Több hónapos és több körös kiválasztási folyamatot követően megtalálta új kreatív, illetve BTL ügynökségi partnerét a Borsodi Sörgyár. Az idei nyári szezonban már a MITO, valamint a Roxer támogatja a negyvenöt éves sörgyár marketingkommunikációját.
A tavasz a megújulásról szól a Borsodi Sörgyárnál, melynek jegyében két új ügynökséggel vágnak neki a következő időszaknak. A vállalat és márkáinak kreatív fejlesztéssel és márkastratégiával kapcsolatos feladataiért lead ügynökségként a MITO, míg a BTL kommunikáció területéért a Roxer lesz felelős. Az új ügynökségi struktúra kialakításánál a Borsodi Sörgyár Kft. számára az elsődleges szempont a kommunikációs folyamatok hatékonyságának növelése volt.
Az új BTL ügynökség, és ezáltal többek között a vállalat márkáinak rendezvényeiért, szponzorációk aktiválásáért felelős Roxer életében újdonságnak számít a Borsodi Sörgyárral megkezdett közös munka, hiszen első alkalommal dolgoznak sörmárkának.
A kreatív feladatokért, a márkastratégiáért és pozícionálásértfelelős új lead ügynökség, a MITO több év szünet után dolgozik együtt újra sörmárkával.
A Borsodi Sörgyár sajtó és vállalati kapcsolati kommunikációjáért továbbra is a Café PR lesz felelős. A megújulás nem csak az ügynökségi kapcsolatok terén nyilvánul meg a Borsodi Sörgyárnál a tavaszi időszakban. Áprilisban mutatták be a cég fennállásának 45. évfordulója alkalmából készült új terméküket, a Borsodi Mestert, valamint hamarosan további, a márkákat és a vállalat életét befolyásoló újításokra számíthatunk a sörpiac meghatározó szereplője részéről.