• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal folytatja az Euronics
  • Brand

Új arculattal folytatja az Euronics

2019. április 16.

Logó- és arculatváltásról döntött az Euronics, néhány héten belül az új dizájn megjelenik a cég mind a 66 áruházában. A műszaki üzletlánc a múlt évben 20 százalékkal növelte forgalmát.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók. A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

„A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik” – nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

„Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics” – említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

  • Címkék
  • arculatváltás
  • Euronics
  • Fazekas Bálint
  • Hunyady László
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkŐrzi vezető pozícióját a Szentkirályi-Kékkúti
    Következő cikkEzt tudja a megújult MyTelenor app
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Fontos minősítést kaptak az LG tévék

    Új termékkel indítja nyári kampányát a Cappy

    Díjazták a SPAR termékeit

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek

    Kutatás 2025. június 26.
    „Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal találkozunk sokszor, ha a Z generációról van szó. Az Erste kutatása szerint azonban a mai 16-29 évesek zöme valójában tudatosan tervezi jövőjét, nyitottak a...

    Krízistérkép: nőtt az elhúzódó válsághelyzetek aránya

    Marketing 2025. június 26.
    450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ a Krízistérkép 2024 kiadványban. Az év valamennyi válságos kommunikációs helyzetét összegző krízislistában a közéleti (113), a szolgáltatóipari (94) és a közlekedési (66) iparág krízisügyei...

    A biztonság a legfontosabb szempont az online vásárlásoknál

    Biznisz 2025. június 26.
    A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83 százalékának az online vásárlás során, derül ki a Visa 2025. évi közép-kelet-európai e-kereskedelmi fizetéseket vizsgáló felméréséből. A magyar online vásárlók 84 százaléka készen...

    Hosszabbításról és támogatásról is döntött a Médiatanács

    Média 2025. június 26.
    Médiaszolgáltatók folyamatos működését támogató pályázati eljárás újabb fordulójában hozott döntést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület emellett médiafelügyeleti hatáskörében is eljárt. Négy médiaszolgáltató folyamatos működéséhez járult hozzá a Médiatanács együttesen több mint...

    Digital Center

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra

    Digital Center 2025. június 23.
    Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...

    Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal

    Digital Center 2025. június 20.
    A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...

    A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát

    Digital Center 2025. június 20.
    A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat