- Hirdetés -

Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat

|

- Hirdetés -

Újabb exkluzív helyszínekre vezeti a nézőket a Discovery Channel egyik legnépszerűbb műsora, a hazai gyártású Made in Gyetván Csabával következő évada. Az egy-egy órás epizódok egyenként két témának járnak utána, a gyógyszertesztektől a repülőgépszervizen át az iskolatáska- és cipőgyártásig. A négyrészes sorozat premierjei május 3-tól kedd esténként 20 órától láthatóak a Discovery Channel műsorán.

Az eredeti „hogyan készült” formátum már több mint két évtizede a Discovery Channel egyik legsikeresebb, a csatornára legjellemzőbb műsora. A formátumot friss, minden generáció számára izgalmas és befogadható módon megújító Made In Gyetván Csabával jelenleg az egyetlen hazai gyártású sorozat a Discovery Channel műsorán. 2019-ben mutatkozott be, és hamar a csatorna egyik legnézettebb sorozatává vált.

„Nagyon örülünk, hogy elindíthatjuk helyi gyártású műsorunk hatodik évadát, és folytathatjuk együttműködésünket Csabával. A Made In Gyetván Csabával különleges magyar és külföldi helyszínekre vezeti nézőinket – mondta Baron Ágnes, a Warner Bros. Discovery CEEMEA ad sales vezetője. – Ez a sorozat portfoliónk egyik legnézettebb műsora Magyarországon. A közönségadatok is alátámasztják, hogy a Made In Gyetván Csabával a Discovery Channel számára értékes műsor, amellyel a televíziós tartalmakra egyébként kevésbé fogékony fiatalabb közönség is elérhető.

A sorozat folyamatosan a csatorna legsikeresebb programjai között található. 2021-ben a 10 legnézettebb Discovery-műsor között volt, A 2019 decembere és 2021 decembere közötti 20 premier epizód +50%-os nézettséget ért el a csatorna főműsoridős átlagához képest. A Made In nézői között felülreprezentáltak a lineáris televízió számára kiemelten fontos aktív korú, magas vásárlóerővel rendelkező és magas státuszú nézők. A 30-49 éves korcsoportban mért affinitás index 130 (a műsor nézőinek közel 40%-a ebből a célcsoportból kerül ki), a ppA célcsoportban mért affinitás index 122, az EsomarA célcsoportban mért affinitás index pedig 123.

„A Discoveryvel ismét exkluzív, eddig soha nem látott helyszíneken mutatjuk meg a bennünket körülvevő világ csodáit a nézőknek – mondta Gyetván Csaba. – A hatodik évadban nagyon széles a spektrum, amit bejárunk. Az iskolatáskáktól, azaz a legkisebbek világától sok-sok különleges téma mellett eljutunk egészen a repülőgéphangárok titkaiig, azaz a nagyfiúk játszóteréig.”

Az eddig elkészült öt évadban a sorozat közel ötven téma kulisszatitkaiba kínált bepillantást a papírpénztől és a karácsonyfadísztől az eredeti francia champagne-on és vegán húson keresztül a biztonsági ajtóig vagy az adatközpontig. A sorozatban kiemelt figyelmet kap a fenntarthatóság is, így a nézők megtudhatták, hogyan készül az újrahasznosított autókarosszéria, és hogyan lesz hulladékból hőenergia, geotermikus energiából távfűtés, konténeres hulladékból bútor vagy regranulátumból zacskó.

A Made In Gyetván Csabával új, hatodik évadának epizódjai keddenként 20 órakor lesznek láthatóak a Discovery Channel műsorán, a premier május 3, de a sorozat korábbi és aktuális részei egész májusban minden nap főműsoridőben képernyőre kerülnek. A hatodik évad témái:

Az első epizódban a stáb utánajárt annak, hogyan került az adott gyógyszer a patikába, milyen lépéseken, folyamatokon és teszteken esett át az engedélyeztetés folyamata során. Megnézték, hogyan készül el a jacuzzi kezdve a medence megformázásától a csövek bekötésén át a tesztelésig – mindebbe belepillantani legalább akkora élmény, mint jacuzzizzni.

A repülők hiba nélküli, rendeltetésszerű működéséhez nagyon sokat kell tenni a földön. A második részben megnézzük, hogyan készült el a Budapesti Liszt Ferenc repülőtér legnagyobb repülőszervizének új hangárja, amely lényegében már bármekkora méretű repülőt képes fogadni. Megtudhatjuk, hogyan zajlik a gépek inspekciója, hogyan nézik át centiről centire a hajtóművet, a gép borítását, a kerekeket, vagy épp hogyan tesztelik az életmentő eszközöket.

A harmadik epizódban megismerjük az orvostechnikai betétekkel ellátott cipőket gyártó kiskunfélegyházi üzemet, és végignézzük a gyártás folyamatát a tervezéstől a szabáson át egészen a cipők összeállításáig. Adán, a Vajdaságban működik Európa egyik legnagyobb iskolatáska gyártó üzeme – kiderül, milyen alapanyagokból, hány lépésben készül a táska, és az is, miért fontos az anatómia a kialakításnál.

Az utolsó, negyedik rész két témájában közös, hogy mindkét vállalkozás alig húszéves fiatalokhoz köthető. Nem csak a gyártásra koncentrálunk, sokkal inkább arra, milyen nehézségekkel, buktatókkal találkozik egy startup, amíg az álomból és a kezdeti lépésekből valóság lesz, legyen az víztisztítógép, vagy mobiltelefontok-gyártás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Ezek a technológiák pörgethetik fel idén a piacot

Háború, járvány, recesszió, válság. Vállalat legyen a talpán, aki ilyen körülmények között jól tud teljesíteni. A krízisben azonban ott van a lehetőség is, hiszen aki megtalálja a legjobb módszert a túlélésre, illetve választ tud...

Megnyílt az ország első Apple Premium Partner üzlete

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új...

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

A Spíleren nézhetjük a francia labdarúgókupa meccseit

Megszerezte a francia labdarúgókupa, a Coupe de France magyarországi közvetítési jogait a TV2 Csoport sportcsatornája. Az első meccsnap február 8-án lesz, amikor három összecsapást is élőben követhetnek majd a hazai nézők. A Coupe de France...
rádió mikrofon

Több helyi rádió és az ATV is bírságot kapott

Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata...

Így csökkenthetők a fizetések miatti konfliktusok

A bértranszparenciának, azaz a fizetések nyilvánossá tételének kérdéséhez cégkultúrától függően máshogy állnak hozzá a szakemberek – részben például azért, mert érdekellentétet jelenthet a munkáltatói és munkavállalói oldal között. Gyakran tartanak a belső bérfeszültségektől, amelynek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal

Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Csomagolóanyagokkal zöldít a PICK

Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a PICK Szeged Zrt., 2023 január végétől ugyanis a szeletelt PICK szalámik után már a HERZ sonkák is kisebb tálcaméretben és megújult csomagolásban kerülnek a...

Zöld mintaprojektet indít a Toyota

Thaiföld legnagyobb vállalata, és egyben a világ egyik vezető mezőgazdasági feldolgozója és élelmiszergyártója, a mindemellett 12 ezer 7-Eleven áruházat is üzemeltető Charoen Pokphand Group (CP) és a Toyota mintaprojektet indít az országban a karbonsemleges...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....