- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Összességében az RTL Klub magasabb főműsoridős közönségarányt ért el, mint a TV2, azonban hétvégén a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár nagyon erős nézettséget produkált.

Főműsoridős közönségarány tekintetében a TV2 múlt héten azt hozta, mint egy héttel korábban, az RTL Klub esti share-je viszont 1,4 százalékponttal csökkent. Hétfőtől péntekig az RTL Klub nyerte a főműsoridőt, a hétvége viszont a TV2-é volt. Ugyanakkor heti szinten az RTL Klub továbbra is jelentős, közel négy százalékpontnyi előnnyel vezet.

Csoportszinten az elmúlt hetet az RTL Magyarország 28,3 százalékpontos eredménnyel zárta, a TV2 Csoport csatornái pedig 23,9 százalékot értek el. Nagyon szoros volt a verseny a nemzetközi csatornaportfóliók között. A ViacomCBS és a Sony 5,7-5,7 százalékos közönségarányt hozott össze és az AMC sem volt sokkal lemaradva a maga 5,6 százalékos heti share-jével.

42. hét / 41. hét / 40. hét / (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,8% / 17,2% / 17,2%
TV2 – 11,9% / 12% / 9,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 8,2%
Híradó – 17,5% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16%
Drága örökösök – 17,4%
Nyerő páros – 17,9%
Barátok közt ismétlés – 6,7%

TV2
Remények földje – 11,4%
Tények – 16% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,8% – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,4%
Bezár a bazár – 7,7%
Újratervezés – 6%

A hétköznap esték a múlt héten sem hoztak sok izgalmat, ugyanis az esti hírműsortól kezdve a Barátok közt ismétlésig bezárólag nyerte a sávját az RTL Klub, ezen belül a Drága örökösök és a Nyerő páros alatt nagy fölénnyel. Ahol erősebb a TV2, az a délutáni, török szappanoperás sáv, ezen felül egyes napokon a Tények és a Tények Plusz is meg tudta szorongatni a fő konkurensét. A Mintaapák nézettsége beállt egy állandó szintre, – 153 ezer néző és 10 százalék körüli share – azonban a Bezár a bazár eredményei múlt héten romlottak, valamint az Újratervezés sem kapott erőre.

Ezzel szemben a hétvégi esti sávban elég jelentős sikereket tudott felmutatni a TV2. A 22 százalékos közönségarányú Dancing with the Stars-nak köszönhetően megnyerték a szombati főműsoridőt. Ezen belül a közös műsoridejükben a 17,3 százalékos A mi kis falunknál is jobban teljesített a TV2 táncos produkciója. A 12,5 százalékos közönségarányú Apatigris című sorozat pedig egész messze volt a TV2-s showműsortól.

A Dancing with the Stars egyébként még az előtte futó Tények Plusz nézőszámát is felhúzta. Általában a szombati Tények Plusz jóval gyengébb eredményt szállít a hétköznapi adásoknál, most viszont semmivel nem maradt el a hétfőtől péntekig terjedő időszaktól.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár jobb közönségarányt (19%) produkált az RTL-es Álarcos énekesnél (17,7%), ráadásul nemcsak összetettben, hanem a közös műsorsávjuk idején is.

A fentieknek megfelelően a hét két legnézettebb műsora címnek TV2-s produkciók, a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár örülhettek. A 18-49 éveseknél a két műsor 329 ezer és 306 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig egymilliót és 947 ezret.

Az RTL Klubon a 18-49 éveseknél a legmagasabb, 298 ezres nézőszámot az Álarcos énekes hozta. A teljes lakosság körében pedig A mi kis falunk volt a legerősebb műsoruk, 789 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...