- Hirdetés -

Új évaddal jön az olasz thriller

|

A Canal+ gyártású nagysikerű olasz, bűnügyi thriller első két évada után idén a harmadik évad is bemutatásra kerül hazánkban, a Direct One kínálatában. A természetfeletti csavarral rendelkező, bűnügyi sorozat harmadik évada 2022-ben került bemutatásra nemzetközi szinten. A vörös ajtó című olasz krimisorozat harmadik évada szeptember 21-én debütál, míg a záróepizódok október 2-án láthatóak majd.

A tavaly év végén és idén év elején a Direct One kínálatában bemutatkozó A vörös ajtó első és második évada után idén ősszel a harmadik évadot is műsorára tűzi a műsorszolgáltató. A legújabb évad is a korábbi felvonások sikerére épít, miszerint a sorozat a valóság és a természetfeletti egyedülálló keverékét jeleníti meg a képernyőn.

A szeptember 21-én induló sorozatban Cagliostro nyomozót – aki azóta is szellemként ragadt az élők között és arra vár, hogy átléphessen a vörös ajtón –, újabb rejtély megoldása elé állítja a sors. Két és fél év telt el azóta, hogy Cagliostro nyomozó találkozott Vanessával, az egyetlen személlyel, aki a meggyilkolását követően képes kommunikálni vele. Ám egy éjjel Leonardo szemtanúja lesz egy szörnyű autóbalesetnek, amelynek áldozata Vanessa édesanyja. A baleset láttán újra találkozik Vanessával: ezúttal a gyilkosság megoldása mellett Leonardonak meg kell mentenie Vanessát is egy elképzelhetetlen veszélytől, mégpedig önmagától. Míg Anna és Paoletto a hivatalos nyomozást vezetik, Leonardonak és Vanessának meg kell tanulnia megbízni egymásban, hogy megoldják a rejtélyt, amely az egykori nyomozót az élők világhoz köti.

A sorozat különlegessége, hogy a halálra egyfajta második esélyként tekint, hogy változtatni tudjunk az életünk során elkövetett hibákon, miközben a karaktereknek is szembe kell nézniük önmagukkal és békét kell kötniük korábbi szellemeikkel és kudarcaikkal.

„A vörös ajtó című sorozatban Cagliostro felügyelő végső soron egy ártalmatlan szellem. Sokkal veszélyesebbek az elmulasztott élmények, a félresöpört vagy soha meg nem élt életek, a mások által ránk ragasztott címkék, amelyek talán soha nem tűnnek el. Ezek azok a démonok, amelyek kísértik karaktereink – és mindannyiunk – létezését, miközben mindig kísértést érzünk, hogy visszatekintsünk rájuk, különösen egy új rejtély, egy új nyomozás közepén.” – fogalmazott Carlo Lucarelli és Giampiero Rigosi A vörös ajtó sorozat írópárosa.

Az írók a sorozat harmadik évadának befejezésével kapcsolatban a jólismert Orfeusz-mítosszal vontak párhuzamot. “Orfeusz történetének leggyakoribb értelmezése szerint Orfeusz ellenállhatatlan vágya, hogy újra lássa Euridikét, mindkettejüket kárhozatra ítélte. De mi lett volna, ha Orfeusz ehelyett úgy dönt, hogy lezárja azt, amit visszaszerezhetett volna és akár örökké is tarthatott volna? Mi lett volna, ha örökre lezárta volna szerelmük történetét?” – teszik a fel költői kérdést az írók, ezzel is párhuzamba állítva a sorozat központi kérdéskörét: még ha el is fogadjuk, hogy az életben nincs befejezés, nem létezik a vég, csak metamorfózisról van szó, a történeteknek akkor is véget kell érniük valahogy.

A vörös ajtó az elmúlt évek egyik legnépszerűbb olasz franchise sorozata: az 1. évad a Rai 2 televíziócsatornán a legnézettebb tartalom lett főműsoridőben, míg a 2. évad premierje 3 milliós nézettséget hozott a csatornának. A főszerepekben nemzetközileg is elismert olasz színészek szerepelnek: Lino Guanciale (Woody Allen: Rómának szeretettel) és Gabriella Pession (Crossing Lines).

A természetfeletti témával foglalkozó sorozatrajongók az utolsó részeket október 2-án láthatják a Direct One TV-csatornán. A sorozat első két évada, valamint a debütálást követően a harmadik évad részei is elérhetők, és bármikor, bárhonnan visszanézhetők a Direct Now alkalmazáson keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...