A hazai gazdaság meghatározó ágazat a turizmus, amelynek hatalmas ütést vitt be a COVID. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mennyire sikerült a talpraállás, milyen évre számítanak idén a szektor szereplői. A műsorból kiderül az is, hogy a HR szakmai milyen kihívásokkal szembesül és hogyan hat a munkaerőpiacra a mesterséges intelligencia.
A hazai GDP 13 százalékát adó, mintegy 400 ezer embert foglalkoztató ágazat a turizmus, nagyon nem mindegy tehát nemzetgazdasági szempontból sem, hogyan teljesít. A COVID-járvány igazi mélyütés volt a szektor számára, azonban a múlt évben már voltak biztató jelek, igaz az orosz-ukrán háború újabb nehézségeket hozott.
A BrandMania stábja ezúttal arra volt kíváncsi, hogy hol tart most az ágazat, mennyire sikerült újraépíteni a COVID okozta megrázkódtatásból. Az előrejelzések szerint az idei ismét remek év lehet a hazai turizmusban, azonban az is látszik, hogy komoly áremelkedésre kell készülniük a belföldi utazóknak például a Balaton környékén. Mit várnak a szakemberek, hogyan nyaralunk idén nyáron – ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk a BrandMania legújabb adásából.
Az RTL magazinműsorának második részében pedig a munkaerőpiac kerül a középpontba. Százezrek hiányoznak a magyar munkahelyekről, a nagy kérdés, hogy a mesterséges intelligencia hogyan hat majd erre a helyzetre. Komoly kihívásokkal néznek tehát szembe a hazai HR szakemberek, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogyan reagálnak, mivel készülnek a következő időszakra.
BrandMania ma éjjel 23:20-kor az RTL-en.