- Hirdetés -

Új arculattal erősít a DODO

|

- Hirdetés -

A futárszolgáltatásokat az utolsó két kilométeres okoslogisztikai szemlélettel forradalmasító DODO új arculata az elmúlt időszak eredményeit tükrözi: az utóbbi években dinamikusan fejlődő cseh startup mostanra érett, nemzetközi, páneurópai ambíciókkal rendelkező vállalatcsoporttá alakult. Az új márkaimázs jobban illeszkedik a szolgáltatás B2B-irányú törekvéseihez.

Az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO új arculata az elmúlt években megvalósított technológiai fejlesztések eredményeit, illetve a nemzetközi terjeszkedés terén elért sikereket egyaránt magában hordozza. Az új imázs érettebb vizuális formában adja vissza a vállalat egyedülálló, utolsó két kilométeres logisztikai megoldását, amely iránt évről évre egyre nagyobb a kereslet. A márka megújításával a DODO egyben végleg B2B-vállalatként definiálja önmagát, és európai terjeszkedését is ennek megfelelően, a B2B-szolgáltatásokra koncentrálva folytatja. A DODO új arculatát a GUTS ügynökség készítette, a vállalat kommunikációs csapatával együttműködve.

Mielőtt 2016 és 2017 fordulóján Michal Menšík és az általa vezetett e-kereskedelmi akcelerátor, az INVEO felvásárolta a vállalatot, a DODO B2C személyi asszisztensi futárszolgáltatásként indult Csehországban. Menšík és csapata azonban hamar felfedezte a B2B szegmensben rejlő lehetőségeket, és a DODO egyre inkább az olyan jelentős kiskereskedelmi szereplők kiszolgálására fókuszált, mint az Alza.hu és a KFC. Mára a DODO szinte kizárólag ilyen, B2B-szolgáltatásokkal foglalkozik, és a vállalati arculatváltással a személyi asszisztens szolgáltatás hivatalosan is megszűnik.

"A B2B-logisztika terén szerzett szakértelmünknek köszönhető, hogy a DODO rövid idő alatt ekkora utat tett meg. Azért dolgozunk, hogy olyan partnerként tekintsenek ránk, amely megkönnyíti a vállalatok és ügyfelek életét azzal, hogy fejlett technológián alapuló, teljes körű kiszállítási megoldást kínál ügyfelei részére. Arculatunk első ránézésre kifejezi az általunk képviselt értékeket és szakértelmet. Az új márkaimázs célja, hogy egyértelműen tükrözze az olyan kompetenciáinkat, mint az intelligens útvonaltervezés, a hatékony flotta és a városi logisztika innovatív megújítása iránt elkötelezettség" – mondta Peter Menky, a DODO Group kereskedelmi igazgatója.

Technológiával a fenntarthatóságért

A DODO-ra a kezdetektől jellemző, egyedi zöld szín is megújul. Az úgynevezett DODO Green, amely a zöld és a kék autentikus kombinációja, a vállalat legfontosabb értékeit szimbolizálja: a környezettudatosságot, valamint a technológia használatát és fejlesztését. A DODO saját fejlesztésű technológiai platformja kulcsszerepet játszik a fenntartható városi logisztikában.

"Az új arculat hűen tükrözi, hogy tisztán B2B-orientált technológiai vállalatként pozícionáltuk magunkat újra. Modern, szolid színekre és egyszerű, játékos geometriára építünk, amely a céljaink eléréséhez vezető utat jeleníti meg. Olyan arculatot alkottunk meg, amely időtálló, és egyszerűségének köszönhetően hatékonyan alkalmazható minden olyan piacon, ahol a DODO szolgáltatásaival jelen van. Az egyszínű árnyalatok használatával igyekszünk kifejezni működésünk két fő alapelvét: a fenntarthatóságot és a technológiai kompetenciát" - mondta Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

Helyi startupból Európa egyik vezető logisztikai vállalata

Az új arculat megmutatja, hogy a DODO, egy helyi startupból elismert nemzetközi vállalattá vált, amelynek célja, hogy új logisztikai szabványokkal újítsa meg a kiszállítások piacát Európa-szerte. A vizuális arculatváltáson és a B2B-fókusz előtérbe helyezésén túl a vállalati struktúra is jelentősen átalakult. A DODO Groupot a csoport többségi tulajdonosa, Michal Menšík vezeti. Martin Marek pedig a közelmúltban foglalta el a csoport operatív igazgatói posztját. Közvetlenül neki jelent Ivo Velíšek, aki a vállalat csehországi és szlovákiai vezérigazgatójaként csatlakozott a vállalathoz.

A megerősített menedzsment mellett a Daniel Křetínský és Patrik Tkáč vezette befektetők 60 millió eurós beruházása is segíti DODO-t európai céljai elérésében. A DoDo a pénzügyi forrásokat operatív és értékesítési csapatok kiépítésére fordítja, elsősorban a nyugat- és dél-európai piacokon. A vállalat célja, hogy hosszú távon megőrizze pozícióját a három legnagyobb európai utolsó két kilométeres logisztikai szolgáltató egyikeként. A DODO továbbra is meg kívánja őrizni úttörő szerepét a futárszolgáltatások megújítása terén – ennek érdekében folyamatosan dolgoznak a szolgáltatás minőségének folyamatos javításán, a gyorsaság és pontosság fejlesztésén, valamint az új logisztikai modellek bevezetésén, illetve a fenntartható zónalogisztikai megoldások alkalmazásán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar hősökről készült különleges fotósorozat

Magyar fotográfusokkal együttműködve különleges mobilfotó-sorozattal mutatja be az éjszaka hétköznapi hőseinek életét a Huawei. A Huawei P60 Pro okostelefonnal készített képek exkluzív betekintést adnak három olyan hivatás – kutató-mentők, tűzoltók, polgárőrök – képviselőinek életébe,...

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Vidus Gabriella vezeti a TOP50 médiás rangsort

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett idén a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50-es rangsora élén, ezzel már hetedszer szerezte meg az első pozíciót. A második Vaszily Miklós, a TV2 Csoport igazgatósági...

Magyar hősökről készült különleges fotósorozat

Magyar fotográfusokkal együttműködve különleges mobilfotó-sorozattal mutatja be az éjszaka hétköznapi hőseinek életét a Huawei. A Huawei P60 Pro okostelefonnal készített képek exkluzív betekintést adnak három olyan hivatás – kutató-mentők, tűzoltók, polgárőrök – képviselőinek életébe,...

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....