• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculatot kapnak a JOY-napok
  • Brand

Új arculatot kapnak a JOY-napok

2021. augusztus 26.

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.

A JOY-napok mára az ország egyik legnépszerűbb országos vásárlói élményévé vált. A Reacty Digital 2020 novemberében készített reprezentatív kutatása szerint a spontán ismertség a 18–49 éves – tehát kereskedelmileg leginkább aktív – női közönségnél a Black Friday esetében 51%, a JOY-napoknál 20%, a Glamour-napoknál pedig 19%, így ezek számítanak a kuponos piac meghatározó, stabil szereplőinek.

Magyarországon egyetlen év alatt három évet fejlődött az e-kereskedelem a GKI Digital és az Árukereső közös felmérése szerint, hiszen a korábbi évi 16–18%-os növekedés helyett 2020 45%-os rekordbővülést és 909 milliárd forintot hozott. A KSH adatai alapján 2020 és 2021 márciusa között ennél is nagyobb volt az online boom, mintegy 63%-kal lódult meg a digitális piac. Ezt a trendet szorosan követik a vásárlói napok is. 2020 tavasza óta erőteljes a növekedés az applikációs értékesítésben, amelyhez az is hozzájárult, hogy a JOY-napok ajánlatait a járvány alatt elsősorban az online-ra építették.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle. A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

  • Címkék
  • arculat
  • Joy magazin
  • JOY NAPOK
  • logó
  • megújul
  • vásárlói esemény
Facebook
Email
    Előző cikkKevesebb nagyvállalat tervez fejlesztést
    Következő cikkMagyar űrkutató, kockázatelemző mágus, a jövő mesemondója – velük is találkozhatunk a Brain Baron
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    SimplePay-ként folytatja az OTP Mobil

    Így készül a Samsung az IFA-ra

    Fenntarthatósági díjat kapott a Wizz Air

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Újabb segítség a vállalatoknak mesterséges intelligenciával

    Biznisz 2025. július 3.
    A vállalatok számára az egyik legnehezebben felismerhető kockázat a belső fenyegetés, például egy sértett, adatlopásra készülő munkavállaló vagy egy gyanútlan, könnyen megtéveszthető dolgozó. A viselkedéselemző megoldások segíthetnek az ilyen problémás tevékenységek azonosításában, de nem...

    Együttműködik a Visa és a Magyar Zene Háza

    Biznisz 2025. július 3.
    A Visa, a világ egyik vezető fizetési szolgáltatója és az ország kiemelkedő kulturális színtere, a Magyar Zene Háza 2025-ben stratégiai partnerségre lép. Az együttműködés célja, hogy kiemelkedő kulturális élményeket biztosítson a nagyközönség számára, valamint...

    A pápával is találkozott az ördögűzős horror sztárja

    Média 2025. július 3.
    Al Pacino az első filmsztár, aki találkozott az újonnan megválasztott, amerikai származású XIV. Leó pápával. XIV. Leó pápa magánaudiencián fogadta az Olaszországban forgó Maserati: A testvérek című film küldöttségét, köztük az Oscar-díjas Al Pacinót...

    A Duna Médiaszolgáltató, a TV2 és a HírTV ellen is eljárás indult

    Média 2025. július 3.
    Több audiovizuális médiaszolgáltató is megsérthette a társadalmi célú reklámok közzétételére vonatkozó törvényi rendelkezést, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa eljárást indított velük szemben. A testület emellett egy médiaszolgáltatónál reklám-hangerősséget is vizsgált. Eljárást indított...

    Szuper képeket készíthetsz a nyaraláson ezekkel a mobilokkal

    Média 2025. július 3.
    A nyári utazások során jól jöhet a HONOR 400 széria, különösen azok számára, akik élményeiket élénk részletességgel szeretnék megörökíteni. A készüléket úgy tervezték, hogy megoldást nyújtson az utazás során gyakran felmerülő kihívásokra – legyen...

    Digital Center

    Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

    Digital Center 2025. július 2.
    A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

    Így vigyáz az adatainkra a Samsung

    Digital Center 2025. június 30.
    A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

    Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

    Digital Center 2025. június 28.
    A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

    Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

    Digital Center 2025. június 27.
    A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat