• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal folytatja az Euronics
  • Brand

Új arculattal folytatja az Euronics

2019. április 16.

Logó- és arculatváltásról döntött az Euronics, néhány héten belül az új dizájn megjelenik a cég mind a 66 áruházában. A műszaki üzletlánc a múlt évben 20 százalékkal növelte forgalmát.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók. A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

„A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik” – nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

„Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics” – említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

  • Címkék
  • arculatváltás
  • Euronics
  • Fazekas Bálint
  • Hunyady László
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkŐrzi vezető pozícióját a Szentkirályi-Kékkúti
    Következő cikkEzt tudja a megújult MyTelenor app
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Nemzetközi zsűri díjazta a magyar szállodákat és éttermeket

    Ismét díjazták a legjobb munkáltatói márkaépítő projekteket

    Olasz luxusmárka érkezik Magyarországra

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Nem számítanak a rejtett díjakra a magyarok

    Kutatás 2025. december 3.
    Milliárdokat veszítenek naponta a nemzetközi átutalások rejtett díjai miatt magánszemélyek és vállalkozások, így nem meglepő, hogy a magyarok többsége egyre tudatosabban vizsgálja az árfolyamkülönbségeket és a tranzakciók költségeit. Ennek ellenére sokan még mindig több...

    Téli sörkülönlegességek az Adventi vásáron

    Marketing 2025. december 3.
    A karácsony és újév idén is különleges élményeket tartogat, a Borsodi Sörgyár szezonális forralt sörei visszatérnek az ünnepi forgatagokba. A forralt Belle-Vue Kriek mellett idén is elérhető lesz a Guinness ünnepi, melegített változata, amely...

    Balogh Petya cége rekordidő alatt jutott el a BÉT Standard kategóriájába

    Biznisz 2025. december 3.
    Alig 24 hónappal a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) Xtend piacára lépését követően a hazai startup szektor egyik legismertebb befektetési- és képzési társasága, a STRT Holding kezdeményezte a tőzsde szabályozott piacára, a Standardre való átsorolását, egyben...

    Megérkezett az Erste karácsonyi reklámja

    Marketing 2025. december 3.
    Az idei karácsonyi reklámfilmjében az Erste Csoport, Kelet-Közép-Európa vezető bankcsoportja olyan történetet mesél el, amelyet a világ egyik legismertebb utazása ihletett: Mária és József vándorlása Betlehembe. A „Hordozd a csodát” film főszereplője egy apró...

    Idén még százmilliókkal nőhet a SZÉP kártyák forgalma

    Biznisz 2025. december 2.
    A kormány döntése értelmében 2025 decemberétől 2026 áprilisáig ismét lehetőség nyílik hideg élelmiszerek vásárlására a SZÉP kártyával. A korábban nagy népszerűségnek örvendő intézkedés visszatérése megkönnyíti a mindennapi bevásárlást, miközben a kiterjesztett árréscsökkentés tizennégy további...

    Digital Center

    A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

    Digital Center 2025. december 2.
    A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

    Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

    Digital Center 2025. december 1.
    Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

    Így formálja az AI a tévéipart

    Digital Center 2025. november 28.
    Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

    Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

    Digital Center 2025. november 27.
    Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

    Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

    Digital Center 2025. november 25.
    Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat