- Hirdetés -

Új csatornán értékesít a Volkswagen

|

- Hirdetés -

Az új, teljesen elektromos ID.3 az első olyan Volkswagen modell, amelyet Németországban ügynöki modell keretein belül értékesítenek. A kísérleti értékesítési rendszer a márkakereskedőkkel teljes egyetértésben indult el Németországban.

Minden németországi Volkswagen márkakereskedés aláírta a teljesen elektromos ID. járműcsaládra vonatkozó, új értékesítési modellről szóló szerződéseket. Az ID.3 értékesítésével a magánszemélyek és kisvállalati ügyfelek számára is elindul a nagyvállalati ügyfelek esetében már évek óta jól működő kiskereskedelmi ügynöki modell. A vásárlók zökkenőmentesen válthatnak az online és offline csatornák között, valamint közvetlenül rendelhetnek a Volkswagentől, miközben az általuk választott márkakereskedő marad a helyi kapcsolattartó. A márkakereskedő ebben az új modellben ügynökként vesz részt, és ezért a Volkswagentől jutalékban részesül.

Az értékesítés kezdetétől az ügyfelek közvetlenül a Volkswagentől rendelhetik meg az ID. járműcsalád modelljeit. Ezzel egyidejűleg kiválaszthatják a számukra megfelelő márkakereskedést, amely személyes támogatást nyújt és helyszíni szolgáltatásokkal áll az ügyfelek rendelkezésére. Az ügynöki modellben a márkakereskedők közvetítőként vesznek részt a magánszemélyek és kisvállalati ügyfelek számára történő értékesítésben. Gondoskodnak az akvizícióról, a tesztvezetések lebonyolításáról, az üzletfejlesztésről, valamint a Volkswagennel együttműködésben a járművek átadásáról. Az ügyfél által választott márkakereskedés az értékesítési folyamat kezdetekor a bemutatóteremben történt szerződéskötéskor megszokott jutalékot és bónuszt kapja abban az esetben is, ha a járművet online, közvetlenül a Volkswagennél rendelik. A jármű árát a Volkswagen határozza meg, ezáltal nincs szükség bonyolult ártárgyalásokra, a márkapartnerek tervezhető díjazással számolhatnak – függetlenül attól, hogy az ügyfél a járművet online vagy a márkakereskedésben vásárolja meg.

Holger B. Santel, a márka németországi értékesítési és marketing vezetője elmondta: „Márkakereskedő partnereink 100 százaléka egyetért és elfogadta az ügynöki modellt, ami komoly jelzés a jövőre nézve. Az ügyfél szemszögéből a Volkswagen és a márkakereskedők egy egységet alkotnak az ügynöki szerződések megkötésével. Pontosan ezt a zökkenőmentes, minden kapcsolódási ponton összehangolt vásárlói élményt várják el ügyfeleink.” A Volkswagen finanszírozza is a járműveket és vállalja a maradványérték és a járművek visszaküldésének kockázatát. Santel így nyilatkozott erről: „A kereskedőknek nem kell többé előfinanszírozniuk a járműveket. A raktározási és kiállítási költségeket is átvállaljuk. A kereskedők egy vonzó lízingkoncepció keretében jutnak hozzá a kiállított járművekhez.”

Dirk Wendingen von Knapp, a Volkswagen és Audi partnerszervezet, a Volkswagen und Audi Partnerverband (VAPV) elnöke így fogalmaz: „Az ügynöki modell – főként a jelenlegi helyzetben – anyagilag jelentősen tehermentesíti a kereskedőket. Így partnereink arra összpontosíthatnak, ami a kereskedéseket pótolhatatlanná teszi: a személyre szabott, szakavatott ügyfélszolgálatra. Örülök, hogy a közösen kidolgozott szerződésünket minden partnerünk aláírta. Ez jelzi számunkra az ügynöki modellbe és a szervezetbe vetett bizalmat.”

„Hamarosan hazánkban is megkezdődik a Volkswagen ID.3 forgalmazása” – mondta el az új értékesítési kísérlet kapcsán Dalnoki Balázs, a Volkswagen hazai márkaigazgatója. „A jelentős eseményre készülve, kísérleti jelleggel és kizárólag Németországban az ID. család magánszemély vásárlóira is kiterjesztik az egyébként már ismert, flottavásárlók esetében jól bevált ügynöki modellt. Az új értékesítési forma számos előnnyel járhat nem csak az ügyfelek, de a márkakereskedések számára is. Nem véletlen, hogy az új modell bevezetésére az érintett márkapartnerek 100 százalékának egyetértésével kerül sor a Volkswagen németországi piacán. A Porsche Hungaria ugyanakkor egyelőre nem tervezi ezen értékesítési modell átvételét, jelen álláspontunkat csak a németországi tapasztalatok ismeretben, évek múlva tervezzük felülvizsgálni” – tette hozzá a márkavezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA