- Hirdetés -

TV2-s műsor nyerte a nézettségi versenyt

|

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Nicsak, ki vagyok? nyerte a hetet. Az RTL Klub legnézettebbje a Drága örökösök volt, a csatorna vasárnapi adásszünetét pedig 68 ezren kísérték figyelemmel.

Nem volt jó hete az RTL Klubnak, hiszen a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 1,1 százalékponttal, 13,8 százalékra csökkent a heti share-jük. Ráadásul vasárnap késő délutántól egy technikai hiba miatt jó ideig nem is volt elérhető a csatorna műsora. Ez azért erősen kihatott vasárnapi eredményükre.

Ezzel párhuzamosan a TV2 1,7 százalékpontos erősödést követően, 13,6 százalékos közönségarányt ért el. Azaz mindössze 0,2 százalékponttal nyerte a hetet az RTL Klub. (Két héttel korábban ez differencia még 5,8 százalékpont volt). Múlt héten az RTL Klub öt estét nyert meg, a pénteki és a vasárnapi főműsoridő pedig a TV2-é volt.

A 18-59 éveseknél és teljes napon jellemzően a fentieknél jobb eredményeket produkál a TV2. Ennek megfelelően a múlt hetet ennél a célcsoportnál nyerték is: a TV2 10 százalékos, az RTL Klub 9 százalékos share-t ért el.

Csatornacsoportok terén (18-49 évesek és főműsoridő) kiegyenlített eredményt hozott az elmúlt hét. Az RTL Magyarország csatornái 26,7 százalékos, a TV2 Csoport 26 százalékos közönségarányt tudott elérni.

A nemzetközi csatornaportfóliók versenyében mostanában a Viacom teljesít a legjobban. Nem volt ez alól kivétel a múlt hét sem, amikor 6,6 százalékos share-t értek el, ezzel megelőzték a 6,2 százalékos Sony csatornákat és az 5,3 százalékos AMC-t.

17. hét / 16. hét / 15. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 14,9% / 17,1%
TV2 – 13,6% / 11,9%/ 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (17. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9% (10,3%)
Híradó – 20,3% (23,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,1% (19,6%)
Drága örökösök – 19,8% (20,1%)
Bátrak földje – 13,1% (12,8%)

TV2
Remények földje – 9,9% (9%)
Tények – 15,3% (13,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,3% (13,5%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,5% (14,2%)
#Maradjotthon – 10,2% (9,2%)

Az RTL Híradó még úgy is 20,3 százalékos heti share-t produkált, hogy az adáshiba által részben érintett vasárnapi adás (11,8%) eléggé lehúzta az eredményüket. A Drága örökösök harmadik évadjának utolsó epizódjai hozták a 20 százalékhoz közeli szintet. Az utolsó hetére a Bátrak földje már egész közel járt a csatornaátlaghoz. A legutolsó – csütörtöki – rész pedig 15,3 százalékos share-t hozott és még a sávját is nyerte. Ha mindig ilyen eredményt produkált volna a Bátrak földje, akkor akár még második évadja is lehetett volna, de a sorozat producere már elspoilerezte, hogy nem lesz.

A TV2-n a csatornaátlag felett hozott az Exatlon, a #Maradjotthon viszont alatta teljesített. S még az is említést érdemel, hogy a Tényeknek is egész erős hete volt.

Az RTL Klub múlt héten egy vásárolt amerikai sorozatot – Különben dühbe jövök – is bemutatott főműsoridőben, ami mostanában ritkaságnak számít. Az első rész mindössze 10,9 százalékos share-t ért el és a sávját sem nyerte, amivel meg is mutatta, hogy miért koptak ki ezek a sorozatok az RTL Klub képernyőjéről. Ráadásul ezt az eredményt is csak úgy hozta össze a Különben dühbe jövök, hogy a Drága örökösök évadzárója volt a felvezetőműsora.

Szintén az RTL Klubnál maradva, a szombati Made in Karantén 12,8 százalékos, a Mellékhatás 9,9 százalékos közönségarányt ért el. Egy héttel korábban ez még 16,7, illetve 14,8 százalék volt. Múlt héthez képest sok nézőt vesztett a vasárnapi Maradj haza magadnak (8,8%) és a Segítség! Itthon vagyok (9,7%) is, bár az utóbbiak eredményére azért az adásszünet negatív hatással volt.

S ha már adásszünet: a 18-49 éveseknél 2,6 százalékos share-t és 23 ezer nézőt, a teljes lakosságnál 2,7 százalékos közönségarányt és 68 ezer nézőt vonzott. Ezt azért a kisebb csatornák többsége boldogan elfogadná.

A hét legnézettebb műsora címet egy TV2-s produkció, a vasárnap esti Nicsak, ki vagyok? szerezte meg. A 18-49 éveseknél 374 ezer nézőt, a teljes lakosságnál 1,02 millió nézőt érdekelt a műsor.

Az RTL Klub legnézettebbje pedig a Drága örökösök volt a 18-49 éveseknél (344 ezer néző) és a teljes lakosságnál is (940 ezer néző). Érdekes módon a legmagasabb nézőszámot nem a pénteki évadzáró adás, hanem a hétfői epizód érte el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_17het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_17hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...