Ötévnyi közös munka után ügynökséget vált a magyar sportszerkereskedő. A meghívásos tenderen 8 ügynökség vett részt, a győztes a Wavemaker lett, akikkel 2019. január elsejétől kezdenek majd együtt dolgozni.
„Azt a döntést hoztuk, hogy jövő évtől a Wavemaker csapatával folytatjuk a munkát a Decathlon sikersztorijának továbblendítése érdekében. Egyre jobban szegmentálódik a sportpiac, amit kommunikációs oldalról is le kell követnünk és ehhez a Wavemakerben egy olyan partnerre találtunk, akik jövőbe mutató hozzáállásukkal – legyen szó contentről, adatról vagy kreativitásról – maximálisan ki tudják szolgálni az igényeinket. Izgalmas időszakon vagyunk túl és nagyon várjuk a közös munkát!”– mondta Lovas Tamás, a Decathlon marketingkommunikációs igazgatója.
„A Decathlon egy nagyon izgalmas márka, mely sok potenciált rejt még magában. Már maga a tenderkiírás is nagyon profi és érdekes volt, így külön öröm és büszkeség számunkra, hogy sikerült megnyernünk.” – nyilatkozta Jedlicska Márton, chief creative officer.