- Hirdetés -

Trendépítés a biztosításközvetítői piacon: nemzeti értékek és innovatív digitális megjelenés (x)

|

- Hirdetés -

Jelentős átalakuláson ment át az elmúlt tíz évben a Hungarikum Alkusz üzleti stratégiáját tekintve, az idei év pedig a márkaépítésben is új korszakot hozott. Nyártól új, egységes arculattal jelenik meg az ügyfelek és partnerek felé a cégcsoport, valamint elkészült az új márkastratégia is. (x)

Július elsejétől vezette be új arculatát a Hungarikum Alkusz Cégcsoport, amit mind offline, mind online megjelenésében egységesen alkalmaz a társaság 11 tagvállalata és saját alapítványa. A gondos, legapróbb részletekre is kiterjedő tervezésnek köszönhetően létrejött letisztult formai és színvilág egyszerre utal a hagyományokra és a nemzeti értékekre, ugyanakkor jelzi azt is, hogy egy modern gondolkodású, a 21. századi üzleti kihívásokat és ügyféligényeket egyaránt ismerő és azoknak megfelelni képes cégcsoportról van szó. Az arculati elemekben a vállalat megtartotta a nemzeti színeket, ezzel is erősítve a társaság által képviselt értékeket és úgy felel meg a világpiaci trendeknek, hogy közben tükrözi, egy 100 százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoportról van szó.

„Célom, hogy a Hungarikum Alkusz Cégcsoport neve a magyar biztosítás piacon egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítő, innovatív technológiák alkalmazójával, és az alkusztársadalom legerősebb cégcsoportjával. Ezzel összhangban marketing és kommunikációs stratégiánk keretében mindent megteszünk, hogy ügyfeleink és partnereink a legszélesebb körben értesülhessenek a cégcsoportunk által képviselt értékekről, legújabb fejlesztésekről és edukatív, közöségépítő tevékenységekről. Hiszek benne, hogy új megjelenésünkkel mindinkább kifejezhetjük a tradicionális értékeken alapuló, egyben innovativitást, megbízhatóságot és elkötelezettséget szimbolizáló működési modellünket, amiben nap mint nap tevékenykedünk ügyfeleink biztosítási és pénzügyi biztonságának megteremtése érdekében. Meghatározó piaci méretünket pedig méltóan tudjuk képviselni az új, digitális csatornáikon keresztül is” – mondta el Keszthelyi Erik a Hungarikum Alkusz Cégcsoport alapítója és társtulajdonosa.

 

Keszthelyi Erik

Az idei évben a változó piaci környezetre és ügyféligényekre reagálva egy új márkastratégia kidolgozását és megvalósítását is megkezdte a társaság. A feladat komoly kihívást jelent, mivel a biztosításközvetítői szakmai sajátossága, hogy a személyes kapcsolatoknak nagyon nagy jelentősége van, ugyanakkor a 21. századi ügyfelek már elvárják a digitális megoldások alkalmazását is a szolgáltatóktól.

„Az elmúlt hónapokban piaci tapasztalatainkra támaszkodva és szakértő partner bevonásával elkészítettük azt a márkastratégiát, amivel jelentős mértékben növelhetjük majd a márka ismertségét a hazai vállalkozások és a lakosság körében. A célcsoportok, az ő elérésüket szolgáló kampányok megtervezését követően, jövőre már a stratégia megvalósítására fókuszálunk. Azt, hogy minél többen megismerjenek minket, illetve azt, ahogyan mi gondolkodunk a biztosításról azért is tartom nagyon fontosnak, mert céljaink között ott van, hogy szerepet vállaljunk a lakosság pénzügyi edukációjában is. A márkastratégia elkészítésében a DeepInsight ügynökség segítette a cégcsoportot” – tette hozzá Keszthelyi Erik.

Az elmúlt 10 év alatt megvalósított következetes üzleti stratégiának köszönhetően mára, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport 11 tagvállalattal, és a társadalmi felelősségvállalás területén aktív szerepet betöltő alapítványával együtt, a hazai biztosítási piac legnagyobb, 100 százalékban magyar tulajdonú biztosításközvetítői cégcsoportja.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoportban rejlő erő és a biztosítótársaságokkal kialakított szoros kapcsolatrendszer révén a társaság méltó versenytársa a nemzetközi biztosításközvetítő cégeknek. A vállalati struktúra lehetővé teszi, hogy innovatív megoldásokkal azonnal reagálni tudjanak a piaci és szabályozói környezet kihívásaira. Piackövető magatartás helyett, a trendépítésben hisznek, és folyamatosan keresik azokat az újszerű innovatív megoldásokat, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához.

A tudatos üzleti stratégia és piaci építkezés meghozta a gyümölcsét. A nagyvállalati biztosítási szektor specialistája, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. megkapta az Opten Informatikai Kft. által életre hívott „A+ Kiváló válságállóság tanúsítvány 2020.” minősítést. A rangos tanúsítvány tulajdonosa kockázati szempontból a legmegbízhatóbb cégek közé tartozik, stressztűrési képessége pedig gazdasági visszaesés esetén is az átlagnál erősebb. A Hungarikum Alkusz továbbá üzleti kategóriában negyedik alkalommal is MagyarBrands elismerésben részesült. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....