- Hirdetés -

Új arculattal folytatja a társadalmi vállalkozás

|

- Hirdetés -

Új márkanevet és arculatot kapott az ép és fogyatékossággal élő emberek közötti partneri szemléletért dolgozó szervezet. A Skilly logótervezésben az Explicit Design Stúdió, a további kreatívok megalkotásában pedig a Publicis Groupe Hungary volt a segítségükre.

A Skilly egy társadalmi vállalkozás, mely 2019-es alapításától mostanáig Jamba néven működött. Célja fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci versenyképességének növelése, mivel óriási a szakadék aközött, amit a piac elvár, és amire a szegregált oktatás, állami ellátás felkészíti őket. A Jamba öt éves évfordulójához közeledve szerették volna újrafogalmazni, mit képviselnek, és miért fontosak mint társadalmi vállalkozás a világban. A tavaly házon belül induló rebranding folyamatba idén két külső szereplő, az Explicit Design Studio és a Publicis Groupe Hungary kapcsolódott be.

Az új márkanév az angol skill szóból ered, mely egyszerre jelent ügyességet, jártasságot, képességet és szakértelmet. A Skilly e területek fejlesztésén dolgozik: ingyenesen nyújt képzéseket és karrierfejlesztést fogyatékossággal élő emberek számára, ezzel párhuzamosan céges partnereinél pedig a munkahelyi inklúziót támogatja széles eszköztárával.

„Az új névvel és megújult arculattal az volt a célunk, hogy tükrözze mindazt, amit elértünk és amit képviselünk. Hogy megmutassa, a nyitott szemléletű cégek számára az inklúzió lehet vonzó és pozitív feladat. Hogy az ép és a fogyatékossággal élő emberek közötti kapcsolatok lehetnek egymást építőek. Hogy a diverzitás a legtöbb esetben növeli a versenyképességet, és hogy a Skillyhez bizalommal fordulhatnak az álláskeresők és a cégek egyaránt.” – fogalmaz Pásztor Sára, a Skilly alapító-ügyvezetője.

Az új névhez a logót az Explicit Design Studio készítette, akik szerették volna előmozdítani a társadalmi vállalkozás ügyét. „Az új logo megalkotásakor elsődleges volt a márkaértékek megjelenítése: megbízható, motiváló, játékosan következetes, profi és aktív” – mondja Kátay Hunor, az Explicit Design Studio vezetője. „Az Y-ban megjelenő emberi alak motivációt és magabiztosságot kifejező mozdulattal kommunikálja a befogadó felé az üzenetet, s egyben meg is hív a társadalmi változásokat célzó közösségbe.”

A fogyatékossággal élő emberek az oktatási rendszerből kikerülve egy légüres térben találják magukat, ahol nincs olyan támogató rendszer körülöttük, ami segít nekik összekapcsolódni a nyílt munkaerőpiaccal. Ezért jött létre a Skilly Karrier Akadémia, ahol a szakképzések mellett a résztvevők olyan készségeket is elsajátíthatnak, amire nincs lehetőségük az oktatási rendszerben. A Skilly új arculatában a Karrier Akadémia vizuálisan újrafogalmazott almárkaként jelenik meg, melynek kialakításában a Publicis Groupe Hungary közreműködött. A Publicis emellett további kreatív asseteket is tervezett a Skilly számára a marketingkommunikáció és a social média aktivitások támogatására.

Komáromi Zsófia, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officere szerint a Skilly tevékenysége hiánypótló. „Egy befogadóbb, igazságosabb és ezáltal fenntarthatóbb társadalom mindannyiunk közös érdeke. Ezért döntöttünk úgy, hogy támogatjuk a Skillyt szakembereink segítségével, de ezt követően HR vonalon is tervezünk együttműködni.”

A megújult arculattal a szervezet új honlapján is lehet találkozni. A skillyjobs.org weblapon várják a fogyatékossággal élő álláskeresők és partnercégek jelentkezését is. A webdesignt Oravecz Lizanka, autizmus tapasztalati szakértő, gyógypedagógus, informatikus készítette.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új szupermarketet nyitott a Spar

Mintegy 212 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott a SPAR Magyarország Békéscsabán, az Andrássy út 3-5. szám alatt, egy korábbi kereskedelmi létesítmény helyén. A vállalat a beruházás révén 17 új munkahelyet teremtett a békési...

