- Hirdetés -

Új arculatot kapnak a JOY-napok

|

- Hirdetés -

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.

A JOY-napok mára az ország egyik legnépszerűbb országos vásárlói élményévé vált. A Reacty Digital 2020 novemberében készített reprezentatív kutatása szerint a spontán ismertség a 18–49 éves – tehát kereskedelmileg leginkább aktív – női közönségnél a Black Friday esetében 51%, a JOY-napoknál 20%, a Glamour-napoknál pedig 19%, így ezek számítanak a kuponos piac meghatározó, stabil szereplőinek.

Magyarországon egyetlen év alatt három évet fejlődött az e-kereskedelem a GKI Digital és az Árukereső közös felmérése szerint, hiszen a korábbi évi 16–18%-os növekedés helyett 2020 45%-os rekordbővülést és 909 milliárd forintot hozott. A KSH adatai alapján 2020 és 2021 márciusa között ennél is nagyobb volt az online boom, mintegy 63%-kal lódult meg a digitális piac. Ezt a trendet szorosan követik a vásárlói napok is. 2020 tavasza óta erőteljes a növekedés az applikációs értékesítésben, amelyhez az is hozzájárult, hogy a JOY-napok ajánlatait a járvány alatt elsősorban az online-ra építették.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle. A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar dizájnerrel dolgozik az LG

A hazai tervezők támogatásának céljával indult el a Petrity és az LG Magyarország együttműködése, amelynek során a magyar táskadizájner, Petrity Dorka az LG gram ultrabookokhoz készített egyedi laptoptáskákat. A novemberben induló közös promóció keretében...

Megvan az idei MTV EMA show házigazdája

Saweetie, a fiatal rapper és színésznő lesz a házigazdája a november 14-én Magyarországról sugárzott MTV EMA show-nak. A szupersztár az est folyamán a "Best Friend" és a "Back To The Streets" című dalait is...

Zöldre kapcsol a BMW müncheni gyára

A müncheni gyárban megkezdődött a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 sorozatgyártása. 2023-ra a Münchenben készülő új BMW modellek legalább fele hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával lát napvilágot. Elindul a létesítmény emisszió-mentes logisztikai projektje is. 2021. október 22-én...

Kiderült, mennyit videójátékoznak a gyerekek

A 6-18 éves magyar gyerekek háromnegyede játszik videójátékkal, közülük minden negyedik naponta egyszer, minden nyolcadik viszont naponta többször is ezzel tölti az idejét. A videójátékozó gyerekek átlagosan hetente 8 órát, azaz egy teljes munkanapot...

A vlogolást is segíti a legújabb okosmobil

A nemzetközi piacokon is elérhetővé válik a HONOR 50. A készülék GMS támogatással (Google Mobile Services), Qualcomm SnapdragonTM 778G mobil platformmal és vlogolást segítő funkciókkal érkezik.A vlogolás és a rövid videók növekvő népszerűségének köszönhetően...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Egymilliárd eurós mínusz a zenei jogdíjakban

A múlt évben egymilliárd euróval estek vissza globális szinten a zenei jogdíjak a CISAC iparági szervezet jelentése szerint. A csökkenés Európában volt a legnagyobb, itthon az Artisjus közel 18 százalékkal kevesebb jogdíjat tudott beszedni,...

Megvan az egyezség, fizet a Facebook a kiadóknak

Megegyezett a Facebook és a francia kiadók képviselet, az Apig a sajtókiadói jogokról, az egyezség alapján a cég a felületén megjelenő hírtartalmak után kiadói díjat fizet majd. A Facebook és az Apig közötti megállapodás pénzügyi...

Fonyód és Badacsony között hajóztak a legtöbben

Közel 21 százalékkal nőtt a menetrendi hajók forgalma a Balatonon október 24-én zárult személyhajózási szezonban az előző évhez képest. Történelmi csúcsot döntött a balatoni kompok utasforgalma is, az összesített utasszám megközelítette a 2 milliót...

Csökkent az ingatlanbefektetések értéke a régióban

Az ingatlanbefektetések Közép- és Kelet-Európában 22 százalékkal csökkentek 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest, a tranzakciók értéke így 4,9 milliárd eurót tett ki a KPMG friss felmérése szerint. Ez az eredmény...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nyáry Krisztiánnal és Lucával jön a Spektrum új sorozata

„Erdély – a székelykapun túl” – ez a címe a Spektrum vadonatúj saját gyártású sorozatának, amelyet október 31-én mutat be a csatorna. Az ismeretterjesztő sorozat egy különleges road movie lesz, amelynek főszereplői Nyáry Krisztián...

Magyar dizájnerrel dolgozik az LG

A hazai tervezők támogatásának céljával indult el a Petrity és az LG Magyarország együttműködése, amelynek során a magyar táskadizájner, Petrity Dorka az LG gram ultrabookokhoz készített egyedi laptoptáskákat. A novemberben induló közös promóció keretében...

Megvan az idei MTV EMA show házigazdája

Saweetie, a fiatal rapper és színésznő lesz a házigazdája a november 14-én Magyarországról sugárzott MTV EMA show-nak. A szupersztár az est folyamán a "Best Friend" és a "Back To The Streets" című dalait is...

Zöldre kapcsol a BMW müncheni gyára

A müncheni gyárban megkezdődött a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 sorozatgyártása. 2023-ra a Münchenben készülő új BMW modellek legalább fele hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával lát napvilágot. Elindul a létesítmény emisszió-mentes logisztikai projektje is. 2021. október 22-én...

Kiderült, mennyit videójátékoznak a gyerekek

A 6-18 éves magyar gyerekek háromnegyede játszik videójátékkal, közülük minden negyedik naponta egyszer, minden nyolcadik viszont naponta többször is ezzel tölti az idejét. A videójátékozó gyerekek átlagosan hetente 8 órát, azaz egy teljes munkanapot...
- Hirdetés -

CMO

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Felhővel segíti a cégek zöldülését az SAP

A környezettudatosság ihlette az SAP legújabb termékének fejlesztését. Az SAP Product Footprint Management segítségével a vállalatok megállapíthatják termékeik karbonlábnyomát, azok teljes életciklusát számításba véve. A vállalatok a felhőalapú megoldással egyszerűbben szolgáltathatnak adatokat a hatóságoknak,...

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

DATA