- Hirdetés -

Új előadók a Yettel ingyenes koncertjén

|

Mindig ugyanazt a pár albumot hallgatod újra és újra, vagy szívesen merülsz el új előadók zenéiben? Kutatások is igazolták, hogy az új zenékre leginkább fiatalkorunkban vagyunk nyitottak, más tanulmányok viszont pont arra világítanak rá, hogy az újdonságok és a jó zenék pozitív hatással vannak az életünkre. Új zenék, friss tehetségek megismerésére nyílik alkalom október 8-án Budapesten a Yettel Stage ingyenes 5G Szuperkoncertjén, ahol Majka és a Margaret Island egy színpadon lép fel a feltörekvő KACAJ, Perrin és a The Pontiac zenekarokkal.

Kutatások szerint az emberek többsége az életkor előrehaladtával egyre kevésbé nyitott új zenék és előadók felfedezésére, és inkább a jól bejáratott előadókat hallgatja. Bár a megkérdezettek fele szívesen szánna több időt új zenékre, az időhiányra vagy a zavarba ejtően széles kínálatra hivatkozva mégsem teszi ezt. Pedig az új élmények – különösen az olyan közösségi élmények, mint egy koncert – amellett, hogy építik a személyiségünket, erősítik a kollektív összetartozás élményét és felöltenek.

A szakértők egyetértenek abban, hogy a zenehallgatás stimulálja az agyat és befolyásolhatja a mentális folyamatokat – segít a stresszoldásban, és javíthat a hangulatunkon. A ritmus több készség fejlesztésében is meghatározó, az anya éneke például kisgyermekkorban hozzájárul a nyelv megértéséhez és annak későbbi helyes használatához. Az új zenék felfedezése pedig összefügg a nyitottsággal, ami segít a változásokhoz való alkalmazkodásban, valamint hozzájárul a mentális és érzelmi stabilitáshoz.

Hol érdemes új zenéket keresni?

Az elrejtett lemezboltokban való kutakodás korát ma már szinte teljesen leváltották a digitális megoldások. A zenei streamingszolgáltatók (például Spotify, iTunes, Deezer, YouTube Music) rendelkeznek olyan funkcióval, ami az ízlésünk és zenehallgatási szokásaink alapján javasol új előadókat és dalokat, de a legsikeresebb dalok és feltörekvő előadók ma már legtöbbször a közösségi médiában, akár TikTok videókban futnak be elsőként.

Ha útközben hallunk meg egy izgalmas új számot, elég csak előkapni a mobilunkat, és a Shazam vagy a SoundHound zenefelismerő appal rákeresni az előadóra és a dal címére. Sokszor persze a személyes ajánlások a legtalálóbbak. A technológia segítségével a barátaink egy mozdulattal megoszthatják velünk a kedvenc zenéik playlistjét, de érdemes követni a kedvenc előadóink közösségi felületeit is izgalmas kollaborációkért vagy ajánlásokért, és persze az élő koncertek előzenekarai között is felfedezhetünk új kedvenceket.

A digitális lehetőségeket hozza egyensúlyba az élő koncertek varázsával a Yettel Stage platform, amelynek küldetése, hogy három különböző stílus befutott előadóinak támogatásával országos ismertséghez segítse a feltörekvő zenekarokat. Majka a hetvenes-nyolcvanas évek soul és funk hangzásából inspirálódó Perrint karolja fel, a Margaret Island a The Pontiac-et, amelynek dalaiban az autentikus amerikai életérzéssel átitatott blues-rock és a hazai alter keserédessége találkozik; a Punnany Massif pedig a modern, progresszív, mégis autentikus zenekart, a KACAJt, amely a népzenét vegyíti a modern popzenei műfajokkal.

Új előadókat felfedezni egy különleges szuperkoncerten

A Yettel Stage feltörekvő előadóit bárki meghallgathatja október 8-án Budapesten a Szabadság téren a Yettel Stage 5G Szuperkoncerten, ahol Majka és a Margaret Island mellett fellép a KACAJ, Perrin és a The Pontiac. A belépés ingyenes, a koncert pedig a Yettel 5G hálózata segítségével online streamen is követhető lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...