Bővülést hozott az év eleje az okosmobilok piacán

Nőtt az idei első negyedévben a leszállított okostelefonok száma az IDC előzetes adatai szerint, és bár továbbra is számos piacon makrogazdasági kihívásokkal szembesülnek a gyártók, a szakértők szerint fellendülőben van a piac. A Samsung...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Hatalmas napelemparkot épít a BMW Debrecenben

Április 10-én egy több, mint 50 hektáros területen elterülő napelempark kialakítására vonatkozó szerződést írtak alá a BMW Manufacturing Hungary Kft. és az E.ON Hungária Csoport képviselői.A BMW Group nemzetközi gyártási hálózatának stratégiai jövőképébe, az...

Egyre ravaszabbak az internetes csalók

A Visa 2024 tavaszi, csalásokról szóló nemzetközi jelentése (Threats report) egy, a korábbinál ravaszabb csalástípusra hívja fel a figyelmet.A Visa közzétette félévente megjelenő, csalásokról szóló nemzetközi jelentésének 2024 tavaszi kiadását, amely a fogyasztókat és...

Újabb segítséget kapnak a vállalkozások

A K&H pályázatot indít a kkv-k számára olyan kreatív, cégek közötti együttműködések kialakítására, amelyekkel a részt vevő vállalkozások egyszerre bővíthetik szolgáltatásukat és ügyfélkörüket. A K&H üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat fődíja egy...

Sztárparádéval jön a talkshow új évada

Ma az Adom a napom 19 sztárvendéggel, izgalmas napi streamekkel és fantasztikus beszélgetésekkel tér vissza a VIASAT3-ra, természetesen élőben. Az első héten megtudhatjuk, hogyan telik Balogh Levente, Gryllus Dorka, Kamarás Iván és Molnár Ferenc...

Magyar cég a Financial Times listáján

Nem mindennapi eredményt ért el a Dell és HPE márkájú, használt és új szerverek forgalmazásával foglalkozó ServerElite. Az FT 1000 rangsor ugyanis a Financial Times, a világ egyik legelismertebb brit gazdasági napilapjának és a...

Zseniális újítással rukkolt elő a Viber

A Rakuten Viber az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors...

Egyre többen repülnek Svájcba

Jelentősen megemelkedett a Svájcba repülővel utazók száma tavalyhoz képest a Kiwi.com globális foglalási adatai alapján, ráadásul a Svájcba irányuló forgalmat a Budapest-Bázel útvonal vezeti. Magyarországról 47%-kal többen foglaltak idén, mint tavaly a vizsgált időszakban....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Érdekes dolgok derültek ki az emojikról

Szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, mégis a háromnegyedüknél előfordult már, hogy nem ismerte egy-egy emoji jelentését - derült ki egy friss országos, reprezentatív kutatásból. A felmérés alapján a különböző generációk sokszor más jelentést...

Új szupermarketet nyitott a Spar

Mintegy 212 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott a SPAR Magyarország Békéscsabán, az Andrássy út 3-5. szám alatt, egy korábbi kereskedelmi létesítmény helyén. A vállalat a beruházás révén 17 új munkahelyet teremtett a békési...

Bővülést hozott az év eleje az okosmobilok piacán

Nőtt az idei első negyedévben a leszállított okostelefonok száma az IDC előzetes adatai szerint, és bár továbbra is számos piacon makrogazdasági kihívásokkal szembesülnek a gyártók, a szakértők szerint fellendülőben van a piac. A Samsung...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Hatalmas napelemparkot épít a BMW Debrecenben

Április 10-én egy több, mint 50 hektáros területen elterülő napelempark kialakítására vonatkozó szerződést írtak alá a BMW Manufacturing Hungary Kft. és az E.ON Hungária Csoport képviselői.A BMW Group nemzetközi gyártási hálózatának stratégiai jövőképébe, az...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...