- Hirdetés -

Új csúcskütyük a boltokban

|

- Hirdetés -

Bemuttata két új tabletjét a Huawei. A gyártó a MediaPad M5 Lite és a MediaPad T5 esetében is gondoskodott a kiváló audió-vizuális élményről. A táblagépek Full HD kijelzőt kaptak, a tűpontos sztereó hangzásért pedig az M5 Liteban ezúttal is a Harman Kardon hangszórók felelnek. A Huawei minden eddiginél jobban ügyelt a gyermekek biztonságára: az úgynevezett „Gyerek Sarok” beállításnak köszönhetően a legkisebbek is veszélyes tartalmaktól mentesen élvezhetik a MediaPad T5 vagy a MediaPad M5 Lite szórakoztató funkcióit, utóbbi pedig a könnyebb kezelhetőség érdekében egy M-Pen lite okostolllat is kapott. A két készülék augusztus közepétől elérhető a magyar boltok polcain is.

Miközben az IDC augusztusi jelentése szerint a globális tabletpiac csökkent az idei év második negyedévében, a Huawei növelni tudta eladásait. A vállalat 3,4 millió darab táblagépet szállított le az előző negyedévben, ezzel 7,7 százalékkal – a piaci szereplők közül a legnagyobb arányban – növelte eladásait, piacrésze pedig 8,2-ről 10,3 százalékra nőtt globálisan. Ennek is köszönhető, hogy a gyártó az idén tavasszal bemutatott Huawei MediaPad M5 után most két újabb táblagépet jelentett be.

A látvány magáért beszél

A Huawei legújabb táblagépei, a MediaPad M5 Lite és a MediaPad T5 élen járnak, ha a szórakoztatásról van szó. A Full HD 1920×1200 pixeles felbontás élethű, részletgazdag képi megjelenítést garantál anélkül, hogy próbára tenné a felhasználó szemét. A MediaPad M5 Lite esetében az úgynevezett ClariVu 5.0 technológia intelligens algoritmusai a körülményeknek és az emberi szem igényeinek megfelelően automatikusan állítják be a színek hőmérsékletét, a kontrasztokat legyen szó statikus vagy mozgóképes tartalmakról egyaránt. A táblagépek 10,1 hüvelykes képernyőjén tökéletes képi minőségben futnak a legnagyobb grafikai igényű játékok és a 1080p felbontású videók is a gamerek és filmőrültek legnagyobb örömére.

3D hangzás, mint a moziban

A MediaPad M5 Lite és a MediaPad T5 egyik legkiemelkedőbb tulajdonsága az kiváló sztereó hangzás. A Huawei ebben az esetben sem bízta a véletlenre, hiszen újfent a világhírű Harman Kardonnal közösen alkotta meg az M5 Lite kivételes audió élményt nyújtó hangszóróit, melyekből a készülék mindjárt négyet kapott. A tabletekben beépített magas minőségű hangerő-szabályozó rendszer található, melynek segítségével a készülékből kiáramló hang tisztább, intenzitása magasabb a környezeti zajhatásoknak megfelelően. A MediaPad M5 esetében a Huawei Histen 5.0 technológiája a mozikban megszokott 3D hangzást biztosít így a felhasználó könnyen úgy érezheti, az események közepébe csöppent, mikor egy zenei videóklippet vagy a kedvenc filmjét játssza le a készülékén.

A MediaPad M5 Lite kezelését megkönnyíti az úgynevezett M-Pen lite is, amelynek használatával a tablet kijelzőjének magas nyomásérzékenysége miatt egy egyszerű mozdulattal előhívhatók a felhasználó emailjei és kedvenc alkalmazásai is.

Figyelemreméltó teljesítmény

A Huawei mindkét táblagépe a legújabb Android 8.0 operációs rendszerrel rendelkezik. A gyártó intelligens fájlmegosztó funkcióval is ellátta készülékeit, melynek köszönhetően azok nemcsak a Huawei okostelefonjaihoz, de Windows és Mac típusú számítógépekhez is a másodperc tört része alatt képesek csatlakozni és biztosítani a zavartalan adatátvitelt. Az állandó csúcsteljesítményért a készülékek hosszú élettartamú akkumulátora felel, amely a Huawei M5 Lite esetében a gyorstöltési technológia biztosítja az eszköz folyamatos használatát. A MediaPad T5 5,100 mAh, míg a MediaPad M5 Lite 7,500 mAh teljesítményű akkumulátorral rendelkezik. A nagy erő pehelykönnyű, elegáns dizájnnal párosul, amely könnyen kezelhetővé teszi a táblagépeket még a család legkisebb tagjai számára is.

Gyerekbarát, szemkímélő megoldások

A Huawei nem feledkezett meg a tabletpiac legifjabb felhasználói csoportjáról sem. Az úgynevezett „Gyerek Sarok” funkciónak köszönhetően a főleg szórakoztatást szolgáló MediaPad T5 és az elsősorban üzleti felhasználásra szánt M5 Lite a szülők a megfelelő beállításokat alkalmazva megszűrhetik a gyermekük számára elérhető tartalmakat és időkorlátot is használhatnak, ezzel szabályozva a játékokra és videó lejátszásokra szánt időt. A MediaPad T5 5 lépcsős szemkímélő beállításokkal is rendelkezik. A táblagépek érzékelik, ha a gyerekek testhelyzete megváltozik és automatikusan ki is kapcsolhatnak, ha a kicsik lefekvés után próbálják használni őket. A MediaPad M5 Lite és T5 a környezeti fényviszonyoknak megfelelően automatikusan állítja a kijelző fényerejét és megóvja a felhasználók szemét a káros kék fénysugaraktól is.

A Huawei MediaPad M5 Lite két típusa elegáns ezüstszürke színben bruttó 109.990 Ft-os és 119.990, míg a MediaPad T5 két verziója pezsgőarany és klasszikus fekete színekben, bruttó 74.990 Ft-os és 84.990 Ft-os Ft-os fogyasztói áron kaphatók a hazai kiskereskedelmi partnerek és szolgáltatók kínálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....