- Hirdetés -

Trendépítés a biztosításközvetítői piacon: nemzeti értékek és innovatív digitális megjelenés (x)

|

- Hirdetés -

Jelentős átalakuláson ment át az elmúlt tíz évben a Hungarikum Alkusz üzleti stratégiáját tekintve, az idei év pedig a márkaépítésben is új korszakot hozott. Nyártól új, egységes arculattal jelenik meg az ügyfelek és partnerek felé a cégcsoport, valamint elkészült az új márkastratégia is. (x)

Július elsejétől vezette be új arculatát a Hungarikum Alkusz Cégcsoport, amit mind offline, mind online megjelenésében egységesen alkalmaz a társaság 11 tagvállalata és saját alapítványa. A gondos, legapróbb részletekre is kiterjedő tervezésnek köszönhetően létrejött letisztult formai és színvilág egyszerre utal a hagyományokra és a nemzeti értékekre, ugyanakkor jelzi azt is, hogy egy modern gondolkodású, a 21. századi üzleti kihívásokat és ügyféligényeket egyaránt ismerő és azoknak megfelelni képes cégcsoportról van szó. Az arculati elemekben a vállalat megtartotta a nemzeti színeket, ezzel is erősítve a társaság által képviselt értékeket és úgy felel meg a világpiaci trendeknek, hogy közben tükrözi, egy 100 százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoportról van szó.

„Célom, hogy a Hungarikum Alkusz Cégcsoport neve a magyar biztosítás piacon egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítő, innovatív technológiák alkalmazójával, és az alkusztársadalom legerősebb cégcsoportjával. Ezzel összhangban marketing és kommunikációs stratégiánk keretében mindent megteszünk, hogy ügyfeleink és partnereink a legszélesebb körben értesülhessenek a cégcsoportunk által képviselt értékekről, legújabb fejlesztésekről és edukatív, közöségépítő tevékenységekről. Hiszek benne, hogy új megjelenésünkkel mindinkább kifejezhetjük a tradicionális értékeken alapuló, egyben innovativitást, megbízhatóságot és elkötelezettséget szimbolizáló működési modellünket, amiben nap mint nap tevékenykedünk ügyfeleink biztosítási és pénzügyi biztonságának megteremtése érdekében. Meghatározó piaci méretünket pedig méltóan tudjuk képviselni az új, digitális csatornáikon keresztül is” – mondta el Keszthelyi Erik a Hungarikum Alkusz Cégcsoport alapítója és társtulajdonosa.

 

Keszthelyi Erik

Az idei évben a változó piaci környezetre és ügyféligényekre reagálva egy új márkastratégia kidolgozását és megvalósítását is megkezdte a társaság. A feladat komoly kihívást jelent, mivel a biztosításközvetítői szakmai sajátossága, hogy a személyes kapcsolatoknak nagyon nagy jelentősége van, ugyanakkor a 21. századi ügyfelek már elvárják a digitális megoldások alkalmazását is a szolgáltatóktól.

„Az elmúlt hónapokban piaci tapasztalatainkra támaszkodva és szakértő partner bevonásával elkészítettük azt a márkastratégiát, amivel jelentős mértékben növelhetjük majd a márka ismertségét a hazai vállalkozások és a lakosság körében. A célcsoportok, az ő elérésüket szolgáló kampányok megtervezését követően, jövőre már a stratégia megvalósítására fókuszálunk. Azt, hogy minél többen megismerjenek minket, illetve azt, ahogyan mi gondolkodunk a biztosításról azért is tartom nagyon fontosnak, mert céljaink között ott van, hogy szerepet vállaljunk a lakosság pénzügyi edukációjában is. A márkastratégia elkészítésében a DeepInsight ügynökség segítette a cégcsoportot” – tette hozzá Keszthelyi Erik.

Az elmúlt 10 év alatt megvalósított következetes üzleti stratégiának köszönhetően mára, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport 11 tagvállalattal, és a társadalmi felelősségvállalás területén aktív szerepet betöltő alapítványával együtt, a hazai biztosítási piac legnagyobb, 100 százalékban magyar tulajdonú biztosításközvetítői cégcsoportja.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoportban rejlő erő és a biztosítótársaságokkal kialakított szoros kapcsolatrendszer révén a társaság méltó versenytársa a nemzetközi biztosításközvetítő cégeknek. A vállalati struktúra lehetővé teszi, hogy innovatív megoldásokkal azonnal reagálni tudjanak a piaci és szabályozói környezet kihívásaira. Piackövető magatartás helyett, a trendépítésben hisznek, és folyamatosan keresik azokat az újszerű innovatív megoldásokat, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához.

A tudatos üzleti stratégia és piaci építkezés meghozta a gyümölcsét. A nagyvállalati biztosítási szektor specialistája, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. megkapta az Opten Informatikai Kft. által életre hívott „A+ Kiváló válságállóság tanúsítvány 2020.” minősítést. A rangos tanúsítvány tulajdonosa kockázati szempontból a legmegbízhatóbb cégek közé tartozik, stressztűrési képessége pedig gazdasági visszaesés esetén is az átlagnál erősebb. A Hungarikum Alkusz továbbá üzleti kategóriában negyedik alkalommal is MagyarBrands elismerésben részesült. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA