- Hirdetés -

Új évaddal folytatódik az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben

|

- Hirdetés -

A Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajójára, a VIASAT3-ra április közepén érkezik két, már kultikus saját gyártású műsor, az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben vadonatúj évada. Míg a formabontó műveletlenségi vetélkedőben celebpárok próbálják lekövetni észbontóink sokszor meglepő gondolkodásmódját, addig a valóságshowban az ország talán legnagyobb botrányhősei nyújtanak betekintést a felső tízezer világába.

A merész saját gyártású műsorairól híres csatorna idén tavasszal sem hagyja cserben hűséges nézőit, április 14-én 19:00-kor ugyanis felfrissült képi világgal és dupla premier epizóddal tér vissza a közönségkedvenc Észbontók. Ezt követően kilenc héten át, minden hétköznap este 20:00-tól szórakoztatnak majd minket. A vetélkedőt továbbra is Kovács Áron vezeti, azonban mind a stúdió díszlet, mind az észbontó párosok beszélgetéseinek helyszíne megújul. A vadonatúj részekben ismét népszerű celebpárok próbálják megfejteni a játékosok észjárását, újdonságként viszont hírességeink egy kilenc hetes “elme bajnokság” keretében versenyeznek azért, hogy a döntő héten kiderüljön, melyik páros érti meg a legjobban az észbontókat és kapja meg a vándordíjat. A sztárok listáját többek között olyan nevek erősítik, mint Csonka András, Csuja Imre, a Gáspár Család: Bea, Evelin és Győzike, Fekete Linda, Fésűs Nelly, Kiss Ramóna, Lékai Máté, Kulcsár Edina, Kucsera Gábor, Lakatos Márk, Pintér Tibor, Sáfrány Emese, Tápai Szabina vagy épp Vastag Csaba.

A Feleségek luxuskivitelben sztárjai idén is a VIASAT3-on nyújtanak betekintést rajongóiknak fényűző mindennapjaikba, amit természetesen továbbra is drámai konfliktusok, szürreális helyzetek és sok-sok csillogás jellemez. Az Észbontók indulása után alig egy hetet kell csak várni a hölgyek visszatérésére, hiszen április 20-án 21:00-kor érkezik a legújabb évad, amely a korábbiaktól eltérő módon, négy darab közel 90 perces epizódból áll majd. A sorrendben utolsó rész abban is különleges lesz, hogy a forgatás időszakában kialakult egészségügyi körülményekre reagálva a társadalmi felelősségvállalás témakörét helyezi a középpontba, hiszen, bár a műsor elsődleges célja, hogy megmutassa a hölgyek szórakoztató, gyakran polgárpukkasztó életét, közben fontos hangsúlyozni, hogy státuszuknak köszönhetően számos jótékonysági kezdeményezést támogatnak.

Mi vár ránk a Feleségek luxuskivitelben harmadik évadában? Már jól ismert kedvenceink – Csősz Boglárka, Yvonne Dederick, Köllő Babett, Polgár Tünde és Vasvári Vivien – mellett a divat világában rendkívül sikeres Molnár Nikolett és Nagy Noémi fényűző életét is megismerhetjük. Bogiék nagyon komoly döntés előtt állnak, ugyanis férjével a családalapítást fontolgatják, míg Vivi a válásán próbálja túltenni magát, amiben új szerelme, Zsigmond támogatja. Babett, mindenki bizalmasa új szakmai kihívásokat keres, miközben Yvonne, az örök nyughatatlan üzletasszony 25 év után a válás mellett dönt, és minden erejével az újrakezdésre koncentrál. A Polgár családban is nagy változás közeleg, hiszen Dani egyetemre megy, és a világ bármely pontja szóba jöhet. Az amúgy sem szokványos mindennapokat felforgatja Nini és Noémi érkezése, beilleszkedésük közel sem konfliktusmentes, hiszen a hölgyek valódi riválisai egymásnak. Egy biztos, érzelmekből, izgalmakból, családi titkokból és persze luxusból ezúttal sem lesz hiány, a hölgyek garantáltan kiverik majd egyeseknél a biztosítékot!

Észbontók 7. évad országos premier: április 14-én 19:00-kor dupla epizód, majd a legújabb rész minden hétköznap 20:00-kor a VIASAT3-on

Feleségek luxuskivitelben 3. évad országos premier: április 20-tól hétfőnként 21:00-kor a VIASAT3-on

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA