• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculatot kapnak a JOY-napok
  • Brand

Új arculatot kapnak a JOY-napok

2021. augusztus 26.

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.

A JOY-napok mára az ország egyik legnépszerűbb országos vásárlói élményévé vált. A Reacty Digital 2020 novemberében készített reprezentatív kutatása szerint a spontán ismertség a 18–49 éves – tehát kereskedelmileg leginkább aktív – női közönségnél a Black Friday esetében 51%, a JOY-napoknál 20%, a Glamour-napoknál pedig 19%, így ezek számítanak a kuponos piac meghatározó, stabil szereplőinek.

Magyarországon egyetlen év alatt három évet fejlődött az e-kereskedelem a GKI Digital és az Árukereső közös felmérése szerint, hiszen a korábbi évi 16–18%-os növekedés helyett 2020 45%-os rekordbővülést és 909 milliárd forintot hozott. A KSH adatai alapján 2020 és 2021 márciusa között ennél is nagyobb volt az online boom, mintegy 63%-kal lódult meg a digitális piac. Ezt a trendet szorosan követik a vásárlói napok is. 2020 tavasza óta erőteljes a növekedés az applikációs értékesítésben, amelyhez az is hozzájárult, hogy a JOY-napok ajánlatait a járvány alatt elsősorban az online-ra építették.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle. A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

  • Címkék
  • arculat
  • Joy magazin
  • JOY NAPOK
  • logó
  • megújul
  • vásárlói esemény
Facebook
Email
    Előző cikkKevesebb nagyvállalat tervez fejlesztést
    Következő cikkMagyar űrkutató, kockázatelemző mágus, a jövő mesemondója – velük is találkozhatunk a Brain Baron
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Magyar előadó zenéje is bekerült a Rolling Stone válogatásába

    Díjazták a gondoskodó munkahelyeket

    Újabb díjat nyert a K&H

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Felpöröghet az olcsóbb lakások piaca

    Marketing 2025. december 8.
    A Magyar Közlönyben megjelent rendelet alapján 2026-tól évi nettó 1 millió forintos, vissza nem térítendő otthontámogatást igényelhetnek a közszférában dolgozók. A támogatás hiteltörlesztéshez vagy lakásvásárláshoz szükséges önerőhöz használható fel, alanyi jogon jár, és egyszerre...
    Sztárban Sztár döntő 2025

    Listavezetőként búcsúzott az X-Faktor és Sztárban Sztár All Stars is

    Tv/Rádió 2025. december 8.
    Mindkét műsor a nézettségi toplista élén végzett, csak az egyik a 18-59 éveseknél, a másik a teljes lakosságnál. Csatornaszinten ismét a TV2 nyert. Bár mindössze 0,8 százalékpont előnnyel, de a múlt hetet is a TV2...

    Rekordstabilitást mértek a hazai kkv-knál

    Biznisz 2025. december 8.
    A magyar kis- és középvállalkozások idén ősszel kiemelkedő stabilitást mutatnak a munkaerőpiacon: 82 százalékuk nem tervez változást a dolgozói létszámban a következő egy évben, ami rekordmagas arány a K&H kkv bizalmi index történetében. A...

    Ilyen lehet a munka világa 2026-ban

    Kutatás 2025. december 8.
    2026-ra a vállalatok még nagyobb hangsúlyt helyeznek munkavállalóikra, hiszen a munkatársak nemcsak a legnagyobb értéket, hanem az egyik legjelentősebb befektetést is jelentik számukra. A cégek mindent megtesznek azért, hogy a munkavállalók megkapják a jólléthez,...

    Ezek a játékok lehetnek idén a fa alatt

    Kutatás 2025. december 8.
    A karácsony közeledtével szülők és nagyszülők törik heteken át a fejüket azon, mi kerüljön a fa alá a gyereknek. A boltok polcai roskadoznak, a kínálat szinte átláthatatlan, a trendek pedig villámgyorsan változnak. A szakértő...

    Digital Center

    A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

    Digital Center 2025. december 8.
    A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

    Digital Center 2025. december 2.
    A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

    Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

    Digital Center 2025. december 1.
    Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

    Így formálja az AI a tévéipart

    Digital Center 2025. november 28.
    Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat