- Hirdetés -

Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat

|

Újabb exkluzív helyszínekre vezeti a nézőket a Discovery Channel egyik legnépszerűbb műsora, a hazai gyártású Made in Gyetván Csabával következő évada. Az egy-egy órás epizódok egyenként két témának járnak utána, a gyógyszertesztektől a repülőgépszervizen át az iskolatáska- és cipőgyártásig. A négyrészes sorozat premierjei május 3-tól kedd esténként 20 órától láthatóak a Discovery Channel műsorán.

Az eredeti „hogyan készült” formátum már több mint két évtizede a Discovery Channel egyik legsikeresebb, a csatornára legjellemzőbb műsora. A formátumot friss, minden generáció számára izgalmas és befogadható módon megújító Made In Gyetván Csabával jelenleg az egyetlen hazai gyártású sorozat a Discovery Channel műsorán. 2019-ben mutatkozott be, és hamar a csatorna egyik legnézettebb sorozatává vált.

„Nagyon örülünk, hogy elindíthatjuk helyi gyártású műsorunk hatodik évadát, és folytathatjuk együttműködésünket Csabával. A Made In Gyetván Csabával különleges magyar és külföldi helyszínekre vezeti nézőinket – mondta Baron Ágnes, a Warner Bros. Discovery CEEMEA ad sales vezetője. – Ez a sorozat portfoliónk egyik legnézettebb műsora Magyarországon. A közönségadatok is alátámasztják, hogy a Made In Gyetván Csabával a Discovery Channel számára értékes műsor, amellyel a televíziós tartalmakra egyébként kevésbé fogékony fiatalabb közönség is elérhető.

A sorozat folyamatosan a csatorna legsikeresebb programjai között található. 2021-ben a 10 legnézettebb Discovery-műsor között volt, A 2019 decembere és 2021 decembere közötti 20 premier epizód +50%-os nézettséget ért el a csatorna főműsoridős átlagához képest. A Made In nézői között felülreprezentáltak a lineáris televízió számára kiemelten fontos aktív korú, magas vásárlóerővel rendelkező és magas státuszú nézők. A 30-49 éves korcsoportban mért affinitás index 130 (a műsor nézőinek közel 40%-a ebből a célcsoportból kerül ki), a ppA célcsoportban mért affinitás index 122, az EsomarA célcsoportban mért affinitás index pedig 123.

„A Discoveryvel ismét exkluzív, eddig soha nem látott helyszíneken mutatjuk meg a bennünket körülvevő világ csodáit a nézőknek – mondta Gyetván Csaba. – A hatodik évadban nagyon széles a spektrum, amit bejárunk. Az iskolatáskáktól, azaz a legkisebbek világától sok-sok különleges téma mellett eljutunk egészen a repülőgéphangárok titkaiig, azaz a nagyfiúk játszóteréig.”

Az eddig elkészült öt évadban a sorozat közel ötven téma kulisszatitkaiba kínált bepillantást a papírpénztől és a karácsonyfadísztől az eredeti francia champagne-on és vegán húson keresztül a biztonsági ajtóig vagy az adatközpontig. A sorozatban kiemelt figyelmet kap a fenntarthatóság is, így a nézők megtudhatták, hogyan készül az újrahasznosított autókarosszéria, és hogyan lesz hulladékból hőenergia, geotermikus energiából távfűtés, konténeres hulladékból bútor vagy regranulátumból zacskó.

A Made In Gyetván Csabával új, hatodik évadának epizódjai keddenként 20 órakor lesznek láthatóak a Discovery Channel műsorán, a premier május 3, de a sorozat korábbi és aktuális részei egész májusban minden nap főműsoridőben képernyőre kerülnek. A hatodik évad témái:

Az első epizódban a stáb utánajárt annak, hogyan került az adott gyógyszer a patikába, milyen lépéseken, folyamatokon és teszteken esett át az engedélyeztetés folyamata során. Megnézték, hogyan készül el a jacuzzi kezdve a medence megformázásától a csövek bekötésén át a tesztelésig – mindebbe belepillantani legalább akkora élmény, mint jacuzzizzni.

A repülők hiba nélküli, rendeltetésszerű működéséhez nagyon sokat kell tenni a földön. A második részben megnézzük, hogyan készült el a Budapesti Liszt Ferenc repülőtér legnagyobb repülőszervizének új hangárja, amely lényegében már bármekkora méretű repülőt képes fogadni. Megtudhatjuk, hogyan zajlik a gépek inspekciója, hogyan nézik át centiről centire a hajtóművet, a gép borítását, a kerekeket, vagy épp hogyan tesztelik az életmentő eszközöket.

A harmadik epizódban megismerjük az orvostechnikai betétekkel ellátott cipőket gyártó kiskunfélegyházi üzemet, és végignézzük a gyártás folyamatát a tervezéstől a szabáson át egészen a cipők összeállításáig. Adán, a Vajdaságban működik Európa egyik legnagyobb iskolatáska gyártó üzeme – kiderül, milyen alapanyagokból, hány lépésben készül a táska, és az is, miért fontos az anatómia a kialakításnál.

Az utolsó, negyedik rész két témájában közös, hogy mindkét vállalkozás alig húszéves fiatalokhoz köthető. Nem csak a gyártásra koncentrálunk, sokkal inkább arra, milyen nehézségekkel, buktatókkal találkozik egy startup, amíg az álomból és a kezdeti lépésekből valóság lesz, legyen az víztisztítógép, vagy mobiltelefontok-gyártás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...