- Hirdetés -

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

|

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer. (x)

A mesterséges intelligencia a mindennapi életünk szerves részévé vált, akár tudatában vagyunk ennek, akár nem. A beszédfelismerő-rendszerektől kezdve a chatbotokon és okoslámpákon át, akár láthatatlanul is, de jelen van életünk számos szakaszában és ezalól természetesen a reklámok sem kivételek. A hirdetők a különböző lefejlesztett AI rendszereket főként a hirdetések személyre szabására, a médiaköltségek optimalizálására, valamint a célközönség jobb szegmentálására és célzására használják. Mondhatjuk azt is, hogy a lehetőségek tárháza szinten végtelen, egy AI pedig számos lehetőséget kínál arra, hogy megismerjük fogyasztóinkat.

Egy olyan platformnál mint a Teads amely globálisan 1,9 milliárd felhasználót szólít meg havonta, nem volt kérdés, hogy mesterséges intelligenciára szükség van, amit a cég a megalakulása óta folyamatosan fejleszt és tanulmányoz. A napi szinten keletkező óriási adat-mennyiség segítségével a Teads-nek egyedülálló lehetősége van arra, hogy túllépjen az egyszerű CPM-modellen és a prediktív hirdetések segítségével hasznos meglátásokkal komoly üzleti eredményeket érjen el. A Teads AI folyamatosan nézi a hirdetések környezetét, tanulmányozza a felhasználók mozgását, viselkedését és hírolvasási szokásaikat. Ezeket az adatokat felhasználva a rendszer betáplálja és elraktározza magának az összes szerzett ismeretet, hogy később felismerje, kinek milyen hirdetést mutasson meg egy cikken belül.

A Teads mesterséges intelligenciája több mint 50 000 változót vesz figyelembe és kevesebb mint 100 milliszekundum alatt dönti el, hogy egy felhasználónak milyen hirdetést mutasson meg, miközben adatbázisa naponta hatszor frissül követve a felhasználói mozgásokat. A Teads AI rendszere a hasonló böngészési szokásokkal rendelkező felhasználókat 300 különálló csoportba rendezi, majd ezeket tovább elemezve saját kategóriákat és célcsoportokat állít fel, amelyeknek segítségével mindegyik felhasználót be tudja azonosítani. Mindezek mellett egy olyan szemantikai elemzést is végez, amellyel nem csak kulcsszavakat ragad ki, hanem az egész cikket végig olvasva pontosan meghatározza azt, hogy miről szól az adott kontextus.

A felhasználók számára releváns hirdetéseket nem csak a közönség listákból, cikkekből, de adott lokációból is képes felismerni. Erre példa egy olyan, az amerikai piacon futott hirdetés, amely egy fagyásálló ablakmosó folyadékot mutatott be a felhasználóknak autókhoz. Ezt a hirdetést az AI rendszere egyáltalán nem mutatta meg olyan lokációról internetező felhasználóknak, ahol nincsen hó és tél (pl. Florida), még azoknak sem, akik kedvelik az autós tartalmakat, vagy ismerik, esetleg keresték az adott terméket vagy márkát.

Minőség vagy széles elérés? A Teads válasza: minőségi széles elérés. A Teads saját fejlesztésű AI technológiája lehetővé teszi, hogy a megfelelő üzenet, a megfelelő időben, a megfelelő fogyasztóhoz jusson el, mindezt úgy, hogy egy kampány a hirdetők által meghatározott, prioritást élvező eredményekkel teljesüljön.

Ahogyan változnak a felhasználói szokások és a platformok, úgy változik a mesterséges intelligencia is. A Teads egy olyan tűpontos, rugalmas és öntanuló rendszer folyamatos fejlesztésén dolgozik, amely képes a rugalmas változásra, tanulásra és fejlődésre. Mindezek mellett olyan célzási lehetőségeket biztosít minden kampányhoz díjmentesen, amellyel minden hirdető a számára legjobb és legrelevánsabb célközönséget tudja megszólítani.

Mesterséges intelligencia és a média – Előadás az idei Internet Hungary konferencián

A Teads mesterséges intelligenciájáról bővebben az Internet Hungary-n is beszámolunk. Az előadást Sas Dóra tartja, aki a Teads üzletfejlesztéséért felelős vezetője a közép- és kelet európai régióban, illetve a német, svájci és osztrák piacokon.

Az előadás a Zöld teremben október 4-én kedden 18.25-kor kezdődik. (x)

 

Teads Hungary kapcsolat:

Kolba Gergely és Magyar Tamás

sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...