Izgalmas, változásokkal teli időszakon van túl a Labowsky kreatív műhely csapata és most az ügynökségnél bekövetkezett változásokat megújult arculattal is jelzik.
Az új arculaton az ügynökség saját szakemberei dolgoztak, és már megjelent az ügynökség weboldalán, a közösségimédia-csatornákon és a cég prezentációiban is.
„Szeretünk kreatív műhelyünkben új dolgokat előállítani, vagy régieket megújítani, és most jött el az ideje, hogy ez az újítási vágy átalakítsa saját arculatunkat is. A korábbi logóban egymás mögött elhelyezett, elforgatott, stilizált lombikok jelentek meg, ami a Labowsky megalapításának idejéből eredő forma, és tökéletesen szemléltette, hogy megvan közöttünk a kémia – legyen szó saját kis közösségünkről vagy az ügyfelekről. Az új arculat követi a minket ért változásokat: a betű térbe helyezésével egy új dimenziót nyitottunk meg a logó és a Labowsky életében is. Ez a hatodik szülinapi ajándékunk saját magunknak, amely egyben fontos mérföldkő is egy cég életében, amikor érdemes megszemlélni, honnan indultunk, most hol tartunk, és ezek alapján kialakítani egy, a jövőben is sikereket hozó stratégiát. Folyamatosan változunk, de az identitásunk ugyanaz, ezért a logófrissítés sem járt színváltozással, maradt az üde, mégis markáns Labowsky-kék” – fűzte hozzá Kismarty-Lechner Balázs.