- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Növelte előnyét a TV2, hét napból hatban nyerték a főműsoridős nézettségi versenyt. A Sztárban sztár és a Szerencsekerék volt a TV2 két legnézettebb produkciója, az RTL-en pedig továbbra is magas nézettséggel fut a Cápák között.

A mögöttünk álló 8. héten kicsit tovább nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. A korábbi héthez viszonyítva a TV2 főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal erősödött, de javítottak teljes napon, továbbá a teljes lakosságnál is. Ezzel párhuzamosan az RTL teljes lakosságnál (főműsoridőben és teljes napon is) ugyanazt hozta, mint a korábbi héten, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig kicsit rontott.

Ez a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél azt jelenti, hogy a TV2 előnye 3,1 százalékpontra nőtt (TV2: 14,5%, RTL: 11,4%), főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig 2,4 százalékpontot tett ki a differencia (TV2: 14,6%, RTL: 12,2%). A napi főműsoridőket nézve a szombat estét tudta megnyerni az RTL a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is. A hét többi főműsoridejét viszont simán bezsákolta a TV2.

Mindebből talán már sejthető, hogy a teljes portfóliók szintjén sem ingott meg a TV2 Csoport vezető helye, mindenféle bontásban nyerték a hetet. A legnagyobb előnyt teljes napon és a teljes lakosságnál tudták elérni (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 15,8%). A legkisebb előnyük pedig főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,5%), de az utóbbi is 3,7 százalékpontnyi különbséget jelent.

A TV2 Csoport és az RTL Magyarország mögötti ligában nem történtek nagy átrendeződések, továbbra is célcsoportfüggő, hogy milyen a sorrend. A teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks számít a harmadik erőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,9 14,5
RTL 12,2 11,8 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 13,5 11,1
RTL 7,2 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,1 23,7
RTL Magyarország 17,6 15,8 17,1
AMC Networks 6,1 5,6 6,2
MTVA 5,6 9,2 4,8
Paramount Global 4,6 3,8 5,6
Network4 4,3 4,8 2,9
Antenna Entertainment Group 4,1 3,2 4,1
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 16,3% (16,9% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,8%)
Szerencsekerék – 17,4% / 17,4% (16,6% / 16,6%)
Hazatalálsz – 12,6% / 11,3% (12,7% / 11,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (17,5% / 15,6%)
Fókusz – 14% / 12,9% (13,8% / 13%)
Drága örökösök – 12,5% / 11,7% (13,3% / 12,6%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (12% / 11,4%)

Az esti hírműsorok közötti verseny a megszokott felállás szerint alakult, azaz a 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A TV2-n kiemelkedően jól teljesített a Szerencsekerék és a korábbi héthez képest még erősödtek is. A Szerencsekerék kapcsán apró érdekesség, hogy nagyon kiegyensúlyozott a műsor share-je a 18-49 és a 18-59 éveseknél, konkrétan százalékra ugyanannyi a heti átlaguk. A Hazatalálsz című sorozat viszont ismét csatornaátlag alatti közönségarányt hozott. Az RTL-en a Drága örökösök számára kemény ellenfélnek bizonyult a Szerencsekerék, bár a sorozat még így is az RTL főműsoridős heti átlaga felett szerepelt, de nem sokkal. A mi kis falunk közel ugyanazt hozta, mint a Drága örökösök, ami szép eredmény, hiszen ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 12,7 százalékot, a 18-59 éveseknél 14,1 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap ennél is jobb eredményt produkált a Cápák között, az említett két célcsoportnál 17,8 és 16,8 százalék volt a közönségarányuk. A TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 19,7 százalékos közönségarányt hozott össze, a nézettségük erősödött a korábbi héthez képest.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt az elmúlt hét legnézettebb műsora, 294 ezres és 418 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál 921 ezret tett ki a nézőszámuk, amivel viszont másodikok lettek, minimális lemaradással a Szerencsekerék hétfői adása mögött.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt, a műsor ennél a két célcsoportnál 292 ezer és 403 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szállította a csatorna legmagasabb, 739 ezres nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 418 093 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 403 723 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 373 084 18,5
HÍRADÓ RTL 336 657 16,0
TÉNYEK TV2 332 749 15,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 312 982 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 297 648 16,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 276 371 13,7
FÓKUSZ RTL 266 057 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 251 281 12,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 921 240 22,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 084 23,5
TÉNYEK TV2 845 223 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 746 427 19,3
HÍRADÓ RTL 739 440 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 628 811 13,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 581 815 13,6
HAZATALÁLSZ TV2 564 668 16,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 550 607 13,2
FÓKUSZ RTL 511 083 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 294 415 20,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 292 435 17,8
SZERENCSEKERÉK TV2 254 364 18,0
HÍRADÓ RTL 221 561 15,3
TÉNYEK TV2 218 042 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 191 812 15,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 197 12,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 189 143 13,8
A MI KIS FALUNK RTL 185 309 12,9
FÓKUSZ RTL 175 409 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Hatalmas sörös fesztivál lesz a Balatonnál

Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a nyár a Balatonon, hanem megmutathassák magukat a hasonló minőséget képviselő kisüzemi sörfőzdék is, július 7-9. között megrendezik az 1. Balaton Beer Weekend-et, Zamárdiban. Az...

A Google Ads ereje: Hirdetések célzása és hatékonyságának maximalizálása (x)

A Google Ads kampány lényege, hogy segítségével megfelelő számú érdeklődőt tudjunk a weboldalunkra irányítani, ahol hatékonyan meg is tudjuk őket szólítani. A kampány akkor lesz nyereséges, ha az érdeklődők végrehajtják a kitűzött céljainkat, például...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

Kiderült, hogy ki lesz az RTL új marketing és kommunikációs igazgatója

Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint...

Újdonságokkal jön az Effie

Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy az elmúlt két évben futott kampányokkal lehet nevezni és módosított...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

Visszavághatjuk az otthoni energiafogyasztást

Ha megbízható és takarékos háztartási gépeket, elektronikai készülékeket használunk, az jelentős szerepet játszhat ökológiai lábnyomunk csökkentésében, hiszen a hosszú élettartam és az energiatakarékos működés elengedhetetlen az otthonunk fenntartható működésének kialakításában. A ma elérhető készülékek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....