• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculatot kapnak a JOY-napok
  • Brand

Új arculatot kapnak a JOY-napok

2021. augusztus 26.

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.

A JOY-napok mára az ország egyik legnépszerűbb országos vásárlói élményévé vált. A Reacty Digital 2020 novemberében készített reprezentatív kutatása szerint a spontán ismertség a 18–49 éves – tehát kereskedelmileg leginkább aktív – női közönségnél a Black Friday esetében 51%, a JOY-napoknál 20%, a Glamour-napoknál pedig 19%, így ezek számítanak a kuponos piac meghatározó, stabil szereplőinek.

Magyarországon egyetlen év alatt három évet fejlődött az e-kereskedelem a GKI Digital és az Árukereső közös felmérése szerint, hiszen a korábbi évi 16–18%-os növekedés helyett 2020 45%-os rekordbővülést és 909 milliárd forintot hozott. A KSH adatai alapján 2020 és 2021 márciusa között ennél is nagyobb volt az online boom, mintegy 63%-kal lódult meg a digitális piac. Ezt a trendet szorosan követik a vásárlói napok is. 2020 tavasza óta erőteljes a növekedés az applikációs értékesítésben, amelyhez az is hozzájárult, hogy a JOY-napok ajánlatait a járvány alatt elsősorban az online-ra építették.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle. A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

  • Címkék
  • arculat
  • Joy magazin
  • JOY NAPOK
  • logó
  • megújul
  • vásárlói esemény
Facebook
Email
    Előző cikkKevesebb nagyvállalat tervez fejlesztést
    Következő cikkMagyar űrkutató, kockázatelemző mágus, a jövő mesemondója – velük is találkozhatunk a Brain Baron
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Retro ízekkel jön Dzsúdló a Meki éttermekbe

    Rekordot hozott az Újpest új alkalmazása

    Újabb legendás magyar márka tért vissza

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Magyar milliók indulhatnak Dubaj felé

    Biznisz 2025. szeptember 5.
    Szeptembertől indult a 3 százalékos lakáshitel az Otthon Start Program részeként, ami sokaknak könnyebbséget jelenthet az otthonteremtésben. Befektetési célú vásárlás esetén azonban már nem ennyire egyértelmű az előny – hívja fel a figyelmet Szabó...

    A fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója

    Marketing 2025. szeptember 5.
    A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is. Az önkormányzatok egyedülálló helyzetben vannak, mivel lokálisan képesek összehangolni a lakosság és a helyi vállalkozások kezdeményezéseit. A fenntarthatóan...

    Premierek és rejtélyes történetek a Minimaxon

    Média 2025. szeptember 5.
    A Minimax szeptemberben is gondoskodik arról, hogy minden nap élmény legyen a képernyő előtt, ha kint már hűvösebbre fordul az idő az ősz beköszöntével. A hónap premierjeként érkezik a Joey, a gézengúz című vadonatúj...

    Egyre több szálláshely készül a digitális nomádokra

    Kutatás 2025. szeptember 5.
    A távmunkának és a rugalmas életmódnak köszönhetően robbanásszerűen nő a digitális nomádok száma, ami a szálloda- és turisztikai szektort is új irányba tereli. A SabeeApp előrejelzései szerint a hosszabb távú foglalások aránya a következő...

    Rajtol a kézi BL szezon a SportTV-n

    Média 2025. szeptember 5.
    Szeptember 6-án elrajtol a női kézilabda Bajnokok Ligája, a férfiak csúcssorozata pedig szeptember 10-én kezdődik el. Az idei kiírásban öt magyar klubcsapat (Győri Audi ETO KC, FTC-Rail Cargo Hungaria, DVSC Schaeffler, ONE Veszprém, OTP...

    Digital Center

    Elegáns és megfizethető okosmobillal újított a Xiaomi

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A Xiaomi bemutatta az elegáns külsejű, és kifinomult funkciókkal felvértezett Redmi 15C-t. A telefon kijelzője hatalmas, 6,9 hüvelykes, és szemkápráztató képet szolgáltat, teljesítménye pedig bőségesen kielégíti a mindennapi használat igényeit. A nagy kapacitású akkumulátor...

    Elképesztő színek a legújabb Samsung tévéken

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    Mindenkiben ott rejlik a kreativitás és az alkotói látásmód, és ezt a képességet az életteli színek is előhívhatják. Manapság a technológia nemcsak a funkciókról és műszaki adatokról szól, hanem arról is, hogy különleges élményeket...

    Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A 4iG Csoport két évvel meghosszabbítja stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel még nagyobb lendületet adva a szervezet digitalizációjának és esélyteremtési programjainak. A 4iG Csoport célja, hogy a 200 millió forintos támogatás által aktívan...

    Már az ajtónkon kopogtat a kvantumtechnológia

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A többi között a gyógyszerkutatás, a műholdas navigáció és az adatvédelem területén is nagyon jelentős fejlődést hozhat a kvantumtechnológia. Az Európai Bizottság által júliusban elfogadott kvantumstratégia célja, hogy 2030-ra Európa globális vezetővé váljon ezen...

    Új etalon: megfizethető szupermobillal rukkolt elő a Honor

    Digital Center 2025. szeptember 3.
    A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök globális élvonalába tartozó Honor bejelentette a vadonatúj Honor 400 Smart bevezetését. A készülék új mércét állít fel a megfizethető, mégis nagy teljesítményű okostelefonok szegmensében. A Honor 400 Smart rendkívül...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat