózat-, adat- és információbiztonsági szolgáltatások kiválóan illeszkednek az Invitech Solutions portfóliójába.

 

Az elmúlt időszakban a cég számos más téren is növelte technológiai, és szakértői kompetenciáját, nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek sora csatlakozott a társasághoz. A folyamat eredményeként a kínált szolgáltatás-portfólió a nagyvállalati hálózati megoldások és a call, contact center rendszerek területén is jelentősen bővült, így módon még több szolgáltatást tudnak egy helyről igénybe venni az ügyfelek.

 

„Az akvizíció eredményeként a NewCo eddigi ügyfelei ugyanazt a magas szintű kiszolgálást és támogatást élvezik, mint korábban, de megnyílik előttük az Invitech Solutions integrált telekommunikációs és informatikai megoldásainak teljes spektruma. Az ügyfelek ugyanis a továbbiakban egy kézből vehetik igénybe a társaság által, több esetben exkluzív partnerként biztosított IT-biztonsági szolgáltatásokat, és egyúttal építhetnek az Invitech Solutions egyedülálló infrastrukturális adottságaira is. Ezek sorából kiemelendő az országos lefedettségű, 9000 kilométeres optikai gerinchálózat és a legkorszerűbb felhőszolgáltatásokat is nyújtani képes, jelenleg további bővítés alatt álló adatközponti kapacitás” – nyilatkozta Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezetője. A szakember hozzátette: „Az akvizíció jól illeszkedik cégünk szegmensalapú szemléletéhez, mert például a középvállalatok által kedvelt sztenderdizált, úgynevezett dobozos termékeket és a különböző nagyvállalatok speciális igényeire szabott egyedi megoldásokat is kiválóan kiegészítik az újonnan szerzett kompetenciák.”

 

A tranzakciónak köszönhetően az Invitech Solutions ügyfélköre is bővül, ugyanis újabb államigazgatási szervek, kis-, közép- és nagyvállalatok, oktatási és egészségügyi intézmények, pénzintézetek, internet- és médiacégek veszik majd igénybe szolgáltatásait. Mindemellett komoly partneri együttműködéseket és kereskedelmi jogosultságokat is megszerzett így az Invitech Solutions. Ezek közül említést érdemel a hálózat- és információbiztonsági megoldásairól ismert Sophos vállalat „Platinum Solution” minősítése, illetve a Kaspersky, azaz a világ egyik vezető végponti információbiztonsági megoldásszállítójának „Gold” minősítése is. Mindemellett az Invitech Solutions számára lehetőség nyílt a távoli, de mégis biztonságos munkavégzést lehetővé tevő Soliton Systems megoldásainak, és a SOTI gyártó mobileszközök központi, egységes kezelését biztosító szoftverének szélesebb körű alkalmazására. Az akvizícióval a társaság komoly tapasztalatok birtokába kerül a felhasználói szintű IT-biztonság területén, hiszen a társasághoz csatlakozó szakembergárda nevéhez fűződik a korábbi, nemzetközileg is elismert VirusBuster több termékének a kifejlesztése is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek...

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA