- Hirdetés -

Új arculattal folytatja az Árukereső.hu

|

A Heureka Grouphoz tartozó platformok egységesítésének, valamint az újabb és újabb fogyasztói igényeknek való megfelelés szellemében változik meg az Árukereső.hu dizájnja is.

A Heureka Group 9 országban van jelen, az elmúlt években pedig különböző platformjai, melybe az Árukereső.hu is beletartozik, az európai e-kereskedelmi szektor vezető szereplőivé nőtték ki magukat. A cégcsoport ambíciója, hogy tovább erősítse jelenlétét, valamint kiterjessze azt a régióban. A kilenc piacon üzemelő különböző brandek egyedi stílussal, kommunikációval és identitással rendelkeztek, ez azonban kihívásokkal is járt a hétköznapi működés során.

A zökkenőmentes munkavégzés kifejezetten fontos egy olyan cég számára, melynek célja nem csak helyt állni, hanem tovább is fejlődni a nemzetközi színtéren. A Heureka Group felhasználói oldalról is azt tapasztalta, hogy fontos nem csak egységesíteni a különféle brandeket, hanem frissíteni is azokat, hogy megfeleljenek a különböző fogyasztói csoportoknak, és a vásárlók következő generációjának is.

A Heureka Group így egy vadonatúj, merész vizuális stílussal és kommunikációval állt elő. A megújulástól a nemzetközi pozíció erősödését várja, ahogy azt is, hogy újabb potenciális vásárlókat vonz be, mindeközben műveleti oldalról még hatékonyabbá és gördülékenyebbé válik majd a munkavégzés. Ez pedig csupán az első lépés egy jövőbeni, mélyebb konszolidáció felé. A logók, a formatervezés és az új stílus mind egy közös, modern vonalat követnek, garantálva az egyértelmű, letisztult megjelenést és kommunikációt. Az Árukereső eddigi logóját kiegészítő címkét egy felkiáltójel váltja, szimbolizálva azt a pozitív hangulatot, amit akkor érezhetünk, amikor sok böngészés után végre megtaláljuk a vágyott terméket és vele együtt a tökéletes ajánlatot. A Heureka Group a változtatás jelentősége miatt egy átgondolt, komplex folyamat után választotta ki a cseh Planetary és a Studio Marvil ügynökségeket a kreatív munka elvégzéséhez, ugyanis kiváló elképzeléseik remekül illeszkednek a vállalat koncepcióiba.

„Ezek az újítások csupán az első lépései egy nagy, mind a kilenc piacot érintő egységesítésnek” – fogalmazott Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. „A Heureka Group részeként izgalmas változásoknak nézünk elébe, amik középpontjában a felhasználói élmény áll. Erről szólnak legújabb reklámjaink is, melyek fő gondolata a ‘Válassz tökéletesen!’. Célunk ugyanis nem csupán segíteni a választásban, hanem az is, hogy ez átgondoltan, könnyedén és persze tökéletesen menjen mindenki számára.”

Az internet napjainkban őrülten sok lehetőséget és kedvezményt sorakoztat fel, igazán összetett feladattá téve az online vásárlást. Az Árukereső.hu felmérései azt bizonyítják, hogy a ’bőség zavara’ miatt érzett frusztráció az online vásárlási folyamat egyik legfőbb nehézsége. A cél, hogy mindenki számára egyszerűbbé váljon ez. A platformokon a valós felhasználói vélemények és a megbízható webshopoktól származó ajánlatok segítségével a vásárlók átfogóbb betekintést kaphatnak az ajánlatok sokaságáról. Abban segít tehát az Árukereső.hu és a Heureka Group, ami a legnagyobb kihívást tartogatja. Aki az Árukereső.hu-val választ, az megtapasztalhatja, hogy mit is jelent új szlogenje: "Válassz tökéletesen!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...