- Hirdetés -

Új arculattal erősít a DODO

|

- Hirdetés -

A futárszolgáltatásokat az utolsó két kilométeres okoslogisztikai szemlélettel forradalmasító DODO új arculata az elmúlt időszak eredményeit tükrözi: az utóbbi években dinamikusan fejlődő cseh startup mostanra érett, nemzetközi, páneurópai ambíciókkal rendelkező vállalatcsoporttá alakult. Az új márkaimázs jobban illeszkedik a szolgáltatás B2B-irányú törekvéseihez.

Az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO új arculata az elmúlt években megvalósított technológiai fejlesztések eredményeit, illetve a nemzetközi terjeszkedés terén elért sikereket egyaránt magában hordozza. Az új imázs érettebb vizuális formában adja vissza a vállalat egyedülálló, utolsó két kilométeres logisztikai megoldását, amely iránt évről évre egyre nagyobb a kereslet. A márka megújításával a DODO egyben végleg B2B-vállalatként definiálja önmagát, és európai terjeszkedését is ennek megfelelően, a B2B-szolgáltatásokra koncentrálva folytatja. A DODO új arculatát a GUTS ügynökség készítette, a vállalat kommunikációs csapatával együttműködve.

Mielőtt 2016 és 2017 fordulóján Michal Menšík és az általa vezetett e-kereskedelmi akcelerátor, az INVEO felvásárolta a vállalatot, a DODO B2C személyi asszisztensi futárszolgáltatásként indult Csehországban. Menšík és csapata azonban hamar felfedezte a B2B szegmensben rejlő lehetőségeket, és a DODO egyre inkább az olyan jelentős kiskereskedelmi szereplők kiszolgálására fókuszált, mint az Alza.hu és a KFC. Mára a DODO szinte kizárólag ilyen, B2B-szolgáltatásokkal foglalkozik, és a vállalati arculatváltással a személyi asszisztens szolgáltatás hivatalosan is megszűnik.

"A B2B-logisztika terén szerzett szakértelmünknek köszönhető, hogy a DODO rövid idő alatt ekkora utat tett meg. Azért dolgozunk, hogy olyan partnerként tekintsenek ránk, amely megkönnyíti a vállalatok és ügyfelek életét azzal, hogy fejlett technológián alapuló, teljes körű kiszállítási megoldást kínál ügyfelei részére. Arculatunk első ránézésre kifejezi az általunk képviselt értékeket és szakértelmet. Az új márkaimázs célja, hogy egyértelműen tükrözze az olyan kompetenciáinkat, mint az intelligens útvonaltervezés, a hatékony flotta és a városi logisztika innovatív megújítása iránt elkötelezettség" – mondta Peter Menky, a DODO Group kereskedelmi igazgatója.

Technológiával a fenntarthatóságért

A DODO-ra a kezdetektől jellemző, egyedi zöld szín is megújul. Az úgynevezett DODO Green, amely a zöld és a kék autentikus kombinációja, a vállalat legfontosabb értékeit szimbolizálja: a környezettudatosságot, valamint a technológia használatát és fejlesztését. A DODO saját fejlesztésű technológiai platformja kulcsszerepet játszik a fenntartható városi logisztikában.

"Az új arculat hűen tükrözi, hogy tisztán B2B-orientált technológiai vállalatként pozícionáltuk magunkat újra. Modern, szolid színekre és egyszerű, játékos geometriára építünk, amely a céljaink eléréséhez vezető utat jeleníti meg. Olyan arculatot alkottunk meg, amely időtálló, és egyszerűségének köszönhetően hatékonyan alkalmazható minden olyan piacon, ahol a DODO szolgáltatásaival jelen van. Az egyszínű árnyalatok használatával igyekszünk kifejezni működésünk két fő alapelvét: a fenntarthatóságot és a technológiai kompetenciát" - mondta Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

Helyi startupból Európa egyik vezető logisztikai vállalata

Az új arculat megmutatja, hogy a DODO, egy helyi startupból elismert nemzetközi vállalattá vált, amelynek célja, hogy új logisztikai szabványokkal újítsa meg a kiszállítások piacát Európa-szerte. A vizuális arculatváltáson és a B2B-fókusz előtérbe helyezésén túl a vállalati struktúra is jelentősen átalakult. A DODO Groupot a csoport többségi tulajdonosa, Michal Menšík vezeti. Martin Marek pedig a közelmúltban foglalta el a csoport operatív igazgatói posztját. Közvetlenül neki jelent Ivo Velíšek, aki a vállalat csehországi és szlovákiai vezérigazgatójaként csatlakozott a vállalathoz.

A megerősített menedzsment mellett a Daniel Křetínský és Patrik Tkáč vezette befektetők 60 millió eurós beruházása is segíti DODO-t európai céljai elérésében. A DoDo a pénzügyi forrásokat operatív és értékesítési csapatok kiépítésére fordítja, elsősorban a nyugat- és dél-európai piacokon. A vállalat célja, hogy hosszú távon megőrizze pozícióját a három legnagyobb európai utolsó két kilométeres logisztikai szolgáltató egyikeként. A DODO továbbra is meg kívánja őrizni úttörő szerepét a futárszolgáltatások megújítása terén – ennek érdekében folyamatosan dolgoznak a szolgáltatás minőségének folyamatos javításán, a gyorsaság és pontosság fejlesztésén, valamint az új logisztikai modellek bevezetésén, illetve a fenntartható zónalogisztikai megoldások alkalmazásán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...

Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek

A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...

Beindult a menekülés az ingatlanpiacon

Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....

Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t

A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről. A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...

Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

Okoseszközök védhetik meg a házunkat

A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....