• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculatot kapnak a JOY-napok
  • Brand

Új arculatot kapnak a JOY-napok

2021. augusztus 26.

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.

A JOY-napok mára az ország egyik legnépszerűbb országos vásárlói élményévé vált. A Reacty Digital 2020 novemberében készített reprezentatív kutatása szerint a spontán ismertség a 18–49 éves – tehát kereskedelmileg leginkább aktív – női közönségnél a Black Friday esetében 51%, a JOY-napoknál 20%, a Glamour-napoknál pedig 19%, így ezek számítanak a kuponos piac meghatározó, stabil szereplőinek.

Magyarországon egyetlen év alatt három évet fejlődött az e-kereskedelem a GKI Digital és az Árukereső közös felmérése szerint, hiszen a korábbi évi 16–18%-os növekedés helyett 2020 45%-os rekordbővülést és 909 milliárd forintot hozott. A KSH adatai alapján 2020 és 2021 márciusa között ennél is nagyobb volt az online boom, mintegy 63%-kal lódult meg a digitális piac. Ezt a trendet szorosan követik a vásárlói napok is. 2020 tavasza óta erőteljes a növekedés az applikációs értékesítésben, amelyhez az is hozzájárult, hogy a JOY-napok ajánlatait a járvány alatt elsősorban az online-ra építették.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle. A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

  • Címkék
  • arculat
  • Joy magazin
  • JOY NAPOK
  • logó
  • megújul
  • vásárlói esemény
Facebook
Email
    Előző cikkKevesebb nagyvállalat tervez fejlesztést
    Következő cikkMagyar űrkutató, kockázatelemző mágus, a jövő mesemondója – velük is találkozhatunk a Brain Baron
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Díjazták a gondoskodó munkahelyeket

    Újabb díjat nyert a K&H

    Díjazták az etikus cégeket

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Idén többet kell fizetnünk a karácsonyfáért

    Kutatás 2025. december 7.
    Az Agroinform.hu piaci kereskedők körében végzett felmérése szerint a fenyőfaárak átlagosan 10-15 százalékkal alakulhatnak a tavalyi szint felett: a lucfenyőt 5 ezer forint körüli, az ezüstfenyőt 7-8 ezer forint közötti, míg a nordmann fenyőt...

    Új üzletet nyit a JYSK

    Biznisz 2025. december 7.
    December 17-én Veresegyházon nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban már a 103. üzletük lesz. A vállalat minden új üzletnyitás alkalmával jótékonysági akciót szervez a helyi közösség támogatására. Ezúttal is a vásárlók és a...

    Varázslatos Advent ingyenes programokkal a Városligetben

    Marketing 2025. december 6.
    Országosan is egyedülálló ingyenes fénypark várja a családokat: megnyílt Budapest új adventi szenzációja a Városligetben! A Millennium Háza körül valóságos téli csodabirodalom ragyogja be az estét: fényalagút a Rózsakertben, lélegzetelállító rózsalugas, karácsonyi díszekkel felöltöztetett...

    Exkluzív Web3 esemény Budapesten

    Biznisz 2025. december 6.
    A Bitget bejelentette közelgő Bitget Crypto Elites Padel Networking Event rendezvényét, amelyet december 12-én 17:00 órakor tartanak a Top Padel Budapestben – az egyik legmodernebb és legexkluzívabb fedett padel létesítményben. Az esemény a Bitget...

    Fordulat a lakáspiacon: a vevőknek áll a zászló

    Kutatás 2025. december 5.
    Novemberben a lakáspiaci aktivitás az év végi lecsendülés jeleit mutatja, de a kereslet és a kínálat dinamikája teljesen eltérő dinamikát tükröz, ami a lakásvásárlók számára jelent előnyt. A kereslet csökkenése éves összevetésben annak is...

    Digital Center

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

    Digital Center 2025. december 2.
    A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

    Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

    Digital Center 2025. december 1.
    Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

    Így formálja az AI a tévéipart

    Digital Center 2025. november 28.
    Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

    Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

    Digital Center 2025. november 27.
    Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat