- Hirdetés -

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

|

- Hirdetés -

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer. (x)

A mesterséges intelligencia a mindennapi életünk szerves részévé vált, akár tudatában vagyunk ennek, akár nem. A beszédfelismerő-rendszerektől kezdve a chatbotokon és okoslámpákon át, akár láthatatlanul is, de jelen van életünk számos szakaszában és ezalól természetesen a reklámok sem kivételek. A hirdetők a különböző lefejlesztett AI rendszereket főként a hirdetések személyre szabására, a médiaköltségek optimalizálására, valamint a célközönség jobb szegmentálására és célzására használják. Mondhatjuk azt is, hogy a lehetőségek tárháza szinten végtelen, egy AI pedig számos lehetőséget kínál arra, hogy megismerjük fogyasztóinkat.

Egy olyan platformnál mint a Teads amely globálisan 1,9 milliárd felhasználót szólít meg havonta, nem volt kérdés, hogy mesterséges intelligenciára szükség van, amit a cég a megalakulása óta folyamatosan fejleszt és tanulmányoz. A napi szinten keletkező óriási adat-mennyiség segítségével a Teads-nek egyedülálló lehetősége van arra, hogy túllépjen az egyszerű CPM-modellen és a prediktív hirdetések segítségével hasznos meglátásokkal komoly üzleti eredményeket érjen el. A Teads AI folyamatosan nézi a hirdetések környezetét, tanulmányozza a felhasználók mozgását, viselkedését és hírolvasási szokásaikat. Ezeket az adatokat felhasználva a rendszer betáplálja és elraktározza magának az összes szerzett ismeretet, hogy később felismerje, kinek milyen hirdetést mutasson meg egy cikken belül.

A Teads mesterséges intelligenciája több mint 50 000 változót vesz figyelembe és kevesebb mint 100 milliszekundum alatt dönti el, hogy egy felhasználónak milyen hirdetést mutasson meg, miközben adatbázisa naponta hatszor frissül követve a felhasználói mozgásokat. A Teads AI rendszere a hasonló böngészési szokásokkal rendelkező felhasználókat 300 különálló csoportba rendezi, majd ezeket tovább elemezve saját kategóriákat és célcsoportokat állít fel, amelyeknek segítségével mindegyik felhasználót be tudja azonosítani. Mindezek mellett egy olyan szemantikai elemzést is végez, amellyel nem csak kulcsszavakat ragad ki, hanem az egész cikket végig olvasva pontosan meghatározza azt, hogy miről szól az adott kontextus.

A felhasználók számára releváns hirdetéseket nem csak a közönség listákból, cikkekből, de adott lokációból is képes felismerni. Erre példa egy olyan, az amerikai piacon futott hirdetés, amely egy fagyásálló ablakmosó folyadékot mutatott be a felhasználóknak autókhoz. Ezt a hirdetést az AI rendszere egyáltalán nem mutatta meg olyan lokációról internetező felhasználóknak, ahol nincsen hó és tél (pl. Florida), még azoknak sem, akik kedvelik az autós tartalmakat, vagy ismerik, esetleg keresték az adott terméket vagy márkát.

Minőség vagy széles elérés? A Teads válasza: minőségi széles elérés. A Teads saját fejlesztésű AI technológiája lehetővé teszi, hogy a megfelelő üzenet, a megfelelő időben, a megfelelő fogyasztóhoz jusson el, mindezt úgy, hogy egy kampány a hirdetők által meghatározott, prioritást élvező eredményekkel teljesüljön.

Ahogyan változnak a felhasználói szokások és a platformok, úgy változik a mesterséges intelligencia is. A Teads egy olyan tűpontos, rugalmas és öntanuló rendszer folyamatos fejlesztésén dolgozik, amely képes a rugalmas változásra, tanulásra és fejlődésre. Mindezek mellett olyan célzási lehetőségeket biztosít minden kampányhoz díjmentesen, amellyel minden hirdető a számára legjobb és legrelevánsabb célközönséget tudja megszólítani.

Mesterséges intelligencia és a média – Előadás az idei Internet Hungary konferencián

A Teads mesterséges intelligenciájáról bővebben az Internet Hungary-n is beszámolunk. Az előadást Sas Dóra tartja, aki a Teads üzletfejlesztéséért felelős vezetője a közép- és kelet európai régióban, illetve a német, svájci és osztrák piacokon.

Az előadás a Zöld teremben október 4-én kedden 18.25-kor kezdődik. (x)

 

Teads Hungary kapcsolat:

Kolba Gergely és Magyar Tamás

sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....