- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Növelte előnyét a TV2, hét napból hatban nyerték a főműsoridős nézettségi versenyt. A Sztárban sztár és a Szerencsekerék volt a TV2 két legnézettebb produkciója, az RTL-en pedig továbbra is magas nézettséggel fut a Cápák között.

A mögöttünk álló 8. héten kicsit tovább nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. A korábbi héthez viszonyítva a TV2 főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal erősödött, de javítottak teljes napon, továbbá a teljes lakosságnál is. Ezzel párhuzamosan az RTL teljes lakosságnál (főműsoridőben és teljes napon is) ugyanazt hozta, mint a korábbi héten, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig kicsit rontott.

Ez a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél azt jelenti, hogy a TV2 előnye 3,1 százalékpontra nőtt (TV2: 14,5%, RTL: 11,4%), főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig 2,4 százalékpontot tett ki a differencia (TV2: 14,6%, RTL: 12,2%). A napi főműsoridőket nézve a szombat estét tudta megnyerni az RTL a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is. A hét többi főműsoridejét viszont simán bezsákolta a TV2.

Mindebből talán már sejthető, hogy a teljes portfóliók szintjén sem ingott meg a TV2 Csoport vezető helye, mindenféle bontásban nyerték a hetet. A legnagyobb előnyt teljes napon és a teljes lakosságnál tudták elérni (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 15,8%). A legkisebb előnyük pedig főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,5%), de az utóbbi is 3,7 százalékpontnyi különbséget jelent.

A TV2 Csoport és az RTL Magyarország mögötti ligában nem történtek nagy átrendeződések, továbbra is célcsoportfüggő, hogy milyen a sorrend. A teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks számít a harmadik erőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,9 14,5
RTL 12,2 11,8 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 13,5 11,1
RTL 7,2 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,1 23,7
RTL Magyarország 17,6 15,8 17,1
AMC Networks 6,1 5,6 6,2
MTVA 5,6 9,2 4,8
Paramount Global 4,6 3,8 5,6
Network4 4,3 4,8 2,9
Antenna Entertainment Group 4,1 3,2 4,1
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 16,3% (16,9% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,8%)
Szerencsekerék – 17,4% / 17,4% (16,6% / 16,6%)
Hazatalálsz – 12,6% / 11,3% (12,7% / 11,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (17,5% / 15,6%)
Fókusz – 14% / 12,9% (13,8% / 13%)
Drága örökösök – 12,5% / 11,7% (13,3% / 12,6%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (12% / 11,4%)

Az esti hírműsorok közötti verseny a megszokott felállás szerint alakult, azaz a 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A TV2-n kiemelkedően jól teljesített a Szerencsekerék és a korábbi héthez képest még erősödtek is. A Szerencsekerék kapcsán apró érdekesség, hogy nagyon kiegyensúlyozott a műsor share-je a 18-49 és a 18-59 éveseknél, konkrétan százalékra ugyanannyi a heti átlaguk. A Hazatalálsz című sorozat viszont ismét csatornaátlag alatti közönségarányt hozott. Az RTL-en a Drága örökösök számára kemény ellenfélnek bizonyult a Szerencsekerék, bár a sorozat még így is az RTL főműsoridős heti átlaga felett szerepelt, de nem sokkal. A mi kis falunk közel ugyanazt hozta, mint a Drága örökösök, ami szép eredmény, hiszen ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 12,7 százalékot, a 18-59 éveseknél 14,1 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap ennél is jobb eredményt produkált a Cápák között, az említett két célcsoportnál 17,8 és 16,8 százalék volt a közönségarányuk. A TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 19,7 százalékos közönségarányt hozott össze, a nézettségük erősödött a korábbi héthez képest.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt az elmúlt hét legnézettebb műsora, 294 ezres és 418 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál 921 ezret tett ki a nézőszámuk, amivel viszont másodikok lettek, minimális lemaradással a Szerencsekerék hétfői adása mögött.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt, a műsor ennél a két célcsoportnál 292 ezer és 403 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szállította a csatorna legmagasabb, 739 ezres nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 418 093 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 403 723 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 373 084 18,5
HÍRADÓ RTL 336 657 16,0
TÉNYEK TV2 332 749 15,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 312 982 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 297 648 16,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 276 371 13,7
FÓKUSZ RTL 266 057 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 251 281 12,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 921 240 22,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 084 23,5
TÉNYEK TV2 845 223 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 746 427 19,3
HÍRADÓ RTL 739 440 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 628 811 13,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 581 815 13,6
HAZATALÁLSZ TV2 564 668 16,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 550 607 13,2
FÓKUSZ RTL 511 083 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 294 415 20,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 292 435 17,8
SZERENCSEKERÉK TV2 254 364 18,0
HÍRADÓ RTL 221 561 15,3
TÉNYEK TV2 218 042 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 191 812 15,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 197 12,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 189 143 13,8
A MI KIS FALUNK RTL 185 309 12,9
FÓKUSZ RTL 175 409 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...

Egyre többet keresnek a pénzügyi területen dolgozók

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt: kiugró kereslet mutatkozik e munkavállalók iránt, nagy a cégek emberierőforrás-igénye, az aktív munkavállalók ezzel egyidőben pedig...

Rekordbevétel az AutoWallisnál

Újabb rekordot döntve több mint egyharmadával növelte árbevételét és nyereségét az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában az előző év azonos időszakához képest. A régiós autókereskedelmi és mobilitási szolgáltató ezzel már most felülmúlta...

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.A mesterséges...

Nagyon kelendőek a logisztikai ingatlanok

A lakáspiacon az új építésű ingatlanok iránti kereslet és a bejelentett új projektek a piaci alapú lakáshitelekkel együtt parkolópályára álltak, amin jövőre a CSOK Plusz sokat javíthat. A logisztikaiingatlan-piac azonban továbbra is élénk mind...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....