- Hirdetés -

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

|

- Hirdetés -

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer. (x)

A mesterséges intelligencia a mindennapi életünk szerves részévé vált, akár tudatában vagyunk ennek, akár nem. A beszédfelismerő-rendszerektől kezdve a chatbotokon és okoslámpákon át, akár láthatatlanul is, de jelen van életünk számos szakaszában és ezalól természetesen a reklámok sem kivételek. A hirdetők a különböző lefejlesztett AI rendszereket főként a hirdetések személyre szabására, a médiaköltségek optimalizálására, valamint a célközönség jobb szegmentálására és célzására használják. Mondhatjuk azt is, hogy a lehetőségek tárháza szinten végtelen, egy AI pedig számos lehetőséget kínál arra, hogy megismerjük fogyasztóinkat.

Egy olyan platformnál mint a Teads amely globálisan 1,9 milliárd felhasználót szólít meg havonta, nem volt kérdés, hogy mesterséges intelligenciára szükség van, amit a cég a megalakulása óta folyamatosan fejleszt és tanulmányoz. A napi szinten keletkező óriási adat-mennyiség segítségével a Teads-nek egyedülálló lehetősége van arra, hogy túllépjen az egyszerű CPM-modellen és a prediktív hirdetések segítségével hasznos meglátásokkal komoly üzleti eredményeket érjen el. A Teads AI folyamatosan nézi a hirdetések környezetét, tanulmányozza a felhasználók mozgását, viselkedését és hírolvasási szokásaikat. Ezeket az adatokat felhasználva a rendszer betáplálja és elraktározza magának az összes szerzett ismeretet, hogy később felismerje, kinek milyen hirdetést mutasson meg egy cikken belül.

A Teads mesterséges intelligenciája több mint 50 000 változót vesz figyelembe és kevesebb mint 100 milliszekundum alatt dönti el, hogy egy felhasználónak milyen hirdetést mutasson meg, miközben adatbázisa naponta hatszor frissül követve a felhasználói mozgásokat. A Teads AI rendszere a hasonló böngészési szokásokkal rendelkező felhasználókat 300 különálló csoportba rendezi, majd ezeket tovább elemezve saját kategóriákat és célcsoportokat állít fel, amelyeknek segítségével mindegyik felhasználót be tudja azonosítani. Mindezek mellett egy olyan szemantikai elemzést is végez, amellyel nem csak kulcsszavakat ragad ki, hanem az egész cikket végig olvasva pontosan meghatározza azt, hogy miről szól az adott kontextus.

A felhasználók számára releváns hirdetéseket nem csak a közönség listákból, cikkekből, de adott lokációból is képes felismerni. Erre példa egy olyan, az amerikai piacon futott hirdetés, amely egy fagyásálló ablakmosó folyadékot mutatott be a felhasználóknak autókhoz. Ezt a hirdetést az AI rendszere egyáltalán nem mutatta meg olyan lokációról internetező felhasználóknak, ahol nincsen hó és tél (pl. Florida), még azoknak sem, akik kedvelik az autós tartalmakat, vagy ismerik, esetleg keresték az adott terméket vagy márkát.

Minőség vagy széles elérés? A Teads válasza: minőségi széles elérés. A Teads saját fejlesztésű AI technológiája lehetővé teszi, hogy a megfelelő üzenet, a megfelelő időben, a megfelelő fogyasztóhoz jusson el, mindezt úgy, hogy egy kampány a hirdetők által meghatározott, prioritást élvező eredményekkel teljesüljön.

Ahogyan változnak a felhasználói szokások és a platformok, úgy változik a mesterséges intelligencia is. A Teads egy olyan tűpontos, rugalmas és öntanuló rendszer folyamatos fejlesztésén dolgozik, amely képes a rugalmas változásra, tanulásra és fejlődésre. Mindezek mellett olyan célzási lehetőségeket biztosít minden kampányhoz díjmentesen, amellyel minden hirdető a számára legjobb és legrelevánsabb célközönséget tudja megszólítani.

Mesterséges intelligencia és a média – Előadás az idei Internet Hungary konferencián

A Teads mesterséges intelligenciájáról bővebben az Internet Hungary-n is beszámolunk. Az előadást Sas Dóra tartja, aki a Teads üzletfejlesztéséért felelős vezetője a közép- és kelet európai régióban, illetve a német, svájci és osztrák piacokon.

Az előadás a Zöld teremben október 4-én kedden 18.25-kor kezdődik. (x)

 

Teads Hungary kapcsolat:

Kolba Gergely és Magyar Tamás

sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...