- Hirdetés -

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

|

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy, a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg, amely az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztási szokásait vizsgálta.

Mivel a kiadóvállalt számára a portfólió fiatalítása, valamint a tartalomgyártás fejlesztése és innovációja nagyon fontos szempont, ezért az említett kutatás segítségül szolgál arra vonatkozóan, hogy a cég a jövőben minél relevánsabb tartalmakkal lássa el a millenniumi és a Z generáció tagjait is. A felmérés előzménye annak a hosszabb távú üzleti startégiának, amelynek egyik első lépcsőfokaként a kiadóvállalat ősszel a hazai médiapiacon új, első sorban a millenniumi (Y) és a növekvő gazdasági erővel rendelkező, úgynevezett zoomereket (Z) célzó Refresher márkát elindítja.

A pozsonyi Forbes 30/30 konferencián Varga Zoltán, a Central Médiacsoport Zrt. tulajdonosa egy kerekasztal-beszélgetés keretében jelentette be a Refresher licence bevezetését Magyarországra, valamint azt, hogy a Central jelentős tulajdonrészt vásárolt a cseh és a szlovák piacon a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.

„Azt látjuk, hogy a szlovák és a cseh médiapiac sokkal fejlettebb, és a magyar piac előtt jár. A Refresher új megközelítésben nyúl a tartalomgyártáshoz és az üzleti modell kialakításához, reagálva a fiatal generáció és a hirdetők igényeire. Szeretnénk ezt a tudást beépíteni a Central üzletmenetébe, mert hiszünk abban, hogy a folyamatos tanulás a fejlődés kulcsa. A Refresher S.A akvizíciójával a Central Médiacsoport elindult a nemzetközi terjeszkedés útján, és részese lett egy növekedési folyamatnak, melynek célja, hogy a V4-ek országaiban gyártson fiataloknak szóló, minőségi tartalmat” – nyilatkozta a befektetés kapcsán Varga Zoltán.

"Nagyon örülök, hogy több szlovákiai magánbefektető és a Central Médiacsoport Zrt. stratégiai befektetőként is csatlakozott az új generáció hangjához a Refresherhez. A beruházásnak köszönhetően tovább fejlődhetünk, javíthatunk a tartalom minőségén, inspirálhatunk, oktathatunk és szórakoztathatunk" – mondta Boros Gábor, a Refresher vezérigazgatója és alapítója.

„A meglévő márkáink fejlesztése mellett a fő célunk a termékportfóliónk fiatalítása, elsősorban azért, hogy a millenniumi, és még inkább a Z generáció számára is értékes tartalmat hozzunk létre minden olyan felületen, ami számukra fontos lehet. A hazai piacon eddig nem született releváns válasz ennek a célcsoportnak az elérésére, így portfóliónk bővítése mellett értékes alternatívát tudunk nyújtani a hirdetőinknek, ha a Z generációt akarják megszólítani digitális felületeken, illetve egy fiatal márka közösségi csatornáin keresztül. Bízunk benne, hogy a Refresher márka hazai bevezetésével őket is közelebb tudjuk hozni ehhez a célcsoporthoz – fűzte hozzá a témában Bognár Bálint, a Central digitális üzletágának vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...